[Fonts] Herois Quotidians
Moderador: Petiso
[Fonts] Herois Quotidians
Sé que és un programa antic, però mai el vaig poder baixar. Si algú el té i el pot compartir li agrairia molt.
efi135 l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. abr. 18, 2016 12:04, en total s’ha editat 1 vegada.
-
- Entrades: 21321
- Membre des de: ds. des. 30, 2006 23:43
- Ubicació: Figueres - Alt Empordà
- Status: Desconnectat
Re: FONTS Herois Quotidians
Doncs ja ho pots donar per fet! I ben sincerament no hi podria haver millor agraïment que fer els possibles per romandre'n una font permanent.efi135 ha escrit:Sé que és un programa antic, però mai el vaig poder baixar. Si algú el té i el pot compartir li agrairia molt.

Fins aviat!

Moltes gràcies!
Moltíssimes gràcies. A veure si al final el puc descarregar. M'encanta l'Empar Moliner, els seus comentaris als matins de TV3 son genials. Al d'avui m'ha agradat especialment. http://www.ccma.cat/tv3/alacarta/els-ma ... o/5594332/naroatna ha escrit:Doncs ja ho pots donar per fet! I ben sincerament no hi podria haver millor agraïment que fer els possibles per romandre'n una font permanent.efi135 ha escrit:Sé que és un programa antic, però mai el vaig poder baixar. Si algú el té i el pot compartir li agrairia molt.![]()
Fins aviat!
Gràcies un altre cop, s'acaba de descarregar el capítol 1. Que bo el cantautor de dretes, ja ja ja.
Moltes gràcies, al final ho he pogut descarregar tots deprés de moooolt de temps. Gràcies un altre copnaroatna ha escrit:Doncs ja ho pots donar per fet! I ben sincerament no hi podria haver millor agraïment que fer els possibles per romandre'n una font permanent.efi135 ha escrit:Sé que és un programa antic, però mai el vaig poder baixar. Si algú el té i el pot compartir li agrairia molt.![]()
Fins aviat!