Fins als... del TDT...
-
Autor del tema - Entrades: 2518
- Membre des de: dv. oct. 06, 2006 19:55
- Ubicació: Perdut enmig de l'oblit
- Status: Desconnectat
Fins als... del TDT...
Primer va ser 8tv, després TV3 i companyia, més tard Telecinco, Antena 3, BTV i ara TVE... què serà el següent?
Doncs res, com alguns sabeu, aquests són els canals que he anat perdent... al principi els perdia durant 1 o 2 setmanes però des de la pèrdua d'Antena 3, que són canals que no he tornat a rebre mai més...
S'accepten apostes, quin serà el proper canal o sintonia, digueu-li com volgueu, que no rebré?
Sí, post absurd i suposo que més que res per mostrar el meu descontentament amb això, però per alguna cosa tenim l'offtopic : P
Doncs res, com alguns sabeu, aquests són els canals que he anat perdent... al principi els perdia durant 1 o 2 setmanes però des de la pèrdua d'Antena 3, que són canals que no he tornat a rebre mai més...
S'accepten apostes, quin serà el proper canal o sintonia, digueu-li com volgueu, que no rebré?
Sí, post absurd i suposo que més que res per mostrar el meu descontentament amb això, però per alguna cosa tenim l'offtopic : P

Penja't del cap d'amunt del màstil fins que caigui tot (màstil, antena, i tant com hi hagi). Llavors agafes un mai de 5 quilos i ho remates tot. Per acabar truques a un instal·lador com déu mana i li dius que necessites una instal·lació nova.Ayu ha escrit:No, no és cosa de l'aparell, és cosa de l'antena, que l'anterero va arreglant amb xapusses... això sí, entre xapussa i xapussa deixa passar un parell de mesos com a mínim...

Els dos primers passos no són necessaris, però et quedes a gust. Jo estic per fer el mateix a casa meva (excepte els mux de tvc i 8tv, talls a tort i a dret).
Nota. Ja sé que "màstil" no és correcte, però he buscat la traducció a interNOSTRUM i em surt "masteler". Hi ha algú que abans d'aquesta explicació, sabés què era un masteler?
"Hi ha gent a qui no li agrada que es parle, s'escriga o es pense en català. És la mateixa gent a qui no li agrada que es parle, s'escriga o es pense."

Si que en tinc, et sona el Siemens m745?Petiso ha escrit:Tens capturadora de TDT ? Podries fer de suplent capturant els audios de "sexe a nova york" ?

Ja he programat "Sexe en Nova York", però ho fan un cop per setmana, oi?
El que passa és que amb el m745 hi tinc un disc dur de 80Gb, i he de seleccionar una mica què gravo, però si ho fan un cop per setmana no crec que tingui problemes d'espai... No tindries pas en algun racó uns 100€ per un disc dur de 500Gb? "Paaaio, dame aaargo..."

"Hi ha gent a qui no li agrada que es parle, s'escriga o es pense en català. És la mateixa gent a qui no li agrada que es parle, s'escriga o es pense."