[ed2k]Batman la serie (1966-68) Bluray m1080p [Cat-Eng]
Moderadors: naroatna, arakelov, xordi
-
- Entrades: 64
- Membre des de: dv. feb. 27, 2015 2:07
- Status: Desconnectat
Re: [ed2k]Batman la serie (1966-68) Bluray m1080p [Cat-Eng]
Pero si editeu els subtitols i modifiqueu el mkv ja no es podra compartir per emule ja que tindra diferent hash...
-
- Entrades: 204
- Membre des de: dl. abr. 12, 2010 0:23
No et preocupis, compartiré l'arxiu que em descarregui, i editaré un altre per mi. O això, o que la subtitulació estigui correcte, es clar. Sóc molt primmirat amb l'ortografia.
Si voleu us paso el srt de Retorn a la batcova i us ho mireu... aixo si pasaume'l de volta no vull baixarme altre cop l'arxiu xDDDDDDlupinsansei ha escrit:No et preocupis, compartiré l'arxiu que em descarregui, i editaré un altre per mi. O això, o que la subtitulació estigui correcte, es clar. Sóc molt primmirat amb l'ortografia.
Per cert, només per ser quisquillós, en català és: VOSC (Versió Original Subtítols Català)
VOSE és Versió Original Subtítols Espanyol
Deu i gràcies per la pujada!

Els subs. estan corregits, i ja et dic que si hi algo que se'm va passar que m'ho diguis, perquè així podré fer una V2...lupinsansei ha escrit:No et preocupis, compartiré l'arxiu que em descarregui, i editaré un altre per mi. O això, o que la subtitulació estigui correcte, es clar. Sóc molt primmirat amb l'ortografia.
Obra el privat.
-
Autor del tema - Entrades: 60
- Membre des de: dg. gen. 11, 2015 11:56
Jo no he possat VOSE,he possat nomès VOS (versió original subtitulada)^^Petiso ha escrit:Per cert, només per ser quisquillós, en català és: VOSC (Versió Original Subtítols Català)
Gracies per comentar company
No m'he explicat bé :-pastarothbcn ha escrit:Jo no he possat VOSE,he possat nomès VOS (versió original subtitulada)^^Petiso ha escrit:Per cert, només per ser quisquillós, en català és: VOSC (Versió Original Subtítols Català)
Gracies per comentar company
És el nom de la peli:
Return.To.The.Batcave.(2003).Bluray.720p.Vose.Subs.catala.by.Neox10.(TotsRucs.cat).mkv

-
ah val xD
Afegits els capitols 97,99,100,102 i 105
Afegits els capitols 97,99,100,102 i 105
Quan hi tingui compartida la pel·licula i la tingueu en pujaré els subtituls perque algú de vosaltres l'arrecli ja que segurament hi han moltes cosetes que hi son malament,
pero vaig tindre prou pressa en pujar la pel·licula ja que la traducció em va portar prous dies.
pero vaig tindre prou pressa en pujar la pel·licula ja que la traducció em va portar prous dies.
Tenint en compte que encara no està del tot compartida, si vols fer una V2 (amb subtituls corretgits), potser millor fer-la ara :-p

Alguna cosa no faig bé.... 5 capítols descarregats en 24 hores seguides ences el pc, connectat a un servidor amb ports oberts i compartint... es normal que la baixada sigui tan lenta? M'estan donant ganes de deixar-ho còrrer...
Saludos
Saludos
-
El emule tè aquestes coses company,a vegades va rapid,a vegades lent.Jo el que faig es possar de 5 en 5 perque les fonts no estiguin en gaires captitols repartits i anar baixant poc a poc. Poca cosa mes puc fernitsuajd ha escrit:Alguna cosa no faig bé.... 5 capítols descarregats en 24 hores seguides ences el pc, connectat a un servidor amb ports oberts i compartint... es normal que la baixada sigui tan lenta? M'estan donant ganes de deixar-ho còrrer...
Saludos
Si pro si fas de 5 en 5, acabes abandonant els vells, aixi fent k no es comparteixin... Jo estic compartint 30 caps. a la vegada ara mateix. Pro fa temps que no comparteixo res nou, nomes que ahir vaig afegir un cap. de una nova serie a compartir. L'emule li dona mes kb/s al nou que als vells, pero els vells es comparteixen igual de be. A mes, si tens fibra no passa res si comparteixes tot de cop per el que dic.astarothbcn ha escrit: El emule tè aquestes coses company,a vegades va rapid,a vegades lent.Jo el que faig es possar de 5 en 5 perque les fonts no estiguin en gaires captitols repartits i anar baixant poc a poc. Poca cosa mes puc fer
Pro almenys a mi em passa, els nous li dona mes kb/s. Potser algun expert t'ho dira millor...
-
Potser no m'he explicat be,baixar nomes de 5 en 5,jo posso tots en cua,pero nomes tinc actius descarregant 5,aixi les fonts que hi hagi van nomes a 5 caps i no a 40,quan s'han descarregat acitvo uns altres...no tinc 20 alhora baixant.Pujant tinc tot lo que tinc descarregat,aixo no es problema,per baixar si que no posso tots alhora.Adrià05 ha escrit:Si pro si fas de 5 en 5, acabes abandonant els vells, aixi fent k no es comparteixin... Jo estic compartint 30 caps. a la vegada ara mateix. Pro fa temps que no comparteixo res nou, nomes que ahir vaig afegir un cap. de una nova serie a compartir. L'emule li dona mes kb/s al nou que als vells, pero els vells es comparteixen igual de be. A mes, si tens fibra no passa res si comparteixes tot de cop per el que dic.astarothbcn ha escrit: El emule tè aquestes coses company,a vegades va rapid,a vegades lent.Jo el que faig es possar de 5 en 5 perque les fonts no estiguin en gaires captitols repartits i anar baixant poc a poc. Poca cosa mes puc fer
Pro almenys a mi em passa, els nous li dona mes kb/s. Potser algun expert t'ho dira millor...
A doncs res, error meu. No t'havia acabat d'entendre xD
Traduint el cap. 30
Traduint el cap. 30