[ed2k] Desapareguts (T1 15de18)(DVBrip català-anglès)
Moderadors: naroatna, arakelov, xordi
-
- Entrades: 19
- Membre des de: dv. juny 29, 2007 13:22
- Ubicació: Manresa - Bages
- Status: Desconnectat
-
-
- Entrades: 21318
- Membre des de: ds. des. 30, 2006 23:43
- Ubicació: Figueres - Alt Empordà
Hola,Petiso ha escrit:A vore:
Els primers capítols faré una V3 .... que ara els estan rereremetent per TV3 els dissabtes.
Adéu !
Doncs em vaig confondre i despistar amb aquesta 1.a temporada.

Bé, resulta que només tinc el primer capítol baixat i compartint, així que reprenc la seva descàrrega però esperant la V3 dels primers

Adéu i gràcies.

Moltes gràcies!
-
Recapitulem, jo tinc de l'1 al 8 complerts i compartitnt amb total prioritat (en aquest moment ja veig en naroatna xupant àvidament del 6...)
.
Ara, a partir d'aquí ja es una altra cosa: el 9 no te cap font complerta i el 13 sembla que igual, el 10 i el 12 cap font, ni complerta ni incomplerta. L'11 la te complerta en Josep M., però està així des de fa bastants dies i no n'ha deixat anar ni un sol byte.
A partir del 14 sembla que, de moment, be. Encara que això em fa pensar que molts descarreguen el que els hi convé, ho veuen o graven, i a fora!
A veure que podem fer, entre tots...

Ara, a partir d'aquí ja es una altra cosa: el 9 no te cap font complerta i el 13 sembla que igual, el 10 i el 12 cap font, ni complerta ni incomplerta. L'11 la te complerta en Josep M., però està així des de fa bastants dies i no n'ha deixat anar ni un sol byte.

A partir del 14 sembla que, de moment, be. Encara que això em fa pensar que molts descarreguen el que els hi convé, ho veuen o graven, i a fora!

A veure que podem fer, entre tots...
-
- Entrades: 3515
- Membre des de: dv. gen. 19, 2007 12:20
- Ubicació: Baix Montseny
Ep, hola!!
Jo tinc de l'1 al 15 i del 17 al 18 en llançament des del primer dia. (Petiso, recorda't del 16
)

Si algu vol slot d'amic que mo demani, siusplau.
apa, adeuuu!!!!
Jo tinc de l'1 al 15 i del 17 al 18 en llançament des del primer dia. (Petiso, recorda't del 16

jo tinc l'eMule aturat des del dissabte a les 8 del vespre fins el dimarts a les 9 del matí per això interaccions quan vas escriure el post (Publicat: Dl Nov 05, 2007 11:19 am) no m'hi devies veure, ara t'he posat slot d'amic, i em sebla que ja ho deus estar notant:interaccions ha escrit:...Ara, a partir d'aquí ja es una altra cosa: el 9 no te cap font complerta i el 13 sembla que igual, el 10 i el 12 cap font, ni complerta ni incomplerta. L'11 la te complerta en Josep M., però està així des de fa bastants dies i no n'ha deixat anar ni un sol byte.![]()

Abaixat (sessió): 14.83 MB
Promig velocitat desc.: 1.77 KB/s
Total abaixat: 653.74 MB
Desgraciadament es aixo el que fan la majoria d'usuaris de l'eMule i altres programes p2p... no hi ha res a ferinteraccions ha escrit:A partir del 14 sembla que, de moment, be. Encara que això em fa pensar que molts descarreguen el que els hi convé, ho veuen o graven, i a fora!![]()

Si algu vol slot d'amic que mo demani, siusplau.
apa, adeuuu!!!!
-
Hola spk2010,
Moltes gràcies, si, ja ho he notat! Entre 1 i 2,5 Kb: lent però continuat. "Piano, piano si va lontano" diuen els italians.
Respecte a la fidelitat en el compartir, si, ja sabem que així es la xarxa... Però un, potser ilusòriament, espera que en una comunitat petita, com som els catalans a la xarxa existeixi un nivell més alt de solidaritat... Vaja, una mica de solidaritat militant!
Be, tornant a lo nostre, jo també he anat posant tots aquells capítols que tinc complerts (1 al 8 i el 14), aixì que hi arriben, en PS i Llançament.
Ara estic concentrat en baixar el 9. Ah, per cert: del 9 fins al 12, l'unica font que hi ha es la teva!!
I que consti! A mi em dona que, des de sempre que s'hagi enregistrat, he baixat de tu, spk2010, 1,03 Gb. Moltes gràcies de nou.
Moltes gràcies, si, ja ho he notat! Entre 1 i 2,5 Kb: lent però continuat. "Piano, piano si va lontano" diuen els italians.
Respecte a la fidelitat en el compartir, si, ja sabem que així es la xarxa... Però un, potser ilusòriament, espera que en una comunitat petita, com som els catalans a la xarxa existeixi un nivell més alt de solidaritat... Vaja, una mica de solidaritat militant!
Be, tornant a lo nostre, jo també he anat posant tots aquells capítols que tinc complerts (1 al 8 i el 14), aixì que hi arriben, en PS i Llançament.

Ara estic concentrat en baixar el 9. Ah, per cert: del 9 fins al 12, l'unica font que hi ha es la teva!!
I que consti! A mi em dona que, des de sempre que s'hagi enregistrat, he baixat de tu, spk2010, 1,03 Gb. Moltes gràcies de nou.

-
- Entrades: 3515
- Membre des de: dv. gen. 19, 2007 12:20
- Ubicació: Baix Montseny
Desapareguts -1x16- La germana perduda (DVBrip català-english)(totsrucs.cat)v2.aviPetiso ha escrit:Ei, no us ho creureu ... estic pujant el 1x16 :-p
Adéu !
Aixi ja podre esborrar els 315MB que conservo al disc dur de quan emb vaig quedar a mitjes amb el FTP

EDIT:
Petiso, he vist que l'enllaç del 1x02 (350MB) que hi ha al post es la v1 amb dues fonts i una de complerta, i la que jo estic compartint es la v2 Desapareguts -1x02- La cara fosca de l'èxit (DVBrip by Petiso)(totsrucs.cat)v2.avi (300MB) amb tres fonts, una de complerta (jo)