Hola Nurieta28.Nurieta28 ha escrit:Eis, de mi te'n oblides que també he dit alguna cosa, però no passa res![]()
Jo t'estic super agraïda, shinno, ja t'ho he dit més d'un cop, "El Cor" és la serie que em va agradar més de Tv3I, com tu, espero que no "matin" el canal, seria una pena...
Per cert, he vist que posaràs al dia "Laberint d'ombres"?? Ostres que bé!! Jo m'estava descarregant Nissaga pèrò alguns capítols no baixaven mai, suposo que no hi deuen haver fonts. Tant de bo tornessin a emetre "Poble Nou", la tinc a mitges i no hi ha manera d'acabar-la.
Bé, moltes gràcies un altre cop!
Doncs si, jo també espero que aquest canal tingui tant anys de vida com sigui possible, com a mínim que acabin d'emetre el cor de la ciutat, i les dues sèries encetades com Laberint d'ombres i Nissaga de Poder.
Sí, un cop comencin a emetre els capítols allà on es va aturar el projecte començaré a fer aquesta nova versió, de moment respecten els crèdits i sense baners el més important.
Pel que fa el cor de la ciutat, el capítol d'avui del matí hi hagut un error, que pertany l'últim capítol de la temporada 4 divendres comença la cinquena temporada, falta el 762, hauria estat un èxit tenir aquesta quarta temporada, tocarà esperar a que el repeteixin el cap de setmana ... anys llum per que van pel 271 .... els caps de setmana..
Doncs ja aniré avisant, en breu publicaré el capítol 812 199 total de la temporada 4 i estarà pràcticament finalitzada.
Salut i bona diada!