Bon dia,
Algú té o pot aconseguir els capítols de la 5a temporada en alta definició, els que s'emeten en TV3HD.
Moltes gràcies
La Riera en HD
Moderador: Petiso
-
- Entrades: 21321
- Membre des de: ds. des. 30, 2006 23:43
- Ubicació: Figueres - Alt Empordà
- Status: Desconnectat
Re: La Riera en HD
La més cordial benvinguda a TotsRucs wildejr !!
Pel que fa a la teva petició, personalment no en tinc pas intenció. Sincerament ara per ara tal desgast de recursos no me'l puc pas permetre i seguiré oferint la versió "normal" de sempre, ni que si tu mateix/a o algú està disposat a publicar-la en HD doncs endavant, faltaria més.
Fins aviat!

Pel que fa a la teva petició, personalment no en tinc pas intenció. Sincerament ara per ara tal desgast de recursos no me'l puc pas permetre i seguiré oferint la versió "normal" de sempre, ni que si tu mateix/a o algú està disposat a publicar-la en HD doncs endavant, faltaria més.

Fins aviat!

Moltes gràcies!
Gràcies per la benvinguda 
D'acord ho entenc, gràcies de totes maneres.
Jo no disposo del material i a Tv3 a la carta no es pot descarregar aquesta sèrie en HD para després treballar-la.
Salutacions

D'acord ho entenc, gràcies de totes maneres.
Jo no disposo del material i a Tv3 a la carta no es pot descarregar aquesta sèrie en HD para després treballar-la.
Salutacions
-
- Entrades: 21321
- Membre des de: ds. des. 30, 2006 23:43
- Ubicació: Figueres - Alt Empordà
- Status: Desconnectat
Hola de nou!
Doncs sento no poder-te ajudar en el capítol que t'interessa tan especialment perquè, tot i ser d'aquesta mateixa setmana, ja està emès i no fan repeticions fora del dia d'emissió.
Aprofitant el benentès demanar que si algú captura en HD si-us-plau es posi en contacte a veure si fos que te'l pogués passar.
Fins aviat!
Doncs sento no poder-te ajudar en el capítol que t'interessa tan especialment perquè, tot i ser d'aquesta mateixa setmana, ja està emès i no fan repeticions fora del dia d'emissió.

Aprofitant el benentès demanar que si algú captura en HD si-us-plau es posi en contacte a veure si fos que te'l pogués passar.

Fins aviat!

Moltes gràcies!