[Projecte] Lost Girl (sèrie nova)
Moderadors: xordi, Ripejadors
Re: [Projecte] Lost Girl (sèrie nova)
r5004 ha escrit:Ja hi tornem a ser...![]()
Tinc errors just 30 segons abans d'anar a publicitat. Com ho tens Petiso?
Muntatge al forn doncs.Petiso ha escrit:Pos fatal, es va acabar el disc dur i no es va gravar

"Hi ha gent a qui no li agrada que es parle, s'escriga o es pense en català. És la mateixa gent a qui no li agrada que es parle, s'escriga o es pense."

Com tens la captura en HD, petiso? Tinc errors a 5 minuts abans d'anar a publicitat.
"Hi ha gent a qui no li agrada que es parle, s'escriga o es pense en català. És la mateixa gent a qui no li agrada que es parle, s'escriga o es pense."

-
Autor del tema - Site Admin
- Entrades: 16309
- Membre des de: dv. oct. 06, 2006 13:13
- Status: Desconnectat
Tinc 3 errors .... i mes o menys 5 minuts abans de la publi ........ raru raru :-p
Et paso la captura a veure si pots fer puzzle?
Et paso la captura a veure si pots fer puzzle?

Sembla que tenim els errors allà mateix...
Crec que serà millor que en faci un muntatge amb l'àudio SD (a veure si demà a la tarda el puc fer).

Crec que serà millor que en faci un muntatge amb l'àudio SD (a veure si demà a la tarda el puc fer).

El dia 2 (la matinada del 2 al 3) torna amb la quarta temporada.
Petiso, seguim igual que en temporades anteriors? Tu SD i jo HD.
Codi: Selecciona’ls tots
00:17 Lost Girl - In memoriam
00:59 Lost Girl - Escola de belles dorments

Comencen aquesta nit!

Com ja comença a ser tradició, tv3 ha emès el segon episodi enganxat al primer i sense la careta (i per tant sense dir el nom del capítol). Pel que sembla, molts dies emetran dos episodis i segur que de la mateixa manera...

Els dos primers episodis m'han donat guerra...
En el primer episodi hi he enganxat els crèdits finals del segon. En el segon episodi, hi he enganxat la careta del primer i just quan diuen el títol de l'episodi l'he substituït per l'àudio del 3alacarta. A més, resulta que l'àudio e-ac3 del 3HD des de fa uns dies té "micro-talls" que fan que es desincronitzi i s'ha de buscar a on hi ha aquests talls i arreglar-ho amb l'àudio AD.
En resum, que si a cada episodi em trobo amb el mateix, em plantejo fer-ne un BDrip+tdt amb l'àudio SD i acabaré abans.

En el primer episodi hi he enganxat els crèdits finals del segon. En el segon episodi, hi he enganxat la careta del primer i just quan diuen el títol de l'episodi l'he substituït per l'àudio del 3alacarta. A més, resulta que l'àudio e-ac3 del 3HD des de fa uns dies té "micro-talls" que fan que es desincronitzi i s'ha de buscar a on hi ha aquests talls i arreglar-ho amb l'àudio AD.
En resum, que si a cada episodi em trobo amb el mateix, em plantejo fer-ne un BDrip+tdt amb l'àudio SD i acabaré abans.

-
- Entrades: 4525
- Membre des de: dt. gen. 22, 2008 17:24
- Ubicació: Tarragona
Pensava que només em passava a mi, per allò dels núvols de les químiques de Tarragona...r5004 ha escrit:A més, resulta que l'àudio e-ac3 del 3HD des de fa uns dies té "micro-talls" que fan que es desincronitzi i s'ha de buscar a on hi ha aquests talls i arreglar-ho amb l'àudio AD.

Començo a pensar que ho fan aposta...
Els episodis 3 i 4 també fan la mateixa murga. Deixo els HDTVrip a banda i en faré BDrip.
Petiso, un cop fet el BDrip, fer la versió SD és poca feina més; vols que faci també la versió SD?
Petiso, un cop fet el BDrip, fer la versió SD és poca feina més; vols que faci també la versió SD?

Publicats els dos primers episodis, tot i que ja tinc tots els episodis emesos muntats (l'adsl és lent de pebrots).
Com a extra, hi he afegit els subtítols en català, extrets del 3alacarta. Qui vulgui saber-ne més que pregunti.
Com a extra, hi he afegit els subtítols en català, extrets del 3alacarta. Qui vulgui saber-ne més que pregunti.

-
Autor del tema - Site Admin
- Entrades: 16309
- Membre des de: dv. oct. 06, 2006 13:13
Doncs per mi cap problema, així quedarà mes net i sense logosr5004 ha escrit:Els episodis 3 i 4 també fan la mateixa murga. Deixo els HDTVrip a banda i en faré BDrip.