Ah, i m'hauríeu d'avisar del número dels capítols que falten, perquè així sapigua quins he de venir a penjar aquí.

Moderadors: naroatna, arakelov, xordi
Si els tens en .FLV és perquè te'ls has baixat d'alguna web (¿TV3?), perquè és una codificació molt rara de veure tret d'arxius vells...L'interessant seria ripejar-los en .AVI i llavors posar-los a compartir.jiroubou ha escrit:.flvnasticdetgn ha escrit:Tu en qui format els tens? Avi? MP4?
Quina bona idea penjarla al youtube, i mes bona que penjes els capitols que falten, aixi podrem completarla tota. pero estaria be que possares aqui els capitols que ens falten, com be et diu petiso, de tota manera fases el que fases, gracies.jiroubou ha escrit:Per si a algú li interessa, estic penjant la sèrie completa al Youtube (penjaré també el episodis que no es van emetre i per tant no es van poder ripejar i penjar en aquest post).
Ara ja no, ja el tinc descarregat. estic amb el 418, pero te fonts incompletes, gracies per la teva resposta, saludets.shinnosuke ha escrit:Dius que el 417 encara el tens pendent per descarregar?