[ed2k] The Nine T1 [C] HDTV+TDT Nous: 1x13 i 1x09v2 COMPLETA
Moderadors: naroatna, arakelov, xordi
Uooo! Ara ja hi son tots, només falta trobar una estona lliure per poder mirar-los que és prou difícil xD
Merci per haver pujat aquesta sèrie se us agraeix tota la feina i el temps que hi heu gastat! Sou genials!!
Bé per avui res més la setmana entrant miraré si hi ha quelcom interessant per baixar-me. S'accepten opinions. I per últim que us vagi tot molt bé.
Merci per haver pujat aquesta sèrie se us agraeix tota la feina i el temps que hi heu gastat! Sou genials!!
Bé per avui res més la setmana entrant miraré si hi ha quelcom interessant per baixar-me. S'accepten opinions. I per últim que us vagi tot molt bé.
problemes amb el 1x03
Perdoneu si sóc pereponyetes, però tinc un mac i els enllaços directes amb l'amule (mula per a mac) no em funcionen i tampoc copiant l'enllaç i engantxant-lo al cercador d'enllaços (avans em funcionava però des de fa un temps em dona error --> això ja ho vaig comentar en un altre post). Degut a això tinc q buscar els capitols per el buscador propi de l'amule i el capítol 1x03 no hi ha manera de trobar-lo le buscat de totes les maneres però re de re. Els altres sí q hi són. Perdoneu sento les molèsties només era per dir si hi havia algú compartint-lo o no i llavors és per aquesta raó que no el trovo. Moltes Gràcies i dir q gran sèrie i feina la q feu
-
Autor del tema - Site Admin
- Entrades: 4422
- Membre des de: dv. oct. 06, 2006 14:32
- Status: Desconnectat
Penjada la v2 del episodi 1x09 Et vigilen:
1x09 Et vigilen NOVA VERSIÓ
Resum: Jeremy i Egan demanen ajuda a Nick quan Lizzie desapareix de cop i volta. Troben una nota que dóna a entendre que estan observant als nou i el grup s'assabenta la relació entre Franny i Jeremy. Escrit per: Hank Steinberg, Tom Szentgyorgyi Dirigit per: Mary Harron
Resum: Jeremy i Egan demanen ajuda a Nick quan Lizzie desapareix de cop i volta. Troben una nota que dóna a entendre que estan observant als nou i el grup s'assabenta la relació entre Franny i Jeremy. Escrit per: Hank Steinberg, Tom Szentgyorgyi Dirigit per: Mary Harron
-
- Entrades: 2106
- Membre des de: dl. des. 04, 2006 21:22
- Ubicació: Vivint amb la Iniciativa Dharma
- Status: Desconnectat
Gràcies xordi! Baixant i compartintxordi ha escrit:Penjada la v2 del episodi 1x09 Et vigilen:

Per cert, què li passa a la v1??