Donç de moment, el 345 i el 356, sobre tot el 345, saludets.shinnosuke ha escrit:Quins capítols no tenen fonts?
[Ed2k] El Cor de la Ciutat
Moderadors: naroatna, arakelov, xordi
-
- Entrades: 477
- Membre des de: dv. gen. 22, 2010 14:20
- Ubicació: Valencia
- Status: Desconnectat
Re: [Ed2k] El Cor de la Ciutat
-
Autor del tema - Entrades: 1635
- Membre des de: dv. feb. 01, 2008 1:14
- Ubicació: Manresa
-
- Entrades: 601
- Membre des de: dl. set. 08, 2008 19:32
- Ubicació: L'Espluga de Francolí
Jo tinc aturat el 345 també.
I un parell de preguntes: penjaràs tota la sèrie? Imagino que aniràs capturant tota la sèrie, però penajaràs tot tot tot? Ho dic perquè la T9 i T10 ja hi són però descarregar un episodi és una odissea, imagina dues temporades senceres ^^
L' altra és: algú em pot ajudar amb la T1 si us plau? Porto 82 dies pel 1x005 i no hi ha manera que passi del 6%
Gràcies!
I un parell de preguntes: penjaràs tota la sèrie? Imagino que aniràs capturant tota la sèrie, però penajaràs tot tot tot? Ho dic perquè la T9 i T10 ja hi són però descarregar un episodi és una odissea, imagina dues temporades senceres ^^
L' altra és: algú em pot ajudar amb la T1 si us plau? Porto 82 dies pel 1x005 i no hi ha manera que passi del 6%

Gràcies!
-
Descarregats els capitols 345, 356 i 359. amb aquests capitols complete la tanda pasada, ara començe la nova de aquesta setmana. 361 i descarregant, gracies shinno per estar ahi.
-
Ja tens els capítols al dia exceptuant amb la nova tongada?
Ja diràs, és per saber-ho si he de revisar per saber que estàs al dia i descarregues els nous amb la nova tanda de capítols.
Salut!
Ja diràs, és per saber-ho si he de revisar per saber que estàs al dia i descarregues els nous amb la nova tanda de capítols.
Salut!
-
Exacte, ara estic amb la nova tongada. i mentre estaba redactant aquest missatge, acabat de descarregar el 361, vaig a per el 362, gracies i el mantindre informat.shinnosuke ha escrit:Ja tens els capítols al dia exceptuant amb la nova tongada?
-
Nomes en queda el capitol 370 per possarme al dia, pero desgaciadament no te fonts. un cop de ma shinno? jejeje. saludets maco.
-
Esborra i torna a punxar el vincle.
S'hauria de descarregar està tot bé..
PD: En breu publicaré els capítols d'aquesta setmana, vaig bastant de cul amb tres projectes, dos d'ells són per mi i acabaré bastant estressat amb tants ripejos..
Salut!
S'hauria de descarregar està tot bé..
PD: En breu publicaré els capítols d'aquesta setmana, vaig bastant de cul amb tres projectes, dos d'ells són per mi i acabaré bastant estressat amb tants ripejos..
Salut!
-
D'acord shinno, ja el tin cuasi descarregat.
agafau amb paciencia, cuant espuga vas tirant amb l'aserie, poc a poc no hi ha presa.
P.D. Reedito, capitol 370 descarregat, ja soc al dia.
agafau amb paciencia, cuant espuga vas tirant amb l'aserie, poc a poc no hi ha presa.
P.D. Reedito, capitol 370 descarregat, ja soc al dia.
-
Bé , així ja estàs al dia del projecte.
ara falta la nova tongada de capítols i ja estarà al dia, he de mirar els capitols que no es coli cap amb l'àudio erròni que apunt he estat de publicar dos que no eren correctes ara estàn tots bé.
salut!
ara falta la nova tongada de capítols i ja estarà al dia, he de mirar els capitols que no es coli cap amb l'àudio erròni que apunt he estat de publicar dos que no eren correctes ara estàn tots bé.
salut!
-
Exacte, ara ja estic al dia. en posse apunt per a la nova tonga de capitols, saludets.
-
ESBORREU AQUEST POST SI US PLAU
shinnosuke l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. nov. 17, 2013 13:47, en total s’ha editat 2 vegades.
-
Descarregant aquesta nova tonga de capitols, gracies shinno. una pregunteta shinno, tens molts capitols atrasats pendents per publicar, i pregunto jo, ten recordaras de publicar-los? o dic perque ja son tants capitols que no se jo

-
- Entrades: 179
- Membre des de: dc. des. 19, 2007 15:55
- Ubicació: L'Hospitalet de Llobregat
Al dia amb tots els capítols publicats. Gràcies shinno per la teva feina!
Edito: el 388 no disposa de fonts.
Edito: el 388 no disposa de fonts.
-
Per aixo no m'avia possat al dia, per el capitol 388 que no tenia fonts. ara ja en te i descarregat.Sergi_elcor ha escrit:Edito: el 388 no disposa de fonts.
Estic al dia i revisats, no hi ha cap error als videos, el so correcte. a l'espera dels capitols pendents, gracies shinno saludets.