No trobo el fil de la T7 i ho escric al primer de Ventdelplà que he sapigut veure.
He intentat aconseguir aquesta sèrie de totes les maneres possibles, però és una autèntica odissea.
Vaig perdre totes les temporades de totes les sèries i és una bogeria intentar aconseguir-ho tot de nou, però ho intento.
El tema és que descarregar Ventdelplà és impossible. Porto més de dos anys amb un episodi de la T6 i no hi ha manera. Òbviament si en tot aquest temps no els he aconseguit, ja no ho faré, però deixo caure si alguna ànima caritativa els compartís.
Vaig volver descarregar-los de la web de TV3 però el que hi ha allí penjat és una cosa inexplicablement patètica: pèssima qualitat, desincronitzats, molts episodis no hi són...és indignant que les pengin en aquesta "qualitat", ja que sembla que fossin gravades en VHS i de la tele local del meu barri
[ed2k] Ventdelplà T1 (DVB) [44/44] **Completa**
Moderadors: naroatna, arakelov, xordi
-
- Entrades: 601
- Membre des de: dl. set. 08, 2008 19:32
- Ubicació: L'Espluga de Francolí
- Status: Desconnectat
-
- Entrades: 21316
- Membre des de: ds. des. 30, 2006 23:43
- Ubicació: Figueres - Alt Empordà
- Status: Desconnectat
Re: [ed2k] Ventdelplà T1 (DVB) [44/44] **Completa**
Amb el cercador avançat es pot trobar en sense dificultat l'enllaç a la 7a temporada
[url]http://forum.totsrucs.cat/viewtopic.php?f=2&t=6563[/url]
Ajuda per descarregar doncs cal la col·laboració compartidora dels qui la puguin tenir descarregada si-us-plau, per la meva part també procuraré donar un cop de mà.
Fins aviat!

Ajuda per descarregar doncs cal la col·laboració compartidora dels qui la puguin tenir descarregada si-us-plau, per la meva part també procuraré donar un cop de mà.

Fins aviat!

Moltes gràcies!