[ed2k] Angkor, l'aventura del Baphuon

Documentals

Moderadors: arakelov, Petiso, Nava

Respon

Autor del tema
lopere
Entrades: 3207
Membre des de: ds. ago. 14, 2010 14:38
Ubicació: Vallès Occidental
Status: Desconnectat

[ed2k] Angkor, l'aventura del Baphuon

Entrada Autor: lopere » dv. set. 13, 2013 18:51

Angkor, l'aventura del Baphuon
(DVBrip català-francès x lopere)
Imatge
Un temple Khmer de mil anys d'antiguitat, conservat durant segles, ocult entre l'espessa selva cambodjana, pren vida per dur fins al present l'esplendor d'Angkor, l'antiga capital de l'imperi Khmer.

El documental ha obtingut accés únic i exclusiu al temple i a tots els arxius (audiovisuals i fotogràfics) que expliquen la història tumultuosa d'aquest indret. Presenciarem els treballs de restauració duts a terme des del 1995 sota la direcció de Pascal Royere i l'equip de l'Ecole Française d'Extrême Orient, que es van lliurar al govern cambodjà el 2009. Mitjançant tècniques de CGI sorprenents i basant-se en les últimes recerques, Baphuon es mostra amb l'aspecte que hauria pogut presentar dins el complex d'Angkor des del segle IX fins al XVI.

El documental l'he separat en dos perquè, aproximadament a la meitat canvia, de forma inexplicable, d'una mida d'imatge de relació 14x9 a una de 16x9, així ho veureu bé.

Dades tècniques
1a part: Durada: 26 min. Mida: 230 MB
Vídeo: DVBrip, 496x320 (14:9), XviD, 1017 kbps, Qf: 0,256 – 48% Test compressibilitat,
2a part: Durada: 27 min. Mida: 419 MB
Vídeo: DVBrip, 704x400 (16:9), XviD, 1977 kbps, Qf: 0,281 – 45% Test compressibilitat,

Audio 1: DVBrip, mp3, 128 kbps, 44,1 kHz, Cbr, Estèreo, (català)
Audio 2: DVBrip, mp3, 96 kbps, 44,1 kHz, Cbr, Mono, (francès)

Angkor, l'aventura del Baphuon - 1a part (DVBrip català-francès x lopere) (TotsRucs.cat)
Angkor, l'aventura del Baphuon - 2a part (DVBrip català-francès x lopere) (TotsRucs.cat)
lopere l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. set. 18, 2013 21:33, en total s’ha editat 2 vegades.

Autor del tema
lopere
Entrades: 3207
Membre des de: ds. ago. 14, 2010 14:38
Ubicació: Vallès Occidental

Re: [ed2k] Angkor, l'aventura del Baphuon

Entrada Autor: lopere » dl. set. 16, 2013 21:21

Acabo d'afegir els enllaços d'aquests dos documentals, que me'ls havia descuidat. :oops: :oops:
Gràcies a un amic que m'ha avisat.

Disculpeu-me :wink:

naroatna
Entrades: 21323
Membre des de: ds. des. 30, 2006 23:43
Ubicació: Figueres - Alt Empordà

Re: [ed2k] Angkor, l'aventura del Baphuon

Entrada Autor: naroatna » dl. set. 16, 2013 22:10

Ostres lopere t'ho volia dir però vaig decidir esperar una estona, per si igual havies preparat el post a l'espera de tenir els arxius pujats o no sé, i llavors la veritat que me'n vaig ben despistar, em sap greu. Sort que sempre algú a l'aguait avisa, és fantàstic. Gràcies! :D :wink:

Fins aviat!
Imatge

Moltes gràcies!

Respon