Avui mirant el canal 33 he vist un programa sobre una noia cega i el seu dàlmata que se'n va a conèixer món. Han fet uns quants capítols, he pogut veure Hamburg, Shangai i la Xina. M'ha agradat molt i per això m'agradaria saber si els pujareu.
Us deixo la info que he trobat de la web de tv3: http://www.tv3.cat/programa/49556/Amb-els-teus-ulls
Gràcies!
(Petició) Amb els teus ulls
Moderador: Petiso
(Petició) Amb els teus ulls
There is only one god, and his name is Death. And there is only one thing we say to Death: “Not today.”
-
- Entrades: 21321
- Membre des de: ds. des. 30, 2006 23:43
- Ubicació: Figueres - Alt Empordà
- Status: Desconnectat
Re: (Petició) Amb els teus ulls
Hola!
Doncs si encara t'interessa n'he recuperat uns quants que tenia gravats de l'any passat i alguns d'aquest i ...
Amb els teus ulls
Podria ser que en tingués algun altre i també aprofitant que n'estan reemeten a veure si puc anar repescant els que falten.
Fins aviat!

Doncs si encara t'interessa n'he recuperat uns quants que tenia gravats de l'any passat i alguns d'aquest i ...

Podria ser que en tingués algun altre i també aprofitant que n'estan reemeten a veure si puc anar repescant els que falten.

Fins aviat!

Moltes gràcies!
Re: (Petició) Amb els teus ulls
Ah mira! Just anava a buscar la meva petició, perquè al veure el post principal del programa... he recordat que ja ho havia comentat abans... Jajajaja! Genial 

There is only one god, and his name is Death. And there is only one thing we say to Death: “Not today.”