2013-08-17 21:50:00 (TV3) Cinema d'acció - La llista negra
[Projecte] La llista negra
Moderadors: xordi, Ripejadors
[Projecte] La llista negra
En faré un Hdtvrip hd/sd.
"Hi ha gent a qui no li agrada que es parle, s'escriga o es pense en català. És la mateixa gent a qui no li agrada que es parle, s'escriga o es pense."

Re: [Projecte] La llista negra
Es va bloquejar l'ordinador poca estona abans de començar a capturar (últimament em falla moooolt
), i no tinc res en HD.
Per sort, al Siemens hi tinc la captura en SD i quan pugui en faré un muntatge BDrip+Tdt o similar.

Per sort, al Siemens hi tinc la captura en SD i quan pugui en faré un muntatge BDrip+Tdt o similar.
"Hi ha gent a qui no li agrada que es parle, s'escriga o es pense en català. És la mateixa gent a qui no li agrada que es parle, s'escriga o es pense."

¿i per que no agafas un blu-ray de la peli i fas un 1080 o 720p i ja posats la SD tambe? 

El Blu-ray me l'he de baixar (no tinc lector de BD), i són molts gigues. Prefereixo baixar-me algun BDrip i sincronitzar-hi l'àudio.axis ha escrit:¿i per que no agafas un blu-ray de la peli i fas un 1080 o 720p i ja posats la SD tambe?

r5004,
Si t'interessa disposo de la pel·lícula (esp-eng-fra-deu+sub) en qualitat bluray 720 (mkv) de 5,4 GB. Si vols digue'm com te la passo...
Si t'interessa disposo de la pel·lícula (esp-eng-fra-deu+sub) en qualitat bluray 720 (mkv) de 5,4 GB. Si vols digue'm com te la passo...
La pel·li ja fa dies que la tinc... el que no tinc és temps...rajoar ha escrit:r5004,