[Ed2k] El Cor de la Ciutat
Moderadors: naroatna, arakelov, xordi
-
Autor del tema - Entrades: 1635
- Membre des de: dv. feb. 01, 2008 1:14
- Ubicació: Manresa
- Status: Desconnectat
Re: [Ed2k] El Cor de la Ciutat
Afegeixo els 10 capítols emesos aquesta setmana!!
nota:
El cor de la ciutat-2x062 ( 271 ) NOU!!
El cor de la ciutat-2x063 ( 272 ) NOU!!
El cor de la ciutat-2x064 ( 273 ) NOU!! Crèdits no originals muntats
El cor de la ciutat-2x065 ( 274 ) NOU!!
El cor de la ciutat-2x066 ( 275 ) NOU!!
El cor de la ciutat-2x067 ( 276 ) NOU!!
El cor de la ciutat-2x068 ( 277 ) NOU!!
El cor de la ciutat-2x069 ( 278 ) NOU!!
El cor de la ciutat-2x070 ( 279 ) NOU!! El capitol 279 han tallat quan faltaven dos minuts, he posat els crèdits d'un altra capítol per no deixar-lo "penjat"
El cor de la ciutat-2x071 ( 280 ) NOU!!
Comento que el capitol 278 els sapastres del Canal BOM van emetre en 16/9 fals posant dues franges negres amb la imatge aixafada, he ripejat el capitol tallant tant de crop sense menjar-me la imatge, a una tele en 16/9 es veu bé, i si poso la imatge real en 4/3 es veu també bé, i a una tele de 4/3 també es veu bé per tant deixo aquest capitol així esperant que el tornin a repetir, segons el meu plànning, cap al setembre el tornarien a repetir, setembre del 2014 !!!
Salut!!
nota:
El cor de la ciutat-2x062 ( 271 ) NOU!!
El cor de la ciutat-2x063 ( 272 ) NOU!!
El cor de la ciutat-2x064 ( 273 ) NOU!! Crèdits no originals muntats
El cor de la ciutat-2x065 ( 274 ) NOU!!
El cor de la ciutat-2x066 ( 275 ) NOU!!
El cor de la ciutat-2x067 ( 276 ) NOU!!
El cor de la ciutat-2x068 ( 277 ) NOU!!
El cor de la ciutat-2x069 ( 278 ) NOU!!
El cor de la ciutat-2x070 ( 279 ) NOU!! El capitol 279 han tallat quan faltaven dos minuts, he posat els crèdits d'un altra capítol per no deixar-lo "penjat"
El cor de la ciutat-2x071 ( 280 ) NOU!!
Comento que el capitol 278 els sapastres del Canal BOM van emetre en 16/9 fals posant dues franges negres amb la imatge aixafada, he ripejat el capitol tallant tant de crop sense menjar-me la imatge, a una tele en 16/9 es veu bé, i si poso la imatge real en 4/3 es veu també bé, i a una tele de 4/3 també es veu bé per tant deixo aquest capitol així esperant que el tornin a repetir, segons el meu plànning, cap al setembre el tornarien a repetir, setembre del 2014 !!!
Salut!!
-
- Entrades: 477
- Membre des de: dv. gen. 22, 2010 14:20
- Ubicació: Valencia
Gracies shinno per la teva paciencia amb els responsables, que mes que responsables jo diria iresponsables del canal bom. si anem pel capitol 280 i nomes que fan fer una empastra d'arrere d'altra, donç imatgina el que queda, si emeten l'aserie sensera. si no m-equivoque enca falten uns 800 capitols i pico, donç mira si els queda per fer empastraes. gracies per la nova tanda de capitols.
-
De res company, però dels 280 queden en total dels 1906 1626 capítols!!!
Com bé dius, els hi quedarà per fer errades una darrerre de l'altra.
I si són inrresponables mes bén dit, autèntics irresponsables, però diria el que està de suplent, deu ser un novato i no sap fer les coses bé, i el que està sempre, deu tenir vacances......
A esperar al setembre a veure si tornen la normalitat i emeten els capítols sencers i amb crèdits inclosos i sense errades....
Salut!
Com bé dius, els hi quedarà per fer errades una darrerre de l'altra.
I si són inrresponables mes bén dit, autèntics irresponsables, però diria el que està de suplent, deu ser un novato i no sap fer les coses bé, i el que està sempre, deu tenir vacances......
A esperar al setembre a veure si tornen la normalitat i emeten els capítols sencers i amb crèdits inclosos i sense errades....
Salut!
-
Uuuuffff, pues me enganyat cuant als capitols, 1626, mare de deu. jo crec que aixo no acabare be, jejejeje. gracies a tu shinno.
-
- Entrades: 601
- Membre des de: dl. set. 08, 2008 19:32
- Ubicació: L'Espluga de Francolí
Tinc bastants descarregats ja, però agrairia que algú em posés alguns a la mula please :S
Tinc posats del 2 al 5 (tots aturats menys el 2), del 30 al 41 i després alguns de sueltos.
Em farà algú el favor?
D'un en un em serveix eh, els tinc posats, però només baixo un fins completar-lo, però sembla que la festa s'ha acabat
Tinc posats del 2 al 5 (tots aturats menys el 2), del 30 al 41 i després alguns de sueltos.
Em farà algú el favor?

D'un en un em serveix eh, els tinc posats, però només baixo un fins completar-lo, però sembla que la festa s'ha acabat

-
No se per on començar, perdona per no haver avisat abans, però és ara que m'he posat a revisar i ordenar la tanda de capítols que tenia pendents. resulta que el capítol 239 esta malament, l'àudio no correspon al capítol. de moment estic amb els capítols 253 al 280, si localitzo algun error mes ho dire el més aviat possible. espere shinno que tot tinguis el capítol al teu disc dur, gràcies i perdona per no avisar abans.
-
239 està malament dius????
Ja hi tornem a ser!!!
Ara reviso la captura original que la tinc encara i el torno a ripejar, de seguida suprimeixo el vincle 239 del post inicial.
Gràcies per l'avís!
Ja hi tornem a ser!!!
Ara reviso la captura original que la tinc encara i el torno a ripejar, de seguida suprimeixo el vincle 239 del post inicial.
Gràcies per l'avís!
-
Afegeixo els 8 primers capítols d'aquesta setmana!!!
He fet una repassada de tots 8 capítols i l'àudio concorda amb el vídeo.
El capítol 287 hi ha un error que és culpa del vídeo, és a dir l'error és del mateix capítol ja que justament es produeix el mateix error i al mateix punt exacte.
Quasevol incidència als capítols aviseu-me, mantindré les captures originals (MPG) uns dies.
Salut!
El cor de la ciutat-2x072 ( 281 ) NOU!!
El cor de la ciutat-2x073 ( 282 ) NOU!!
El cor de la ciutat-2x074 ( 283 ) NOU!!
El cor de la ciutat-2x075 ( 284 ) NOU!!
El cor de la ciutat-2x076 ( 285 ) NOU!!
El cor de la ciutat-2x077 ( 286 ) NOU!!
El cor de la ciutat-2x078 ( 287 ) NOU!!
El cor de la ciutat-2x079 ( 288 ) NOU!!
He fet una repassada de tots 8 capítols i l'àudio concorda amb el vídeo.
El capítol 287 hi ha un error que és culpa del vídeo, és a dir l'error és del mateix capítol ja que justament es produeix el mateix error i al mateix punt exacte.
Quasevol incidència als capítols aviseu-me, mantindré les captures originals (MPG) uns dies.
Salut!
El cor de la ciutat-2x072 ( 281 ) NOU!!
El cor de la ciutat-2x073 ( 282 ) NOU!!
El cor de la ciutat-2x074 ( 283 ) NOU!!
El cor de la ciutat-2x075 ( 284 ) NOU!!
El cor de la ciutat-2x076 ( 285 ) NOU!!
El cor de la ciutat-2x077 ( 286 ) NOU!!
El cor de la ciutat-2x078 ( 287 ) NOU!!
El cor de la ciutat-2x079 ( 288 ) NOU!!
-
Donç despres de revisar els que en quedaben, te informe que estan be, nomes he trobat l'error al capitol mencinat ades, 239.
Amb el teu permis shinno, agafo els nous que acabes de ficar, gracies i saludets.
Amb el teu permis shinno, agafo els nous que acabes de ficar, gracies i saludets.
-
Tots els capitols descarregats, menys el 282, no te fonts. gracies shinno.
-
Espero que tot estiga be, tants dies sense saber de tu shinno es una mica extrany. saludets a tots.
-
Hola company.
Nono, el que passa es que he tingut alguns problemes amb el PC on tinc els capitols i encara els tinc, falta muntar els crèdits d'un capitol i repassar tot abans de publicar res per què no hi hagin problemes com per exemple que l'àudio no concordi amb el capítol, ja que estem ja a divendres en el moment que tingui ripejats els capitols de divendres, publicare cuasi 22 capitols de cop i amb això quedaria el projecte al dia.
Continuo viu i continua viu el projecte fins nous canvis que els senyors del canal BOM facin una cosa o una altra.
Demà sense falta publico els capitols.
Salut!!!
Nono, el que passa es que he tingut alguns problemes amb el PC on tinc els capitols i encara els tinc, falta muntar els crèdits d'un capitol i repassar tot abans de publicar res per què no hi hagin problemes com per exemple que l'àudio no concordi amb el capítol, ja que estem ja a divendres en el moment que tingui ripejats els capitols de divendres, publicare cuasi 22 capitols de cop i amb això quedaria el projecte al dia.
Continuo viu i continua viu el projecte fins nous canvis que els senyors del canal BOM facin una cosa o una altra.
Demà sense falta publico els capitols.
Salut!!!
-
Gracies shinno per donar senyals. respecte a tindre els capitols al dia, jo estic en el 282, que com vaig dir amb un post anterior, no te fonts i no el tinc descarregat. eixe es l'unic capitol de l'ultima tanda que vas publicar, que em falta per estar al dia.
-
Hola.
No havia entès bé el missatge últim que has publicat.
Revisaré què ha passat amb el 282 que dius que no descarrega, el soluciono i t'ho dic tant punt ho tingui solucionat.
Salut!
No havia entès bé el missatge últim que has publicat.
Revisaré què ha passat amb el 282 que dius que no descarrega, el soluciono i t'ho dic tant punt ho tingui solucionat.
Salut!