Petició: Fonts del Emule

Qualsevol petició de sèries, pel·lícules, fonts del emule, audios, etc.

Moderador: Petiso

Respon

Autor del tema
Monstrumo
Entrades: 75
Membre des de: dg. maig 06, 2007 16:01
Ubicació: Alistairgrew
Contacta:
Status: Desconnectat

Petició: Fonts del Emule

Entrada Autor: Monstrumo » dt. oct. 09, 2007 11:43

Ahir, despres d'un dia dur de treball, només volia anar al sofa amb una bona cervesa i quan conecto el HD m'ha petat :shock: . Estic baixantme tot de nou, pero... veig que els elinks no son per sempre i em trobo que falten fonts en varius archius que ara tinc per descarregar. Per exemple uns quants episodis de la serie de Bombers a 0%, El joves 1x02 (57,6% descarregat i fa mesos), Fanatica (67%), Nip Tuck 3x12... No hi entenc gaire, pero he vist que en la seccio Peticions es pot demanar "fonts del emule". Com em podeu ajudar?

Petiso
Site Admin
Site Admin
Entrades: 16309
Membre des de: dv. oct. 06, 2006 13:13

Entrada Autor: Petiso » dt. oct. 09, 2007 12:13

Si, et podem ajudar .... però primer de tot baixa les coses d'una en una.

Els que compartim som "pocs" i mes o menys els mateixos en tots els fitxers, si baixes tropocientes coses a la vegada, les fonts se't repartiran entre tots els fitxers.

Adéu !
Imatge Imatge

Ayu
Entrades: 2518
Membre des de: dv. oct. 06, 2006 19:55
Ubicació: Perdut enmig de l'oblit

Entrada Autor: Ayu » dt. oct. 09, 2007 12:17

Jo tinc compartint tots els capítols dels bombers, després a la tarda posaré el 1x02 dels joves, així que com a mínim hauries de tenir una font, però tal com diu el Petiso, si poses a baixar-ho tot de cop, les poques fonts que hi ha es divideixen entre els arxius que tens posats a baixar.
Imatge

Autor del tema
Monstrumo
Entrades: 75
Membre des de: dg. maig 06, 2007 16:01
Ubicació: Alistairgrew
Contacta:

Entrada Autor: Monstrumo » dt. oct. 09, 2007 12:25

Gracies tius. Prenc nota. He fet Stop a molts, deixant els archius abans citats com a Espera... o encara son massa archius a descarregar? Bueno, la idea la he captat. Okies

Respon