[Projecte] Apm? 9a. Temporada (2012-2013)
Moderadors: xordi, Ripejadors
[Projecte] Apm? 9a. Temporada (2012-2013)
Quan completi la temporada anterior, començaré amb l'actual. Suplents?
Suplents: conradtgn
Suplents: conradtgn
"Hi ha gent a qui no li agrada que es parle, s'escriga o es pense en català. És la mateixa gent a qui no li agrada que es parle, s'escriga o es pense."

Re: [Projecte] Apm? 9a. Temporada (2012-2013)
Tinc errors a l'Apm del dia 12-09.
Algú el té bé?
Algú el té bé?
"Hi ha gent a qui no li agrada que es parle, s'escriga o es pense en català. És la mateixa gent a qui no li agrada que es parle, s'escriga o es pense."

-
- Entrades: 21319
- Membre des de: ds. des. 30, 2006 23:43
- Ubicació: Figueres - Alt Empordà
- Status: Desconnectat
Disculpa el retard en la resposta i doncs l'he trobat i el tinc bé, si com ara en vols el bocí que sigui te'l passo encantada.r5004 ha escrit:Tinc errors a l'Apm del dia 12-09.
Algú el té bé?

Fins aviat!

Moltes gràcies!
Doncs fem el que et vagi més bé, em passes el trosset que necessito o fas tot l'episodi. Per si et va millor passar-me només el trosset, l'error el tinc a 9:48 de l'inici.naroatna ha escrit:Disculpa el retard en la resposta i doncs l'he trobat i el tinc bé, si com ara en vols el bocí que sigui te'l passo encantada.r5004 ha escrit:Tinc errors a l'Apm del dia 12-09.
Algú el té bé?![]()
Fins aviat!
Aquí

Avisant amb temps...
Avui, abans de les havaneres:

Avui, abans de les havaneres:
El que no sé és si serà el mateix que facin demà a la tarda a l'Apm Extra.22:01 Alguna pregunta més