Per parlar dels projectes presents i futurs de TotsRucs
Moderadors: xordi, Ripejadors
-
r5004
- Entrades: 14751
- Membre des de: dc. nov. 01, 2006 8:08
-
Status:
Desconnectat
Entrada
Autor: r5004 » ds. set. 17, 2011 16:54
Pel que sembla, això s'ha acabat...
Dilluns ja no fan en Shin Chan, i fent una cerca al/la COSA tampoc surt res pels propers dies.
"Hi ha gent a qui no li agrada que es parle, s'escriga o es pense en català. És la mateixa gent a qui no li agrada que es parle, s'escriga o es pense."

-
Autor del tema
shinnosuke
- Entrades: 1635
- Membre des de: dv. feb. 01, 2008 1:14
- Ubicació: Manresa
-
Status:
Desconnectat
Entrada
Autor: shinnosuke » ds. set. 17, 2011 18:12
Si..
S'ha acabat per ara, dilluns fan Bola de Drac Z KAI i de moment seré qui capturi els capítols d'aquests nous dibuixos remasteritzats....
Algú vol fer-me de suplent?
Puc comptar amb tu r5004 ?
Crec que sí.
Gràcies!
Salut !!!
-
r5004
-
Status:
Desconnectat
Entrada
Autor: r5004 » ds. set. 17, 2011 18:14
shinnosuke ha escrit:...
Crec que sí.
...
Creus bé...

"Hi ha gent a qui no li agrada que es parle, s'escriga o es pense en català. És la mateixa gent a qui no li agrada que es parle, s'escriga o es pense."

-
Txus
- Entrades: 1625
- Membre des de: dj. nov. 23, 2006 0:34
- Ubicació: I'm fucking Matt Damon
-
Contacta:
-
Status:
Desconnectat
Entrada
Autor: Txus » dl. set. 19, 2011 13:09
r5004 ha escrit:Pel que sembla, això s'ha acabat...
Dilluns ja no fan en Shin Chan, i fent una cerca al/la COSA tampoc surt res pels propers dies.
Però han emès tots els episodis que ja hi havia en català? O han fet una pausa per DBZ? És que en la primera emissió de la sèrie la recordava més llarga...
-
Petiso
- Site Admin

- Entrades: 16309
- Membre des de: dv. oct. 06, 2006 13:13
-
Status:
Desconnectat
Entrada
Autor: Petiso » dl. set. 19, 2011 13:12
És mooolt mes llarga .... weno, la original és mes llarga, aquesta remasteritzada, a saber

-
Autor del tema
shinnosuke
-
Status:
Desconnectat
Entrada
Autor: shinnosuke » dl. set. 19, 2011 13:14
Txus ha escrit:r5004 ha escrit:Pel que sembla, això s'ha acabat...
Però han emès tots els episodis que ja hi havia en català? O han fet una pausa per DBZ? És que en la primera emissió de la sèrie la recordava més llarga...
Doncs no et sé dir, però diria que és una pausa que han fet per emetre DBZ KAI, ja que molts dels capítols que han emès en falten bastants, el naixament de la Himawary etc.. etc.. i la millora de les cares dels dibuixos com en Shin Chan si t'adones, en la careta final l'ending i els dibuixos els ulls són mes grossos.
De moment es tracta una pausa després ja veurem a veure que decideixen aquests del 3XL..
Salut!
-
Autor del tema
shinnosuke
-
Status:
Desconnectat
Entrada
Autor: shinnosuke » dt. abr. 02, 2013 12:42
Comunico que a partir d'avuí torna SHIN-CHAN a TV3, el Canal Súper3 emetràn Shin-Chan al migdía a partir de les 13:40.
Jo començaré a gravar i ripejar a partir del BLOC 64 que és on ens vam quedar amb el 63 ja que el Canal 3XL van tallar la emissió sense previ avís.
Per tant necessitaré suplents per el què pugui passar..
Salut i gràcies!
-
Autor del tema
shinnosuke
-
Status:
Desconnectat
Entrada
Autor: shinnosuke » dt. abr. 02, 2013 13:34
Bé, han emès els 6 capitols d'una tibada..
Al final de l'ending han posat el maleït bàner, faré un muntatge amb l'ending del 3XL i Súper3 d'aquesta manera no hi haurà baners encara que el final es vegi la mosca del Súper3 i 3XL per un moment que només serà al final, durant els 6 capítols no han emès cap baner.
Faré una prova i si surt bé, ho faré així.
Salut!
-
Txus
- Entrades: 1625
- Membre des de: dj. nov. 23, 2006 0:34
- Ubicació: I'm fucking Matt Damon
-
Contacta:
-
Status:
Desconnectat
Entrada
Autor: Txus » dt. abr. 02, 2013 14:15
El que estaria bé saber és si hi haurà nous episodis doblats o seran els mateixos amb què ens van deixar plantats per culpa d'Antena3, que en va comprar els drets.
Per cert, a les pel·lícules que editen en DVD, el doblatge català segueix sent el mateix o han canviat veus de doblatge?
-
MetalHead
- Entrades: 1801
- Membre des de: dj. feb. 16, 2012 19:19
-
Status:
Desconnectat
Entrada
Autor: MetalHead » dt. abr. 02, 2013 14:30
Ah mira, venia a avisar que avui he vist que feien Shin Chan al migdia ^^
Quina il·lusió tornar a veure'l en català, de debò, no hi ha comparació.
There is only one god, and his name is Death. And there is only one thing we say to Death: “Not today.”
-
Autor del tema
shinnosuke
-
Status:
Desconnectat
Entrada
Autor: shinnosuke » dt. abr. 02, 2013 22:16
Jo els torno a gravar des de el primer capitol, en realitat emeten els 6 capitols d'una tibada, 6 de cop, com encara mantinc les captures originals del canal 3XL he fet el següent.
He agafat i els he separat com si fóssin dos "blocs" de 3 capítols, aprofitant, he fet dos videos petits, oppening i ending però l'ending he aprofitat el del 3XL junt amb el del Súper3 he tret el fastigós baner que posen just al final que és una tocada de nassos, doncs només es veu el "canvi de mosca" l'àudio no queda afectat per res, només que la mosca pot ser que l'oppening per exemple la mosca del súper3 es vegi abaix, i quan comenci el capítol surti adalt o s'amagui fent els efectes aquests de la mosca del Súper3, això és el menys important, lo important és que no surti cap bàner molest.
Com els que s'han publicat els estan repetint, aquests els ripejo igualment, i continuaré publicant a partir de on van tallar.
Salut!
-
r5004
-
Status:
Desconnectat
Entrada
Autor: r5004 » dc. maig 15, 2013 20:36
Crec que demà, dels dos que fan, un és l'últim que tenim i l'altre és nou.

-
Autor del tema
shinnosuke
-
Status:
Desconnectat
Entrada
Autor: shinnosuke » dc. maig 15, 2013 21:05
Si, ja he fet el plànning amb els capitols diaris i els dies que s'emeten.
A partir del 65 crec que és quan van tallar, es continuarà publicant els capitols restants.
Com aquests del Súper3 els programadors són aixi de llestos, no emeten el "fins aviat" del primer dels 3 capitols, i a sobre tallen per fer publicitat.
Jo ho tinc preparat amb un altre "fins aviat" que no hi ha "eco" d'aquesta manera fusiono el capítol i queda com original sense talls.
Ja veureu com ho he fet, l'ending final dels capitols, hi ha baner, conservo l'ending del 3XL que un dia es van deixar de posar el baner, d'aquesta manera els capitols no hi ha cap bàner a partir del 65.
Salut!!!!
-
blastilonic
- Entrades: 140
- Membre des de: dg. des. 19, 2010 14:28
-
Status:
Desconnectat
Entrada
Autor: blastilonic » ds. juny 29, 2013 11:30
Jo els gravo casi cada migdia (ho dic per si us falta algun episodi només cal que m'ho digueu per MP) em poso a baixar els episodis!)
-
Autor del tema
shinnosuke
-
Status:
Desconnectat
Entrada
Autor: shinnosuke » ds. juny 29, 2013 12:05
blastilonic ha escrit:Jo els gravo casi cada migdia (ho dic per si us falta algun episodi només cal que m'ho digueu per MP) em poso a baixar els episodis!)
Gràcies
blastilonic !!!
Es tindrà en compte saber que tu també els estas gravant.
Una pregunta, el teu gravador et grava també els subtítols?
Gràcies!