[Ed2k] El Cor de la Ciutat
Moderadors: naroatna, arakelov, xordi
-
- Entrades: 477
- Membre des de: dv. gen. 22, 2010 14:20
- Ubicació: Valencia
- Status: Desconnectat
Re: [Ed2k] El Cor de la Ciutat
Estic d'acord amb sergi, no descarreguen tampoc el 105 i 106. de moment estic amb el 107 i en uns minuts acabara de descarregar. gracies.
-
- Entrades: 21319
- Membre des de: ds. des. 30, 2006 23:43
- Ubicació: Figueres - Alt Empordà
Doncs proveu-ho aquests altres vincles si-us-plau:
El Cor de la Ciutat - 1x105 - TDTrip Català per Shinnosuke(totsrucs.cat).avi
El Cor de la Ciutat - 1x106 - TDTrip Català per Shinnosuke(totsrucs.cat).avi
Fins aviat!

Fins aviat!

Moltes gràcies!
-
- Entrades: 179
- Membre des de: dc. des. 19, 2007 15:55
- Ubicació: L'Hospitalet de Llobregat
A cada intervenció que fas, es produeixen petits miracles!naroatna ha escrit:Doncs proveu-ho aquests altres vincles si-us-plau:![]()
![]()
Fins aviat!
Funcionen, no m'ho puc creure! Almenys amb el 105, de moment, hi ha una única font que és la teva. Que ja és més del que tenia abans que eren 0.
La segona font, el SuperRuc4 i ara va genial el 105. Amb el que has fet, dedueixo que el 106 serà el mateix.
Per tant, amb els links q publica en Shinnosuke, dedueixo que poden haver-hi problemes en bastants capítols. Sino, no entenc com pot ser que uns links funcionin i els altres no.
Gràcies novament
Sergi_elcor l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. abr. 19, 2013 23:07, en total s’ha editat 1 vegada.
-
Totalment d'acord amb sergi, moltes gracies naroatna, anem a per ells.
Shinno, el capitol 65 que es el que tinc afegit, descarrega i te fonts. cuant acabe amb este ficare un altre dels atrasats i vorem si hi ha sort tambe, gracies.
Shinno, el capitol 65 que es el que tinc afegit, descarrega i te fonts. cuant acabe amb este ficare un altre dels atrasats i vorem si hi ha sort tambe, gracies.
-
Tots els capítols que em falten i que no puc descarregar o bé xq ja es troben al servidor d'aquest fòrum, hi han problemes amb els enllaços, sigui quin sigui el motiu són els següents:
65, 66,67,68, del 70 al 89 exceptuant el 74 i el 84 que no estan capturats, del 91 al 102, 120, 121, 129, del 141 al 148.
Ja em direu si tinc possibilitats de poder-los descarregar o ja no em serà possible.
Gràcies
65, 66,67,68, del 70 al 89 exceptuant el 74 i el 84 que no estan capturats, del 91 al 102, 120, 121, 129, del 141 al 148.
Ja em direu si tinc possibilitats de poder-los descarregar o ja no em serà possible.
Gràcies
-
I tant que que podreu descarregar, anirem repassant i entre tots ho solucionarem segur, vinga tres més:Sergi_elcor ha escrit:Tots els capítols que em falten i que no puc descarregar o bé xq ja es troben al servidor d'aquest fòrum, hi han problemes amb els enllaços, sigui quin sigui el motiu són els següents:
Gràcies
El Cor de la Ciutat - 1x66 - TDTrip Català per Shinnosuke(totsrucs.cat).avi
El Cor de la Ciutat - 1x67 - TDTrip Català per Shinnosuke(totsrucs.cat).avi
El Cor de la Ciutat - 1x68 - TDTrip Català per Shinnosuke(totsrucs.cat).avi
Fins aivat!

Moltes gràcies!
-
Autor del tema - Entrades: 1635
- Membre des de: dv. feb. 01, 2008 1:14
- Ubicació: Manresa
Doncs no entenc res de res del què està passant, us asseguro que els vincles són haurien de ser els correctes, ja que si jo clico els vincles que publico, em diu que ja el tinc descarregat, el que no entenc com és que no us dónen fonts si són els mateixos, i a més els deixo uns dies abans d'esborrar-los del PC ja que vaig bastant ofegat d'espai ...
Hauré de trucar al FBI Expedient X per què resolguin què està passant
Miraré de trobar solució però ja no sé què fer ........
Salut!!!!!
Hauré de trucar al FBI Expedient X per què resolguin què està passant

Salut!!!!!
-
Funciona perfectament. Un cop més, gràcies!naroatna ha escrit:I tant que que podreu descarregar, anirem repassant i entre tots ho solucionarem segur, vinga tres més:Sergi_elcor ha escrit:Tots els capítols que em falten i que no puc descarregar o bé xq ja es troben al servidor d'aquest fòrum, hi han problemes amb els enllaços, sigui quin sigui el motiu són els següents:
Gràcies
El Cor de la Ciutat - 1x66 - TDTrip Català per Shinnosuke(totsrucs.cat).avi
El Cor de la Ciutat - 1x67 - TDTrip Català per Shinnosuke(totsrucs.cat).avi
El Cor de la Ciutat - 1x68 - TDTrip Català per Shinnosuke(totsrucs.cat).avi
Fins aivat!
-
Jo tampoc ho se, però se que ara si que puc anant dencarregant els capítols amb els enllaços modificats i anterioment no podia.shinnosuke ha escrit:Doncs no entenc res de res del què està passant, us asseguro que els vincles són haurien de ser els correctes, ja que si jo clico els vincles que publico, em diu que ja el tinc descarregat, el que no entenc com és que no us dónen fonts si són els mateixos, i a més els deixo uns dies abans d'esborrar-los del PC ja que vaig bastant ofegat d'espai ...
Hauré de trucar al FBI Expedient X per què resolguin què està passant![]()
Salut!!!!!
-
Exacte, els vincles de naroatna funcionen perfectement, estic acabant amb el 68.
Gracies shinno per insistir en buscar el error, no se que es el que deu estant passant si tu dius que es el correcte. una cosa si es extraña, perque des air que tinc ficat el capitol 65, que es un dels teus vincles, i es va posar a descarregar de seguida, pero cuant va arribar a un 99,9%, es a dir, tan sols queda per descarregar 180 kb, es va aturar i no acaba de descarregar. i te 3 fonts, gracies de nou.
Gracies shinno per insistir en buscar el error, no se que es el que deu estant passant si tu dius que es el correcte. una cosa si es extraña, perque des air que tinc ficat el capitol 65, que es un dels teus vincles, i es va posar a descarregar de seguida, pero cuant va arribar a un 99,9%, es a dir, tan sols queda per descarregar 180 kb, es va aturar i no acaba de descarregar. i te 3 fonts, gracies de nou.
-
Tampoc sabria dir què pot haver passat, però entretant podem anar fent via:
El Cor de la Ciutat - 1x70 - TDTrip Català per Shinnosuke(totsrucs.cat).avi
El Cor de la Ciutat - 1x71 - TDTrip Català per Shinnosuke(totsrucs.cat).avi
El Cor de la Ciutat - 1x72 - TDTrip Català per Shinnosuke(totsrucs.cat).avi
El Cor de la Ciutat - 1x73 - TDTrip Català per Shinnosuke(totsrucs.cat).avi
Fins aviar!
El Cor de la Ciutat - 1x70 - TDTrip Català per Shinnosuke(totsrucs.cat).avi
El Cor de la Ciutat - 1x71 - TDTrip Català per Shinnosuke(totsrucs.cat).avi
El Cor de la Ciutat - 1x72 - TDTrip Català per Shinnosuke(totsrucs.cat).avi
El Cor de la Ciutat - 1x73 - TDTrip Català per Shinnosuke(totsrucs.cat).avi
Fins aviar!

Moltes gràcies!
-
Els vincles de naroatna, descarregats i compartits, saludets i gracies.
-
Autor del tema - Entrades: 1635
- Membre des de: dv. feb. 01, 2008 1:14
- Ubicació: Manresa
A veure, tinc un greu greu embolic amb els enllaços, capitols i tot plegat estic que jo mateix m'enfilo per les parets, sabent els problemes que us estic comportant i l'embolic que tinc..
Quins vincles són els que no se us està descarregant?
els últims que he publicat del 150 al 157 per exemple se us ha descarregat??
Salut!
Quins vincles són els que no se us està descarregant?
els últims que he publicat del 150 al 157 per exemple se us ha descarregat??
Salut!
-
A veure, m'esplique. jo ara mateix tinc descarregats tots els que tenia atrasats, menys el 65 que com deia en un missatge anterior, em descarrega fins al 99,9% i no acaba. ara estic amb el 110, aixi que fins que arribe on dius tu shinno, en queda un tros, saludets i gracies.