[Ed2k] El Cor de la Ciutat
Moderadors: naroatna, arakelov, xordi
-
- Entrades: 179
- Membre des de: dc. des. 19, 2007 15:55
- Ubicació: L'Hospitalet de Llobregat
- Status: Desconnectat
Re: [Ed2k] El Cor de la Ciutat
Gràcies shinnosuke per la gran feinada que estàs fent. Una llàstima que els d'estil9/bom t'ho hagin posat tan difícil.
Opino que amb tants canvis que fan amb els horaris, capítols que emeten com els hi dona la gana...no et compliquis més la vida.
Gràcies pel que estàs fent amb el Cor!
Opino que amb tants canvis que fan amb els horaris, capítols que emeten com els hi dona la gana...no et compliquis més la vida.
Gràcies pel que estàs fent amb el Cor!
-
Autor del tema - Entrades: 1635
- Membre des de: dv. feb. 01, 2008 1:14
- Ubicació: Manresa
-
- Entrades: 477
- Membre des de: dv. gen. 22, 2010 14:20
- Ubicació: Valencia
De tota manera shinno, enca que afegiçis mes capitols no puc adelantar, no en descarrega res. ara mateix tinc afegits el 65, 69 i 70, i res de res. gracies.
-
- Entrades: 9
- Membre des de: dg. nov. 11, 2012 16:36
pues a mi se me han bajado todos los nuevos que pusistes! menudo regalo de cumple que le has hecho a mi madre shinosuke hahaha gracias de nuevo!
-
-
Donç sento ser tan pesimista, pero a mi no em descarrega res i porte tot el dia amb el emule en marxa. en cambi tinc altres series i en descarreguen perfectament, els capitols del cor que fique a l'emule me eixen sense fonts, tot en vermell i aixo que nomes els descarregue de 2 en 2, no fique una pila de capitols. gracies.
-
-
Afegit el capitol 130 i últim de la setmana!!
Fins el dia d'avui projecte està totalment al dia, a excepte amb els capitols que no s'han emès i els que falten per tornar a gravar.
Salut!!!
Fins el dia d'avui projecte està totalment al dia, a excepte amb els capitols que no s'han emès i els que falten per tornar a gravar.
Salut!!!
-
- Entrades: 9
- Membre des de: dg. nov. 11, 2012 16:36
waaaaaaaaa gracias shino! es tan brutal este aporte....que bueno
-
-
Moltes gràcies!
Això sí, hi han molts problemes per descarregar d'un amb un els capítols. Ja no parlo dels que van del 70 cap als més nous, parlo dels darrers que has anat pujant.
Cada dia ho intento amb un diferent, només 1 a la vegada, i res, ni una font disponible, 0% descarregat i ni tan sols el servidor aquest SuperRuc4 que tant bé anava, no hi és.
No se, veig que no sóc l'únic que ho pregunta, amb els 50 primers capítols que vas penjar ja ho vaig fer, i ara hi torno.
Voldria saber com està el tema pel que fa a compartir i opcions reals de poder descarregar aquests capítols.
Abans d'acabar, agraïr-te moltíssim la gran feinada que estàs portant amb aquest projecte.
Això sí, hi han molts problemes per descarregar d'un amb un els capítols. Ja no parlo dels que van del 70 cap als més nous, parlo dels darrers que has anat pujant.
Cada dia ho intento amb un diferent, només 1 a la vegada, i res, ni una font disponible, 0% descarregat i ni tan sols el servidor aquest SuperRuc4 que tant bé anava, no hi és.
No se, veig que no sóc l'únic que ho pregunta, amb els 50 primers capítols que vas penjar ja ho vaig fer, i ara hi torno.
Voldria saber com està el tema pel que fa a compartir i opcions reals de poder descarregar aquests capítols.
Abans d'acabar, agraïr-te moltíssim la gran feinada que estàs portant amb aquest projecte.
-
Jo estic igual, pero amb els mes nous, ha partir del 65. ja ho manifestat varies vegades, pero ningu en fa cas i continue igual, res de res.
-
Amb tots els respectes Petiso, és el que ja faig i no funciona. Que en el seu moment ja m'ho vas dir i no sóc tan poc eixerit com per deixar-ho de fer.Petiso ha escrit:Heu de baixar els capítols d'un en un i paciència !!!!!
El que no trobo normal, es que amb els nous capítols no es descarregui res, tot hi fer-ho de la forma que dius.
Es que sembla que no sabem fer les coses bé i que la culpa és nostra. Per tant, si el mètode d'un amb un no funciona, hi ha alguna altra solució o ja es poden donar per perduts els capítols?
A veure si algun membre actiu del fòrum pot donar una resposta per saber si això té solució o no.
Visca el Barça!