Parker Lewis
Moderador: Petiso
Parker Lewis
He estat buscant per l'apartat de sèries i no he trobat cap tema. La meva pregunta es si algu podria penjar algún capítol d'aquesta serie que tant em va marcar en a seva epoca.
Sé que a Cuatro la feien, però en castellà no és pas el mateix. Gracies!!
Sé que a Cuatro la feien, però en castellà no és pas el mateix. Gracies!!
-
- Entrades: 198
- Membre des de: dj. ago. 30, 2007 22:56
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
- Status: Desconnectat
Tinc un colega amb un perfil força "col·leccionista" que crec que, entre altres coses, tenia gravats i arxivats els capítols de L'Imperdible Parker Lewis... és força escrupulós amb tot això, així que li preguntaré si la memòria em falla, i sino em falla, li demanaré de ripejar-ho i penjar-ho
A veure si hi penso.
A veure si hi penso.
Que torni la millor ràdio nordamericana...
Volem... "WKRP In Cincinnati"!!!
Això seria fantàstic!!! Ja comentaràs com acaba la cosa...barenaked ha escrit:Tinc un colega amb un perfil força "col·leccionista" que crec que, entre altres coses, tenia gravats i arxivats els capítols de L'Imperdible Parker Lewis... és força escrupulós amb tot això, així que li preguntaré si la memòria em falla, i sino em falla, li demanaré de ripejar-ho i penjar-ho
A veure si hi penso.
Moltes gràcies!!
-
- Entrades: 198
- Membre des de: dj. ago. 30, 2007 22:56
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
Finalment em fallava la memòria... el colega és un gran seguidor del Parker Lewis, i també un col·leccionista de sèries i material audiovisual... però precisament de Parker Lewis només en té gravat algun (un parell o tres) en cintes vhs, i tampoc no sap on paren.
Vaja, que res decent ni en prou quantitat com per fer-ne un rip o muntatge, pq tampoc garanteix que estiguin integres o sense talls.
Haurem d'esperar una reposició o alguna altra solució, nosé.
Deixem el fil en espera d'alguna altra via (em resisteixo deixar l'esperança de tenir el parker lewis en català, hehe), ja sigui algú que tingui els capítols gravats o alguna reemissió. Llavors engegarem el projecte
Vaja, que res decent ni en prou quantitat com per fer-ne un rip o muntatge, pq tampoc garanteix que estiguin integres o sense talls.
Haurem d'esperar una reposició o alguna altra solució, nosé.
Deixem el fil en espera d'alguna altra via (em resisteixo deixar l'esperança de tenir el parker lewis en català, hehe), ja sigui algú que tingui els capítols gravats o alguna reemissió. Llavors engegarem el projecte
Que torni la millor ràdio nordamericana...
-
- Entrades: 55
- Membre des de: dg. maig 13, 2012 12:35
Re: Parker Lewis
Em sumo als que demanen aquesta gran serie . Au, encara que sigui un o dos episodis en mala qualitat, ja em valdria!
Crec recordar que no fa tan la van donar pel 33.....
Crec recordar que no fa tan la van donar pel 33.....
Pujo el post. Em moro de ganes de veure algun capítol en català!
Ningú en té cap?
Ningú en té cap?
A mi també m'encantava aquesta sèrie, i una altra que van fer que es deia EL GRAN SCOTT.
Tant de bó aparegui algú que els tingui, ni que sigui en VHS. Segur que a la comunitat hi haurà "mans i mànigues" per muntarla. Perquè si haguéssim de demanar una reposició a la TV3... ja podem esperar . Jo vaig intentar adquirir els dotze episodis de Sota el signe de... (per consum propi, s'entèn) i va anar d'un pèl que no "m'amenacessin amb accions legals", simplement per demanar-los-hi. Colla de...
Jo tinc 10 capítols, crec que són els primers. Els vaig descarregar de casualitat. Els vaig passar recentment a un usuari d'esta web. Imagine que els publicarà prompte. Si veus que no es publiquen, m'ho recordes i te'ls passe