[Ed2k] El Cor de la Ciutat
Moderadors: naroatna, arakelov, xordi
-
- Entrades: 477
- Membre des de: dv. gen. 22, 2010 14:20
- Ubicació: Valencia
- Status: Desconnectat
Re: [Ed2k] El Cor de la Ciutat
Vaija, no sembles una persona gens agradable. simplement es un comentari per activar el fil, i no sempre tot es gejeis com s'escriu. si et fitjes be, soc cuasi l'unic que estat comentant amb aquest fil i l'idonat les gracies un fum de vegades a shinno, pero tu pareix que et rebotes per la mes minima. no patexis, fes feina simpatic.Petiso ha escrit:Osti ajoyagua, amb comentaris així dona gust fer la "feina"
-
Autor del tema - Entrades: 1635
- Membre des de: dv. feb. 01, 2008 1:14
- Ubicació: Manresa
ajoyagua ha escrit:Be, com vec que no hi ha activitat amb aquest tema desde fa setmanes, donem per entes que no hi hauran mes capitols del cor, no? shinno. posem punt i final al cor? gracies per tot l'esforç que as fet i que de segur estaras fent.
Hola.
Sé que està molt aturat això, però es que cada vegada van a pitjor.
Aquesta nit sense falta començaré a publicar els capítols que tinc fets des de fa dies, ho he aturat per mirar si puc confiar o no amb el canal ja que cada dia comença a una hora i l'endemà una altra hora.
Per exemple avui dilluns ha començat a les 16h quan lo normal és que ho facin a les 16:30 o 17:00 cada vegada a pitjor, i hi hagut un dia que no han emès cap capítol o només un de capítol i a sobre repetit.
De tot el bloc de capítols podria ser que hi hagi algun error un d 'ells o més d'un no ho sé, però ja no és culpa meva sino culpa del canal BOM que cada vegada va a pitjor i passa en totes les sèries està tot molt alterat.
Ara miraré de publicar tots els capítols que tingui i els que falten doncs mala sort per no tenir-los ben gravats pel senyal o pel que sigui o per què no han emès com ha sigut aquest cas el capítol 74.
A veure què passa aquests dies però si la cosa continua així fins que no faci oficialment que deixo i abandono el projecte continuaré gravant el que pugui i quan ja no pugui més per què alteren la graella ho diré.
Salut!!
-
Gracies shinnosuke de nou. pero yo que tu, de moment no ficaba cap capitol mes fins que s'aclare la cosa. o dic perque si al final el projecte no tira avant, de que aprofita que tingam uns cuants capitols mes? de nou moltisimes gracies per mantindrems al corrent.
-
- Entrades: 9
- Membre des de: dg. nov. 11, 2012 16:36
Shinosuke moltisimes gracies. Respecte a ajoyagua, crec que si en shino vol publicar mes episodis, deixal, contra mes millor dic jo es clar jeje. Per mi aquets primers capitols eren lo millor del cor i estik mol agrait que per lo menys en shinosuke hagi pogut donar-nos uns quants. Jo continuare descarregan episodis cada cop que en fiqui mes. De nou, moltissimes gracies per tot el que fas shinosuke
-
Donç si lingolingo vol mes capitols, encara que no es publique la serie sensera, per mi no hi ha inconvenient. per una part e sigut una mica egoista cuant e dit de no publicar me capiols sense pensar amb el demes. pero jo parlaba desde el meu punt de vista, jo si la serie no es segura de tindrela tota, no me imteresa mes capitols, per aixo ho deia. gracies a tots.
-
-
doncs si, es una llastima que no continui la veritat. Espero que almenys en shinosuke si pot, pugui pujar la resta de episodis que tingui. 

-
Aixo es el que passa amb la puta televisio tdt, que res del que possen mai es segur. lleven i possen canals cuant els passa p'els collons, i amb les series fan el mateix. jo o deia mes enrrere de aquest post, la televisio de avui en dia ja no es el que era, ara dona asco veure televiso.
-
Autor del tema - Entrades: 1635
- Membre des de: dv. feb. 01, 2008 1:14
- Ubicació: Manresa
La veritat es que no sé què fer.....
He estat continuant gravant els capitols, i els puc ripejar, penjar-los i publicar-los, però s'han saltat bastants capítols de la primera temporada, el que no sé si han començat la segona que diria que no..... ja que els capítols té una durada uns 30 minuts quan els capítols especials són de 50-60 minuts o una mica més, penjaré tot el que tinc i els que he anant publicant, ara només emeten un capitol diari de nou, la cosa no va bé, abans dos i ara un capitol....
Estic apunt de tirar la tovallola i avisar-vos que no continuaria el projecte per aquestes causes que no són meves, però estic apunt abandonar el projecte ja que no sé si val la pena, em sabrà molt molt de greu per tots vosaltres, però a mi més que a ningú per un cop m'hauria agradat gravar tota la sèrie sencera i digitalitzada hauria sigut una bomba tenir aquesta sèrie per veure-la quan volgués però aquest canvi sobtat m'ha perjudicat i molt i sense avisar del tancament del canal, ni els canvis de programació ni res de res.
Veuré què passa els propers dies...
Us aniré informant ...
Salut!
He estat continuant gravant els capitols, i els puc ripejar, penjar-los i publicar-los, però s'han saltat bastants capítols de la primera temporada, el que no sé si han començat la segona que diria que no..... ja que els capítols té una durada uns 30 minuts quan els capítols especials són de 50-60 minuts o una mica més, penjaré tot el que tinc i els que he anant publicant, ara només emeten un capitol diari de nou, la cosa no va bé, abans dos i ara un capitol....
Estic apunt de tirar la tovallola i avisar-vos que no continuaria el projecte per aquestes causes que no són meves, però estic apunt abandonar el projecte ja que no sé si val la pena, em sabrà molt molt de greu per tots vosaltres, però a mi més que a ningú per un cop m'hauria agradat gravar tota la sèrie sencera i digitalitzada hauria sigut una bomba tenir aquesta sèrie per veure-la quan volgués però aquest canvi sobtat m'ha perjudicat i molt i sense avisar del tancament del canal, ni els canvis de programació ni res de res.
Veuré què passa els propers dies...
Us aniré informant ...
Salut!
-
Gracies shinno, per la meva part, el que fases ven fet estara. la veritat que si, una llastima que siguen tan cabronaços aquets dirigents del canals de tv, de avui en dia. agues sigut la bomba tindre el cor tota sensera.
Opinió personal: val mes tindre molts capítols i que en faltin alguns, que res. El dia que la repeteixin, només caldrà capturar els que faltin o tinguin errors !!
Si ara no es graven/ripegen ..... el dia que la repeteixin, tindrem el mateix problema que ara.
Si ara no es graven/ripegen ..... el dia que la repeteixin, tindrem el mateix problema que ara.

-
Exacte petiso, tens raó. Si en tenim més ara de ripejats doncs millor