[Ed2k] El Cor de la Ciutat
Moderadors: naroatna, arakelov, xordi
-
Autor del tema - Entrades: 1635
- Membre des de: dv. feb. 01, 2008 1:14
- Ubicació: Manresa
- Status: Desconnectat
Re: [Ed2k] El Cor de la Ciutat
Capítol 30 afegit!
PD: He notat que hi havia una mínima desincronització els últims 5 minuts aproximadament, he fet un delay de 200ms a l'àudio per què la part final estigués sincronitzat, no he vist tot el capítol sencer però hauria d'estar tot correcte.
Si noteu alguna incidència aviseu-me per què ho pugui revisar.
Gràcies i salut!!
PD: He notat que hi havia una mínima desincronització els últims 5 minuts aproximadament, he fet un delay de 200ms a l'àudio per què la part final estigués sincronitzat, no he vist tot el capítol sencer però hauria d'estar tot correcte.
Si noteu alguna incidència aviseu-me per què ho pugui revisar.
Gràcies i salut!!
-
Afegit el capítol 31!!
Sembla que els senyors d'Estil9, comencen a fer les coses bé..
Han emès el resum del capítol anterior i els crèdits complerts!!!
Esperem que duri molt de temps..
Salut!!
Sembla que els senyors d'Estil9, comencen a fer les coses bé..
Han emès el resum del capítol anterior i els crèdits complerts!!!
Esperem que duri molt de temps..
Salut!!
-
-
- Entrades: 179
- Membre des de: dc. des. 19, 2007 15:55
- Ubicació: L'Hospitalet de Llobregat
Simplement genial al veure que "ha tornat" el cor de la ciutat des del principi.
Vull agraïr la feina que esteu fent i que fareu amb aquest projecte i a veure si també es fàcil poder-lo compartir. Potser he arribat una mica tard per aconseguir tenir els primers. Esperem que no.
Gràcies per aquest projecte!
Edito el post confirmant el que m'imaginava, no hi han fonts dels primers capítols. Si no vaig errat, això vol dir que la gent s'ho baixa i ho deixa de compartir, no? Ja veurem a veure que es pot baixar...xò si no es comparteix, prou difícil serà que aquest projecte tingui èxit. Aquí no ho se, però a tusseries.com no seria la 1a vegada que per falta de compartir entre la gent s'han deixat aturats projectes de sèries.
No sóc ningú per demanar res, xq jo no faig cap projecte per aquest fòrum ni cap altre, només aprofito la feina que feu possible tots els membres actius, però això si, el que descarrego ho comparteixo xq hi hagin fonts.
Salutacions a tots!
Vull agraïr la feina que esteu fent i que fareu amb aquest projecte i a veure si també es fàcil poder-lo compartir. Potser he arribat una mica tard per aconseguir tenir els primers. Esperem que no.
Gràcies per aquest projecte!
Edito el post confirmant el que m'imaginava, no hi han fonts dels primers capítols. Si no vaig errat, això vol dir que la gent s'ho baixa i ho deixa de compartir, no? Ja veurem a veure que es pot baixar...xò si no es comparteix, prou difícil serà que aquest projecte tingui èxit. Aquí no ho se, però a tusseries.com no seria la 1a vegada que per falta de compartir entre la gent s'han deixat aturats projectes de sèries.
No sóc ningú per demanar res, xq jo no faig cap projecte per aquest fòrum ni cap altre, només aprofito la feina que feu possible tots els membres actius, però això si, el que descarrego ho comparteixo xq hi hagin fonts.
Salutacions a tots!
-
Afegits els capítols 1 , 33 i 34 !!
i poso al dia la publicació dels capítols!!
També publico el capítol 1 tal com van emetre estil9, ja que falten 10 minuts de capítol que el canal no va emetre.
Tant punt trobi el capítol 1 el publicaré.
Salut!
i poso al dia la publicació dels capítols!!
També publico el capítol 1 tal com van emetre estil9, ja que falten 10 minuts de capítol que el canal no va emetre.
Tant punt trobi el capítol 1 el publicaré.
Salut!
-
Perdoneu si ho torno a preguntar, però com que no he rebut cap tipus de resposta, ho tornaré a formular.
Hi ha algun tipus de possibilitat de que hi hagin fonts dels capítols del cor de la ciutat? La sitació actual és 0 fonts del primer, 2 fonts del 1x29, 1 font del 1x31, 0 del 1x32, 1x33 i 1x34. Si apareixen més fonts, són totes amb la cara trista i de color gris. Jo no acabo d'entendre molt com funcionen aquestes coses, només que crec que serà una miqueta complicat aconseguir els capítols, m'equivoco?
I ja si parlem dels capítols del 1x02 al 1x28, no hi ha cap font.
Per tant, això te algun tipus de solució?
A veure si en podem treure aigua clara de tot això.
Salutacions
Hi ha algun tipus de possibilitat de que hi hagin fonts dels capítols del cor de la ciutat? La sitació actual és 0 fonts del primer, 2 fonts del 1x29, 1 font del 1x31, 0 del 1x32, 1x33 i 1x34. Si apareixen més fonts, són totes amb la cara trista i de color gris. Jo no acabo d'entendre molt com funcionen aquestes coses, només que crec que serà una miqueta complicat aconseguir els capítols, m'equivoco?
I ja si parlem dels capítols del 1x02 al 1x28, no hi ha cap font.
Per tant, això te algun tipus de solució?
A veure si en podem treure aigua clara de tot això.
Salutacions
T'has de baixar els capítols d'un en un, com a màxim de dos en dos: 1 dels últims i un dels primers.
Per que sinó, les fonts es reparteixen, i es quan no avança res.
Adéu !
Per que sinó, les fonts es reparteixen, i es quan no avança res.
Adéu !

-
Bona nit Petiso,
Doncs jo ho estava fent de 3 en 3. Seguiré el teu consell a veure si amb això va millor la cosa.
Moltes gràcies x la info!
Salut!
Doncs jo ho estava fent de 3 en 3. Seguiré el teu consell a veure si amb això va millor la cosa.
Moltes gràcies x la info!
Salut!
-
Aquest mètode tampoc fa canviar les coses a millor Petiso, i no crec que sigui per problemes meus de configuració del programa, ja que amb d'altres coses, va tot perfectament.
Segueixo creient que el problema es que simplement no es comparteix gairebé res aquesta sèrie. Puc entendre que pugui anar lent, però si durant 3 dies tot segueix al 0% i mai hi han hagut fonts...i torno a remarcar, no els he tingut tots a la vegada. Com he dit abans, que n'he posat de 3 en 3 o he arribat a probar de 4 en 4, si, però tots, això ja se que no cal.
Dels capítols mes nous, he provat els 1x31 i 1x32 i aquests, tot hi que lent, van força bé. Però si s'intenta amb uns altres 2 diferents, la cosa ja canvia.
El que dic, que no hi ha suficient interès i no es baixa prou i per tant no hi han suficients fonts d'on descarregar el cor. Aquest projecte no té de moment tant d'èxit com ho pot tenir el polònia, crackòvia o el convidat per dir uns exemples.
Ja veurem com evoluciona la cosa amb el Cor.
Salutacions
Segueixo creient que el problema es que simplement no es comparteix gairebé res aquesta sèrie. Puc entendre que pugui anar lent, però si durant 3 dies tot segueix al 0% i mai hi han hagut fonts...i torno a remarcar, no els he tingut tots a la vegada. Com he dit abans, que n'he posat de 3 en 3 o he arribat a probar de 4 en 4, si, però tots, això ja se que no cal.
Dels capítols mes nous, he provat els 1x31 i 1x32 i aquests, tot hi que lent, van força bé. Però si s'intenta amb uns altres 2 diferents, la cosa ja canvia.
El que dic, que no hi ha suficient interès i no es baixa prou i per tant no hi han suficients fonts d'on descarregar el cor. Aquest projecte no té de moment tant d'èxit com ho pot tenir el polònia, crackòvia o el convidat per dir uns exemples.
Ja veurem com evoluciona la cosa amb el Cor.
Salutacions
-
Finalment ha estat possible descarregar tots els capítols i d'un a un Petiso, gran consell.
No se qui té la superconnexió, si es un servidor que teniu en aquesta pàgina, si és algun membre del fòrum, xò es veritat que ha anat força bé la cosa.
Només afegir que gràcies i que els primers 34 capítols els tinc per compartir i a "modo de subida de lanzamiento", que crec que així prioritza per compartir, no?
Ara a la espera de nous capítols del cor
No se qui té la superconnexió, si es un servidor que teniu en aquesta pàgina, si és algun membre del fòrum, xò es veritat que ha anat força bé la cosa.
Només afegir que gràcies i que els primers 34 capítols els tinc per compartir i a "modo de subida de lanzamiento", que crec que així prioritza per compartir, no?
Ara a la espera de nous capítols del cor

-
Afegit una nova tongada de capítols.
35, 36, 37 i 38 !!!
Salut!!!!
35, 36, 37 i 38 !!!
Salut!!!!
-
-
-
Avui no han emès capítol nou, han tornat a repetir els capítols 40 i 41 la mateixa repetició que divendres, suposo que demà faràn el capítol 42 sense que tinguin més errors....
Salut!!!!
Salut!!!!
-