Gràcies

Moderadors: naroatna, arakelov, xordi
Aquest home era un crack!lopere ha escrit: pregunteu-li una vegada més al mestre Hitchcock, que sabia posar els pèls de punta al públic, sense ensenyar-li banys de sang.però el problema és que se'n ha de saber, i això no és tan fàcil.
Doncs vinga, més Borja! Gràcies
Jo no n'he vist cap capítol i em pregunto, si és que hi ha tant de sexe i violència, si val la pena veure'ls.lopere ha escrit:Afegit el capítol 9, que s'hauria de titular "Sang i fetge" (i sexe que no falti, és clar)Perdoneu-me amics i amigues, però aquesta sèrie cada vegada em resulta més repugnant, hi ha maneres de fer realisme amb elegància. Recordem el mestre Hitchcock!!!
Malgrat que sóc una mica vell i ja no m'espanto per res, em molesta la violència gratuïta, encara que la realitat fos així, no fa cap falta mostrar-la amb detall, pregunteu-li una vegada més al mestre Hitchcock, que sabia posar els pèls de punta al públic, sense ensenyar-li banys de sang.
però el problema és que se'n ha de saber, i això no és tan fàcil.
Perdoneu-me, però és que no m'he pogut aguantar, després de veure aquest capítol.![]()
A mi no m'ha agradat. Jo no sóc un expert en el tema Borja però em sembla que la sèrie, de rigor històric, res. Més aviat son intrigues cortesanes. Els 12 capítols de la 1a temporada només cobreixen 2 anys, (1492-1493) quan la família Borja va estar al poder més de 50 anys!!!Asseguratòrix ha escrit:Jo no n'he vist cap capítol i em pregunto, si és que hi ha tant de sexe i violència, si val la pena veure'ls.
Recomaneu la sèrie?
Si, la primera de 12 capítols i la segona de 9, no sé si la segona l'haurà comprat TV3 o no.Asseguratòrix ha escrit:(PS) Òsti! hi ha 2 temporades??!