[ed2k] La guerra del Vietnam des de dins

Documentals

Moderadors: arakelov, Petiso, Nava

Respon

Autor del tema
lopere
Entrades: 3207
Membre des de: ds. ago. 14, 2010 14:38
Ubicació: Vallès Occidental
Status: Desconnectat

[ed2k] La guerra del Vietnam des de dins

Entrada Autor: lopere » dt. oct. 23, 2012 19:11

La guerra del Vietnam des de dins
(DVBrip català-anglès x lopere) (TotsRucs.cat)
Imatge
Minisèrie documental nord-americana de tres capítols. Es tracta d'una producció de National Geographic del 2007 que porta per títol "La guerra del Vietnam des de dins"

Nota important: Aquests documentals contenen imatges i expressions explícites que poden ferir la sensibilitat d'algun espectador

Dades tècniques
Capítol 1: Durada: 46 min. Mida: 649 MB
Vídeo: DVBrip, 704x528, XviD, 1762 kbps, Qf: 0,190 – 52% Test compressibilitat,

Capítol 2: Durada: 46 min. Mida: 411 MB
Vídeo: DVBrip, 496x400, XviD, 1010 kbps, Qf: 0,204 – 68% Test compressibilitat,

Capítol 3: Durada: 48 min. Mida: 424 MB
Vídeo: DVBrip, 496x400, XviD, 1011 kbps, Qf: 0,204 – 67% Test compressibilitat,

Audio 1: DVBrip, mp3, 128 kbps, 44,1 kHz, Cbr, Estèreo, (català)
Audio 2: DVBrip, mp3, 96 kbps, 44,1 kHz, Cbr, Mono, (anglès)

La guerra del Vietnam des de dins -1-
Avui oblidat fora dels Estats Units, és el conflicte bèl•lic que ha aixecat més passions, que ha suscitat més mobilitzacions i protestes a escala planetària durant la segona meitat del segle XX.

La guerra del Vietnam des de dins -2-
El segon capítol de la sèrie nord-americana "La guerra del Vietnam des de dins" se centra en els esdeveniments del crucial any 1968, el període en què la guerra va canviar de rumb. Fins aleshores, el comandament i el conjunt de les tropes nord-americanes tenien la sensació que estaven guanyant, que les baixes sofertes per l'enemic eren insostenibles a mitjà termini.

La guerra del Vietnam des de dins -3-
El tercer i últim capítol de la sèrie titulada "La guerra del Vietnam des de dins" se centra ja en la gestió d'aquell conflicte per part de l'administració republicana de Richard Nixon, instal•lada al poder el gener del 1969. Ben aviat, Nixon va començar a parlar de la "vietnamització" de la guerra, i a disminuir el contingent militar nord-americà al sud-est asiàtic. Un contingent que, de tota manera, sumava encara 335.000 homes el febrer de 1971.

MetalHead
Entrades: 1801
Membre des de: dj. feb. 16, 2012 19:19

Re: [ed2k] La guerra del Vietnam des de dins

Entrada Autor: MetalHead » dj. oct. 25, 2012 11:05

Oh! Moltes gràcies ^^ M'encanta el tema bèl·lic.
There is only one god, and his name is Death. And there is only one thing we say to Death: “Not today.”

Fulipopo
Entrades: 146
Membre des de: dl. jul. 04, 2011 19:37
Ubicació: Sant Antoni (BCN)

Entrada Autor: Fulipopo » dt. oct. 30, 2012 0:16

Ei! Quan han emés aquesta minisèrie? No m'havia ni adonat que l'havien fet.

Autor del tema
lopere

Entrada Autor: lopere » dt. oct. 30, 2012 9:13

Fulipopo ha escrit:Ei! Quan han emés aquesta minisèrie? No m'havia ni adonat que l'havien fet.
La van fer tota de cop dins de "Grans documentals del 33", els tres capítols, el diumenge 21 d'octubre des de les 22.30 a les 0.52.I jo, patapam!! :mrgreen: la vaig gravar i ripejar.

Els problemes de "Grans documentals del 33" són dos: per una banda no anuncien de què va i has de gravar a cegues i moltes vegades esborrar, perquè ja els tenim publicats. Per altra banda els fan a la mateixa hora que "Els Borja" que també faig jo. Si vols encarregar-te'n dels "Grans documentals del 33" mentre durin "Els Borja" em faràs un favor, després ja tornaria a fer-ho jo.

Salut! :D
lopere

MetalHead
Entrades: 1801
Membre des de: dj. feb. 16, 2012 19:19

Entrada Autor: MetalHead » dc. oct. 31, 2012 1:29

El vaig començar a veure i em vaig adormir xDDDD

Ho tornaré a intentar, potser no tenia el dia per veure vietnamites i americans volant pels aires :S
There is only one god, and his name is Death. And there is only one thing we say to Death: “Not today.”

Fulipopo
Entrades: 146
Membre des de: dl. jul. 04, 2011 19:37
Ubicació: Sant Antoni (BCN)

Entrada Autor: Fulipopo » dj. nov. 01, 2012 14:33

lopere ha escrit:Els problemes de "Grans documentals del 33" són dos: per una banda no anuncien de què va i has de gravar a cegues i moltes vegades esborrar, perquè ja els tenim publicats. Per altra banda els fan a la mateixa hora que "Els Borja" que també faig jo. Si vols encarregar-te'n dels "Grans documentals del 33" mentre durin "Els Borja" em faràs un favor, després ja tornaria a fer-ho jo.
Ja m'agradaria, però els diumenges ho tinc pelut. Tinc dos TDT's, que faig servir per obtenir una captura en català i l'altra en VO. Però els diumenges a la nit un d'ells està ocupat, la meva dona vol veure els Borja en directe, així que només em queda un TDT vacant. Podria capturar la versió en català, però ens quedariem sense la VO. Si no li fa res a ningú, aleshores sí que em puc fer càrrec.

Autor del tema
lopere

Entrada Autor: lopere » dj. nov. 01, 2012 16:52

Fulipopo ha escrit:Podria capturar la versió en català, però ens quedariem sense la VO. Si no li fa res a ningú, aleshores sí que em puc fer càrrec.
Gràcies Fulipopo, això també és el que em passa a mí, no et preocupis, que molts dels docus que donen ja els tenim requetepublicats.

Salut! :D
lopere

Respon