[ed2k] Bobby (2006) BDrip 720p + TDT (dual)
[ed2k] Bobby (2006) BDrip 720p + TDT (dual)
Direcció: Emilio Estévez
País: USA.
Any: 2006.
Durada: 118 minuts.
Gènere: Històrica | Drama
Guió: Emilio Estévez
Producció: The Weinstein Company
Música: Mark Isham
Fotografia: Michael Barrett
Intèrprets: Laurence Fishburne, Anthony Hopkins, Helen Hunt, Sharon Stone, Demi Moore
Sinopsi:
La pel·lícula és una recreació dels fets reals que van succeir el 6 de juny del 1968, dia què van assassinar el senador dels Estats Units Robert F. Kennedy, germà del president John F. Kennedy. El crim va tenir lloc a l'hotel Ambassador i la història se centra paral.lèlament en 22 persones que es trobaven a l'hotel aquella nit.
Dades tècniques:
Vídeo: BDrip 720p + TDT 2600 kbps, 25 fps, 1280 x 544 (16:9), x264, mkv
Àudio:
- Català, AC3 DVB 2.0 128kbps, 48kHz.
- Anglès, AC3 DVD 5.1 384kbps, 48kHz.
Subtítols: Forçats català integrats.
Mida: 2,44 Gb
enllaç:
Bobby (2006) BDrip 720p+TDT AC3 català-anglès 2.44 GB mkv
País: USA.
Any: 2006.
Durada: 118 minuts.
Gènere: Històrica | Drama
Guió: Emilio Estévez
Producció: The Weinstein Company
Música: Mark Isham
Fotografia: Michael Barrett
Intèrprets: Laurence Fishburne, Anthony Hopkins, Helen Hunt, Sharon Stone, Demi Moore
Sinopsi:
La pel·lícula és una recreació dels fets reals que van succeir el 6 de juny del 1968, dia què van assassinar el senador dels Estats Units Robert F. Kennedy, germà del president John F. Kennedy. El crim va tenir lloc a l'hotel Ambassador i la història se centra paral.lèlament en 22 persones que es trobaven a l'hotel aquella nit.
Dades tècniques:
Vídeo: BDrip 720p + TDT 2600 kbps, 25 fps, 1280 x 544 (16:9), x264, mkv
Àudio:
- Català, AC3 DVB 2.0 128kbps, 48kHz.
- Anglès, AC3 DVD 5.1 384kbps, 48kHz.
Subtítols: Forçats català integrats.
Mida: 2,44 Gb
enllaç:
Bobby (2006) BDrip 720p+TDT AC3 català-anglès 2.44 GB mkv
Re: [ed2k] Bobby (2006) BDrip 720p + TDT (dual)
Oh, què la pujareu en .avi? SD
M'interessa molt aquesta peli
Gràcies.

Gràcies.
There is only one god, and his name is Death. And there is only one thing we say to Death: “Not today.”
Hola MetalHead! vaig buscar al llistat de pel.ícules pujades a la web i vaig veure que no hi era, però ja hi ha una versió dvdrip català circulant per emule, , personalment ja no m'interessen els dvdrips, a casa veiem les pelis des del portàtil connectat a la tv per hdmi, els dvdrip surten força pixelats i el so en mp3 no li va bé.. per això personalment sols compartiré mkv, una abraçada!MetalHead ha escrit:Oh, què la pujareu en .avi? SD
Gràcies.
D'acord. Ja he trobat la versió en dvdrip català a l'eMuleMcFlai ha escrit:Hola MetalHead! vaig buscar al llistat de pel.ícules pujades a la web i vaig veure que no hi era, però ja hi ha una versió dvdrip català circulant per emule, , personalment ja no m'interessen els dvdrips, a casa veiem les pelis des del portàtil connectat a la tv per hdmi, els dvdrip surten força pixelats i el so en mp3 no li va bé.. per això personalment sols compartiré mkv, una abraçada!MetalHead ha escrit:Oh, què la pujareu en .avi? SD
Gràcies.

Gràcies ^^
There is only one god, and his name is Death. And there is only one thing we say to Death: “Not today.”
si tens cap problema et faig jo el rip personalment, ok? sense problema soci, una salutació!MetalHead ha escrit:
D'acord. Ja he trobat la versió en dvdrip català a l'eMuleA veure si va baixant.
Gràcies ^^
La veritat és que no baixa i ja porta uns dies... Em sembla que de fonts malament.McFlai ha escrit:si tens cap problema et faig jo el rip personalment, ok? sense problema soci, una salutació!MetalHead ha escrit:
D'acord. Ja he trobat la versió en dvdrip català a l'eMuleA veure si va baixant.
Gràcies ^^
I soc socia, no soci ^^
Sorry!! Les meves més sinceres discuples senyoreta!!MetalHead ha escrit:
La veritat és que no baixa i ja porta uns dies... Em sembla que de fonts malament.
I soc socia, no soci ^^

Vaig veure el teu nick i vaig pensar que t'agradava la música metal, però després he vist el teu avatar i esclar! et refereixes al cap de bou de la Arya...
ja t'havia fet jo home i heavy metal en un moment..

No hi ha fonts? això no es pot permetre, això és un pel.liculó, t'envio un mp, fins ara!
No, MetalHead no em refereixo al cap de bou de l'Arya. M'agrada la música metal xDDDDDDD això ho vas encertar, i també Joc de Trons jajajajajaMcFlai ha escrit:Sorry!! Les meves més sinceres discuples senyoreta!!MetalHead ha escrit:
La veritat és que no baixa i ja porta uns dies... Em sembla que de fonts malament.
I soc socia, no soci ^^ja,ja
Vaig veure el teu nick i vaig pensar que t'agradava la música metal, però després he vist el teu avatar i esclar! et refereixes al cap de bou de la Arya...
ja t'havia fet jo home i heavy metal en un moment..![]()
![]()
No hi ha fonts? això no es pot permetre, això és un pel.liculó, t'envio un mp, fins ara!