Bona nit,
No puc acabar de baixar la pel·licula Maverick perquè no la té completa cap de les fonts.
Em podríeu ajudar?
Gràcies.
Maverick
Moderador: Petiso
Re: Maverick
McFlai, en el cercador de l'emule vaig trobar un enllaç d'on he baixat la pel·lícula completa. En algun moment té un canvi de to en el so, però en general està molt bé. Això sí, tot i que és una extensió avi, no la puc veure directament des del disc que tinc connectat a la tele. La veig amb un cable hdmi des de l'ordinador, amb el programa vlc.
Si poses en el cercador "Maverick cat", la trobaràs fàcilment, A mi em va tardar uns 4 dies en baixar però ara jo també la tinc compartida.
Si te n'interessa (a tu o a qualsevol altra persona) i puc fer alguna cosa perquè te la pugues descarregar més fàcilment, només cal que em digues com.
Si poses en el cercador "Maverick cat", la trobaràs fàcilment, A mi em va tardar uns 4 dies en baixar però ara jo també la tinc compartida.
Si te n'interessa (a tu o a qualsevol altra persona) i puc fer alguna cosa perquè te la pugues descarregar més fàcilment, només cal que em digues com.
Re: Maverick
Moltes gràcies Pirineus! si!! per fi! ja porto uns 500 mb i baixant poc a poc, quan la tingui corregiré el canvi de to eixe i la muntaré en HD, de luxe soci/a!pirineus ha escrit:McFlai, en el cercador de l'emule vaig trobar un enllaç d'on he baixat la pel·lícula completa. En algun moment té un canvi de to en el so, però en general està molt bé. Això sí, tot i que és una extensió avi, no la puc veure directament des del disc que tinc connectat a la tele. La veig amb un cable hdmi des de l'ordinador, amb el programa vlc.
Si et vols passar per projectes he fet un post per a demanar preferència en les pujades a la web, si vols triar cap pot passar per aqui http://forum.totsrucs.cat/viewtopic.php?f=19&t=11213 Si no la pots veure al des del dd multimèdia serà per què et faltarà algun codec? li has actualitzat el firmware,, a mi no em reproduia mp4, vaig entrar en la web del fabricant amb el disc dur connectat al pc i ell sol es va actualitzar i ara reprodueix tot.. una abraçada!!