(DVBrip x lopere. VO, suahili o maa – subt. català) (TotsRucs.cat)

En aquest film poètic i musical, seguim tres massais en el curs d’un any. Què significa ser un massai el 2010? Què s’hauria de preservar i què requereix un canvi? Aquest trio té preguntes per a nosaltres, occidentals. En paraules de Samuel, “A Europa, quan un noi ha crescut i és a`punt de començar la seva pròpia vida, què li doneu? Vaques o diners?”
Per raó de l’escalfament global, Samuel treballa en la gestió local de l’aigua. Malgrat la pressió de la comunitat tradicional, Elizabeth va deixar el seu marit borratxo, que no valia per a res. Espera que les expectatives matrimonials passades de moda canviïn en el futur. “Totes les cultures tenen elements antiquats. Necessitem deixar enrere aquests hàbits.” Casat amb moltes dones, Simon és un cap de poble i tracta de recollir diners per una escola. Encara que tenen una manera tradicional de viure i pensar, aquests massai volen canviar amb els temps, amb el món que els envolta.
Tots tres discuteixen a la seva manera per la modernització i l’educació i parlen obertament, però també són sorprenentment crítics.
Dades tècniques
Durada: 51 min.
Mida: 591 MB
Vídeo: DVBrip, 704x396, XviD, 1514 kbps, Qf: 0,217 – 45% Test compressibilitat,
Audio: DVBrip, mp3, 128 kbps, 44,1 kHz, Cbr, Estèreo, (VO, suahili o maa)
El documental. Els massais en moviment (DVBrip x lopere. VO, suahili o maa – subt. català) (TotsRucs.cat)