Ja se que miraré aquesta tarda, o demà, quan s'acabi de descarregar.

Gràcies PIZARRIN.
Moderadors: naroatna, arakelov, xordi

, va home, penja un parell de capitulets, ja saps que som uns fans incondicionals teus, i que ja t'estem molt agraïts per la gran feinada que has fet, però només queda una espenteta final, els últims 8 capítols, i ja tinc ganes de saber com acaba Babylon-5 !!!
  , va home, penja un parell de capitulets, ja saps que som uns fans incondicionals teus, i que ja t'estem molt agraïts per la gran feinada que has fet, però només queda una espenteta final, els últims 8 capítols, i ja tinc ganes de saber com acaba Babylon-5 !!!  

Ole !!! Ole !!!oriol1967 ha escrit:Ole tus güevos, neng !!!! Ja tenim el capítol 15 aquí !!!

Perdona l'expressió però és el que m'ha sortit del cor. No ens has de demanar disculpes de res, som nosaltres els que t'hem d'agrair el que has fet fins ara. I si et prens unes setmanes de petit descans, doncs ben merescudes les tens. I si després te'n vols agafar unes altres, doncs que siguin després d'acabar Babylon 5

PIZARRIN, ja saps que facis el que facis, amb nosaltres tens una clientela incondicional. Sempre ens tindràs per aquí, tocant allò que no sona quan hi hagin petits retards com ara ...

Gràcies PIZARRIN.
  Gràcies PIZARRIN.