[Projecte] El cor de la ciutat - 8a. Temporada (TDTrip)

Per parlar dels projectes presents i futurs de TotsRucs

Moderadors: xordi, Ripejadors

Autor del tema
xordi
Site Admin
Site Admin
Entrades: 4422
Membre des de: dv. oct. 06, 2006 14:32
Status: Desconnectat

[Projecte] El cor de la ciutat - 8a. Temporada (TDTrip)

Entrada Autor: xordi » dc. set. 12, 2007 15:12

Imatge
Bon dia a tothom! Aprofitant el retorn de El Cor, obro aquest nou projecte, per intentar capturar tota (si pot ser i té èxit) la 8a. temporada.

Per això, i sabent que jo sol no podré amb tot us demano a la gent que captura i que vulgui ajudar en el projecte que m'avisi. I com no, també necessitarem gent que es baixi l'arxiu (via secció col·laboradors) i ajudi a tenir fonts completes al emule quan el penjem els capítols al fòrum.

Espero les vostres respostes.

Capturadors: xordi, huGas.cat, Petiso...
Col·laboradors en la pujada: xordi,...

Sinopsi de la 8a temporada:
Han passat dos mesos des de la mort de la Cinta i de la tornada d'en Peris a Sant Andreu. Ens retrobem amb vells coneguts i descobrim que el Fidel treballa al bar Peris perquè, un cop més, ha fet un negoci ruïnós i en Peris l'ha contractat a casa.

La Sara, per ara, segueix de baixa maternal i es mostra comprensiva amb el maldestre d'en Fidel, però no està acostumada a anar justa. El bar, de fet, reobrirà demà. L'Àngela demana a la Marta que truqui al David. Ell i en Peris no s'han vist en tot l'estiu i al Peris no li fa cap gràcia que vingui a la inauguració. L'Àngela vol apropar-los, però la Marta no ho veu clar i no s'hi vol posar, tot i que acaba trucant-li. Però en Peris no afluixa. La Cecília torna a treballar a la perruqueria, perquè no pot suportar tantes hores al costat d'en Paco. Com sempre, vaja. I en Paco i en Fidel tenen una primera enganxada. Es preveu una relació difícil.

A Sants, el senyor Juan comença a sentir-se ben sol. Ha organitzat un dinar familiar, però acaba no anant-hi ningú. La Sandra ha quedat amb en Nico, l'Òscar és amb la Canya i el Paco està "desaparegut". En Galiana farà el càtering de la inauguració del Peris, i la Maise, com sempre, rep una trucada d'en Fidel, que li demana que li perdoni la pensió d'aquest mes. La Paquita, a la pensió, té una noia que l'ajuda, però es veu de seguida que no és la ideal. En Francisco i la Trini també viuen al barri. Ell torna a estar desesperat amb les seves ja mítiques morenes.

Ah! Hi ha un nou farmacèutic que es diu Marc. La Clara ha tornat a Sant Andreu i té el quiosc-papereria que hi ha al davant del bar Peris. Amb ella hi treballa en Rafa, ara definitivament separat de la Isabeleta. La Clara ha anat avui a la presó a buscar una amiga seva que surt en llibertat, la Berta. Ens deixen clar que la Clara li deu alguna cosa que no sabem. La Clara es desviu per la Berta i l'acull a casa seva. Li busca feina, però no n'hi aconsegueix, perquè ha estat a la presó. La Clara acaba decidint despatxar en Rafa per donar la feina del quiosc a la Berta. La Marta ha de fer una transacció econòmica per a la feina i haurà de dur un munt de diners al damunt. Malauradament, algú se n'ha adonat. Dos homes la segueixen i l'atraquen.

Fitxa Tècnica:
Temporades: 8.
Capítols: >1423.
Duració: 25-28 minuts.
Font: TDT.
Códec video: XviD 1.1
Códec audio: MP3 128 kbps stereo?
xordi l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. set. 12, 2007 16:06, en total s’ha editat 1 vegada.

huGas.cat
Entrades: 2315
Membre des de: dc. maig 09, 2007 19:59
Ubicació: Banyoles, Pla de l'Estany
Contacta:

Entrada Autor: huGas.cat » dc. set. 12, 2007 15:33

Apunta'm! Jo hi havia pensat, però pensava: potser no val gaire la pena... Però si no estic sol, endavant!

Jo havia pensat fer tots els capítols en una setmana, què et sembla? Conservant només el primer resum+careta i els últims crèdits.

Per cert, ho estant emetent en 4:3! A mi els del 5430 em van dir que seria en 16:9! Flipant.... a veure si recapaciten...

Salut!
Gerard
Imatge

Autor del tema
xordi
Site Admin
Site Admin

Entrada Autor: xordi » dc. set. 12, 2007 15:36

huGas.cat ha escrit:Apunta'm! Jo hi havia pensat, però pensava: potser no val gaire la pena... Però si no estic sol, endavant!

Jo havia pensat fer tots els capítols en una setmana, què et sembla? Conservant només el primer resum+careta i els últims crèdits.

Per cert, ho estant emetent en 4:3! A mi els del 5430 em van dir que seria en 16:9! Flipant.... a veure si recapaciten...

Salut!
Gerard
Ostres dons el Petiso m'ha dit que l'estaven fent en 16:9! Potser per TDT ho fan en 16:9 i en analògic en 4:3?

Sobre això de fer els capítols d'una setmana vols dir ajuntar-los tots en un sol arxiu?? Estil resum dilluns + capçalera + capítols de la setmana + crèdits?

Es bona idea sip.

huGas.cat
Contacta:

Entrada Autor: huGas.cat » dc. set. 12, 2007 15:43

xordi ha escrit:
huGas.cat ha escrit:Apunta'm! Jo hi havia pensat, però pensava: potser no val gaire la pena... Però si no estic sol, endavant!

Salut!
Gerard
Ostres dons el Petiso m'ha dit que l'estaven fent en 16:9! Potser per TDT ho fan en 16:9 i en analògic en 4:3?

Sobre això de fer els capítols d'una setmana vols dir ajuntar-los tots en un sol arxiu?? Estil resum dilluns + capçalera + capítols de la setmana + crèdits?

Es bona idea sip.
Jo l'he vist en TDT, i era en 4:3. La imatge sembla que perd qualitat i tot...! Ho tinc gravat, ara pujo un fotograma.

Exacte: resum dilluns + capçalera + capítols de la setmana + crèdits divendres.

I si pot ser, deixar el número del capítol narrat, per què la gent s'orienti una mica :roll:

Salut!
Gerard
Imatge

Autor del tema
xordi
Site Admin
Site Admin

Entrada Autor: xordi » dc. set. 12, 2007 15:49

Doncs estaria bé, podriem fer que ocupés 1 gb tots 5 episodis + resum + capçaleres i credits.

Això del número no se com ho podriem fer xq sempre el diuen just al final de la capçalera.

huGas.cat
Contacta:

Entrada Autor: huGas.cat » dc. set. 12, 2007 15:50

Aquí ho teniu:
Imatge
Salut!
Gerard
Imatge

huGas.cat
Contacta:

Entrada Autor: huGas.cat » dc. set. 12, 2007 15:51

xordi ha escrit:Doncs estaria bé, podriem fer que ocupés 1 gb tots 5 episodis + resum + capçaleres i credits.

Això del número no se com ho podriem fer xq sempre el diuen just al final de la capçalera.
Nomalment el número de capítol coincideix amb la fosa. Si no coincideix, no he dit res jeje :wink:

Ara m'ho miro
Salut!
Gerard

EDITO: Per mil·lèssimes de segon, però no acaba d'anar amb la fosa. És igual, ja està bé de la manera que dèiem abans.
Imatge

Autor del tema
xordi
Site Admin
Site Admin

Entrada Autor: xordi » dc. set. 12, 2007 15:56

Ja els hi costaria deixar-ho en 16:9 i no fer això de tindre dos franjes negres amunt i avall que no serveixen per res...

Això dels numeros potser ho han canviat, no ho he pogut veure!

huGas.cat
Contacta:

Entrada Autor: huGas.cat » dc. set. 12, 2007 15:58

xordi ha escrit:Ja els hi costaria deixar-ho en 16:9 i no fer això de tindre dos franjes negres amunt i avall que no serveixen per res...
Això dels numeros potser ho han canviat, no ho he pogut veure!
Exacte, no ho entenc! Sempre fardant que si HD, que si Fórmula 1... que fins i tot l'IMP, que no dura ni dos minuts, l'emeten en 16:9! Grrrrr... mam*ns...

Salut,
Gerard
Imatge

Petiso
Site Admin
Site Admin
Entrades: 16309
Membre des de: dv. oct. 06, 2006 13:13

Entrada Autor: Petiso » dc. set. 12, 2007 16:09

Jo eh dit que ho feien en panoràmic ..... no en 16:9 !!!

Ho fan amb panoràmic, barres negres dalt i avall.

Jo crec que seria millor fitxer per capítol. Sinó serà un conyas per repartir i per pujar. D'aquesta manera, podem fer 1-2 capítols per persona/setmana.

Adéu !
Imatge Imatge

huGas.cat
Contacta:

Entrada Autor: huGas.cat » dc. set. 12, 2007 16:31

Petiso ha escrit:Jo eh dit que ho feien en panoràmic ..... no en 16:9 !!!

Ho fan amb panoràmic, barres negres dalt i avall.

Jo crec que seria millor fitxer per capítol. Sinó serà un conyas per repartir i per pujar. D'aquesta manera, podem fer 1-2 capítols per persona/setmana.

Adéu !
Uf, però... pensa que estem parlant de més de 200 vídeos, eh... i jo amb la de problemes que arribo a tenir amb l'eMule, que si ara un s'envia, que l'altre no... Sé que 1GB és molt, però també reduïm minuts traient careta+resums+crèdits (3 minuts segurs).

No sé, què hauriem de fer al final?
Gerard
Imatge

Petiso
Site Admin
Site Admin

Entrada Autor: Petiso » dc. set. 12, 2007 16:34

La gracia és fer servir el grup de col·laboradors pels llançaments. Jo crec que per 3 minuts no val la pena tallar crèdits. O sigui, fer capítols sencers, comprimits a baixa resolució i/o bitrate, de forma que quedin 200-250 megues per capítol.

Adéu !
Imatge Imatge

huGas.cat
Contacta:

Entrada Autor: huGas.cat » dc. set. 12, 2007 16:37

Petiso ha escrit:La gracia és fer servir el grup de col·laboradors pels llançaments. Jo crec que per 3 minuts no val la pena tallar crèdits. O sigui, fer capítols sencers, comprimits a baixa resolució i/o bitrate, de forma que quedin 200-250 megues per capítol.

Adéu !
També és una opció, és veritat que si hi hagués algun problema alhora d'enviar-se sempre hi ha el Pando, i enviar 1GB a enviar 250 hi ha diferència. Jo (personalment) faré 10MB per minut, a uns 1250kbps.

Aquesta primera setmana la faig jo, Xordi!
Gerard
Imatge

Petiso
Site Admin
Site Admin

Entrada Autor: Petiso » dc. set. 12, 2007 16:45

1250kbps
Es una animalada. Imatges amb qualitat i poc moviment com el cor de la ciutat amb 900-1000 en tens de sobres.

Si vols demà el gravo i faig proves de mides/qualitat.

Adéu !
Imatge Imatge

huGas.cat
Contacta:

Entrada Autor: huGas.cat » dc. set. 12, 2007 16:51

Petiso ha escrit:
1250kbps
Es una animalada. Imatges amb qualitat i poc moviment com el cor de la ciutat amb 900-1000 en tens de sobres.

Si vols demà el gravo i faig proves de mides/qualitat.

Adéu !
Sí? Jo ara l'anava a ripejar, ara provo de fer-ne un intermig de 900-1000, a veure que tal.

Salut!
Gerard
Imatge

Respon