País: EEUU
Any: 2012.
Durada: 55 min / capítol (aprox.).
Temporades: 2
Capítols: 10 / temporada
Creadors: David Benioff, D.B. Weiss
Gènere: Fantasia | Medieval | Aventures | Acció
Guió: George R. R. Martin
Música: Ramin Djawadi
SINOPSI:
La segona temporada de la sèrie de fantasia Joc de Trons de la TV nord-americana ha sigut estrenada als EUA per HBO l'1 d'abril de 2012.
Igual que la primera temporada, constarà de deu episodis. Es cobrirà aproximadament la temàtica de Xoc de Reis, el segon llibre de
la Cançó de Gel i Foc, una novel·la de George RR Martin, la sèrie és una adaptació a aquesta.
2 VERSIONS EN DESCÀRREGA SD i HD:

Versió: SD Xvid
Qualitat: HDrip
Grandària: 550 Mb. aprox.
Contenidor: AVI
Codificació: XvidCore
Ripeig/Muntatge: Fqm
Bitrate vídeo: 1100 Kbps aprox.
Resolució: 624 x 352
Idioma: English mp3 128 kb 48 MHz aprox.
Subtítols :Subtitulos.es

Versió: 720p mkv
Qualitat: HDTV 720p
Grandària: 1,31 Gb. aprox.
Contenidor: Matroska
Codificador: x264
Ripeig/Muntatge: Immerse
Bitrate vídeo: 2800 Kbps aprox.
Resolució: 1280 x 720
Idioma: English AC3 2.0 384 Kbps 48 MHz aprox.
Subtítols :Subtitulos.es

Capítol 2x01: «The North Remembers» (El Nord Recorda)
versio SD Xvid avi: Capítol 2x01 versió SD avi
subtítols català: http://www.subtitulos.es/show/770
versio HD 720p mkv: Capítol 2x01 versió HD mkv
subtítols català http://www.subtitulos.es/show/770

S'ha creat una polèmica brutal degut a que vaig tractar de millorar els subtítols de la temporada 2, una dolenta decisió meva, no era la meva intenció que ningú es molestara, i com la gent de subtitulos.es s'ha indignat tant dono per tancat el post, no pujaré més subtítols ni capítols, podreu descarregar els meravellossos subtítols en català cada setmana des d'allí, i si voleu descarregar els episodis amb l'emule a la barra de cerca del programa enlloc de 2x02 escrigueu "s02e02" , cada dilluns-dimarts les pròximes setmanes. Sort.

demano disculpes a aquells que s'hageu sentit ofesos, no era la meva intenció, no es podeu imaginar com d'arrepentida estic, Em sap molt greu.