Pel·lícules, cicles, etc.
Moderadors: Oliana, Petiso
-
Autor del tema
PIZARRÍN
- Entrades: 945
- Membre des de: dc. oct. 25, 2006 17:49
-
Status:
Desconnectat
Entrada
Autor: PIZARRÍN » dj. març 22, 2012 12:55
EVA
Sinopsi
Any 2041. En un futur no gaire llunyà, els éssers humans viuen acompanyats de criatures mecàniques. Álex, un reputat enginyer cibernètic, torna a Santa Irene, després de deu anys d'absència, per realitzar un encàrrec de la Facultat de Robòtica: la creació d'un nen robot. Durant aquest temps, el seu germà David i Llana, l'antiga núvia d'Álex, s'han casat. Inesperadament, la rutinària vida d'Álex es veurà alterada per Eva, la filla de Llana i David, una nena extraordinària, magnètica, que des del primer moment estableix una relació de complicitat amb Álex. Junts emprendran una aventura que els conduirà a un final revelador.
Dades tècniques
Muntatge: PIZARRIN
Qualitat: DVDrip
Grandària: 1,14 Gb.
Codec vídeo: XviD 1.2.2 Final (doble passada)
Bitrate vídeo: 1353 Kbps Qf: 0.242
Resolució: 720 x 310
Idiomes:
- Català: DOLBY 5.1 (AC3 256 Kbps 48000 kHz)
Subtítols forçats: No.
Eva [2011] [DVDrip AC3 5.1 català] per PIZARRIN (TotsRucs.cat).avi
PIZARRÍN l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. abr. 13, 2012 12:47, en total s’ha editat 1 vegada.
Una salutació, PIZARRÍN.
-
Ferriol
- Entrades: 1432
- Membre des de: dv. feb. 09, 2007 13:18
-
Status:
Desconnectat
Entrada
Autor: Ferriol » dv. març 23, 2012 9:52
Ei!! gràcies.
És per veure-la amb pantalla gran, però amb els horaris que té...
Així que, cap al sac.
Salut i sort

-
genis1304
- Entrades: 169
- Membre des de: dl. maig 28, 2007 20:42
-
Contacta:
-
Status:
Desconnectat
Entrada
Autor: genis1304 » dv. març 23, 2012 16:07
hi haurà versió HD?

-
Autor del tema
PIZARRÍN
- Entrades: 945
- Membre des de: dc. oct. 25, 2006 17:49
-
Status:
Desconnectat
Entrada
Autor: PIZARRÍN » dv. març 23, 2012 19:23
genis1304 ha escrit:hi haurà versió HD?

Si em faig amb el Blu-ray no dubtis que sí.

Una salutació, PIZARRÍN.
-
jazznoir
- Entrades: 110
- Membre des de: dv. juny 25, 2010 15:19
-
Status:
Desconnectat
Entrada
Autor: jazznoir » dv. març 23, 2012 20:54

Aquesta ha estat una de les pitjors pel.lícules que he vist darrerament, diàleg molt pobre; el protagonista molt sosot i poc expressiu. Vaig anar a veure la versió en català a Gràcia i alterna castellà amb català amb molta freqüència cosa que molesta molt a tots els que com jo som uns afèrrims defensors de la llengua catalana i el cinema en català. A més a més, tenint en compte que la pel.lícula se les dona de catalana és un engany a l'espectador (crec jo); com exemple, cada cop que apareixen les aules es posen tots a parlar castellà i per desconnectar els robots utilitzen també una frase en aquesta llengua; penso que es podia haver fet el mateix fent servir el català al 100%. L'únic que val la pena veure es l'interpretació de l'EVA (la nena) i l'Android-Majordom; la resta, efectes especials i poc més.. per fugir escopetajats!!
Salut!
JN
PS: Espero que no s'ofengui ningú, desde que vaig veure la pel.lícula que tenia ganes de desfogar-me.
-
piltrafillax
- Entrades: 72
- Membre des de: dj. set. 29, 2011 11:22
-
Status:
Desconnectat
Entrada
Autor: piltrafillax » dg. març 25, 2012 18:04
Ja la vaig veure al cine, però em farà molta ilusió poder tornar a veure-la. Moltes gràcies PIZARRIN

-
rous
- Entrades: 672
- Membre des de: dv. set. 16, 2011 14:49
- Ubicació: El Maresme!!!
-
Status:
Desconnectat
Entrada
Autor: rous » dl. març 26, 2012 18:03
jazznoir ha escrit:
Aquesta ha estat una de les pitjors pel.lícules que he vist darrerament, diàleg molt pobre; el protagonista molt sosot i poc expressiu. Vaig anar a veure la versió en català a Gràcia i alterna castellà amb català amb molta freqüència cosa que molesta molt a tots els que com jo som uns afèrrims defensors de la llengua catalana i el cinema en català. A més a més, tenint en compte que la pel.lícula se les dona de catalana és un engany a l'espectador (crec jo); com exemple, cada cop que apareixen les aules es posen tots a parlar castellà i per desconnectar els robots utilitzen també una frase en aquesta llengua; penso que es podia haver fet el mateix fent servir el català al 100%. L'únic que val la pena veure es l'interpretació de l'EVA (la nena) i l'Android-Majordom; la resta, efectes especials i poc més.. per fugir escopetajats!!
Salut!
JN
PS: Espero que no s'ofengui ningú, desde que vaig veure la pel.lícula que tenia ganes de desfogar-me.
Home, a mi em va agradar, la veritat que el que dius del diàleg molt pobre tens raó, sobre tot ell, l'Eva i el majordom força bé. La idea és bona i ...fins aquí puc dir hahahahah
El tema de les pel·lícules en català doncs ja ens veus on som!!!! Si a l'any 2012 estem en el tema d'ensenyament a Catalunya qüestionant i obligant que siguin dues línies català i castellà, doncs que vols que et digui, és una merda. El meu pare ja m'ho deia, nena jo la independència del nostre país no la veuré però tu sí, i si ara veiés com estem es tornaria a morir ràpid...

Units fem força!! ||*||
-
jazznoir
- Entrades: 110
- Membre des de: dv. juny 25, 2010 15:19
-
Status:
Desconnectat
Entrada
Autor: jazznoir » dl. març 26, 2012 20:51
rous ha escrit:Home, a mi em va agradar, la veritat que el que dius del diàleg molt pobre tens raó, sobre tot ell, l'Eva i el majordom força bé. La idea és bona i ...fins aquí puc dir hahahahah
El tema de les pel·lícules en català doncs ja ens veus on som!!!! Si a l'any 2012 estem en el tema d'ensenyament a Catalunya qüestionant i obligant que siguin dues línies català i castellà, doncs que vols que et digui, és una merda. El meu pare ja m'ho deia, nena jo la independència del nostre país no la veuré però tu sí, i si ara veiés com estem es tornaria a morir ràpid...

Rous, primer de tot, sento lo del teu pare; perdre una persona estimada i propera és lo pitjor que et pot passar en aquesta vida. Sobre l'independència; jo mai he votat Convergència per el doble joc que sempre ha fet amb el PP. Ara sembla que han entrat en rao i veuen que és l'única sortida; ..ja era hora!! però hem hagut de passar per una crisi de cavall perquè obríssin els ulls. Espero veure España entre l'espasa i la paret molt aviat i de pas, la llibertat del meu poble i la meva patria.
salut,
JN
-
LluísT
- Entrades: 55
- Membre des de: dv. des. 09, 2011 20:31
-
Status:
Desconnectat
Entrada
Autor: LluísT » dl. abr. 16, 2012 12:33
Gràcies per la peli, Pizarrin !!