Es cert. Se que l'Oriol se la va baixar d'aquí, ja que un dia comentant les sèries que havíem vist, aquesta me la va recomanar, i em va dir que se l'estava baixant de totsrucs. Segur que la té baixada i la té compartintpiltrafillax ha escrit:Tinc un amic l'Oriol1967, que se la va descarregar fa poc d'aquí tota sencera, a totsrucs, i se que l'està compartint amb l'emule, ja li diré que li doni prioritat de pujada al Vic Mackey.
[ed2k] Vic Mackey T1 [DVD+TDT] | Nou: COMPLETA
Moderadors: naroatna, arakelov, xordi
Re: [ed2k] Vic Mackey T1 [DVD+TDT] | Nou: COMPLETA
Hola gemus,gemus ha escrit:Ho he provat a peticions però no m'ha donat resultat...
Hola Rucs!
M'han recomanat molt la sèrie de Vic Mackey i m'he decidit a començar-la a baixar per veure-la. El problema és que he posat a descàrregar per la mula els 2 primers capítols de la primera temporada i no hi ha fonts. Em faríeu un gran favor aquells que la tingueu la tornessiu a compartir durant un temps. El meu nick és Gemus, així que si algú s'ofereix a donar-me slot li estaré eternament agraït!
Gràcies
Soc l'Oriol1967, i com han dit en aquest fil, tinc descarregades de totsrucs totes les temporades de Vic Mackey. Ja la vaig veure per la tele al seu dia, i em feia molta il·lusió tornar-la a veure un altre cop. A primers de gener, me l'he posat a descarregar i em queden només per baixar dos capítols que estan a més del 90 % i que calculo que acabaré aquesta setmana de descarregar. Si em dius el teu nick de l'emule, et pesco i et dono prioritat. Les coses que em baixo, sigui d'on sigui, i tenen poques fonts, sempre les deixo amb màxima prioritat de pujada per sempre.
El problema que tinc, es que tinc més de mil fitxers compartits amb l'emule, i he comprovat que quan passo d'aquesta quanitat, molts cops fitxers que tinc compartits, no surten al buscador de l'emule en altres usuaris. Però en fi, poc a poc i bona lletra, i en tres mesos ho he tingut tot descarregat.
Recorda a dir-me el teu nick de l'emule per poder donar-te prioritat.
Moltes gràcies pel suport. Així dóna gust.
El meu nick és Gemus [TotsRucs][Animelliure][TusSeries]
Eternament agraït!
El meu nick és Gemus [TotsRucs][Animelliure][TusSeries]
Eternament agraït!