[ed2k] Candidats a l'extinció

Documentals

Moderadors: arakelov, Petiso, Nava

Respon

Autor del tema
Fulipopo
Entrades: 146
Membre des de: dl. jul. 04, 2011 19:37
Ubicació: Sant Antoni (BCN)
Status: Desconnectat

[ed2k] Candidats a l'extinció

Entrada Autor: Fulipopo » dt. ago. 30, 2011 19:20

Candidats a l'extinció

Imatge

El nostre planeta està experimentant l'extinció més gran des de fa 66 milions d'anys. Cinc grans extincions l'han precedit, assolant la terra des de l'inicio del registre fòssil, 800 milions d'anys enrera. Cataclismes còsmics, grans canvis climàtics, derives continentals i alteracions químiques dels oceans semblen ser els culpables de les cinc primeres. L'home n'es el responsable de la sisena. Candidats a l'extinció és un documental sobre les causes i efectes d'aquestes catàstrofes apocalíptiques que van escombrar de la faç de la terra al 99% de totes les espècies que han existit des de l'origen de la vida.

Candidats a l'extinció -1de3- Vectors de la Sisena Mort (TDTrip Català - VO Castellà per Fulipopo) (Totsrucs.cat) v02
(Existeix una versió prèvia del primer capítol només en català, perquè no vaig poder gravar la versió original. Posteriorment el C33 va tornar a emetre la sèrie i vaig poder incorporar la versió original en castellà en aquesta versió 2 millorada)

Candidats a l'extinció -2de3- Un món fràgil (TDTrip Català - VO Castellà per Fulipopo) (Totsrucs.cat)

Candidats a l'extinció -3de3- Vents d'esperança (TDTrip Català - VO Castellà per Fulipopo) (Totsrucs.cat)
Fulipopo l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. feb. 09, 2012 12:38, en total s’ha editat 2 vegades.

naroatna
Entrades: 21323
Membre des de: ds. des. 30, 2006 23:43
Ubicació: Figueres - Alt Empordà

Re: [ed2k] Candidats a l'extinció

Entrada Autor: naroatna » dc. set. 14, 2011 10:31

Baixant. Moltes gràcies ! :D

Fins aviat!
Imatge

Moltes gràcies!

Autor del tema
Fulipopo

Entrada Autor: Fulipopo » dg. gen. 15, 2012 10:26

Hola! Quan vaig capturar aquesta minisèrie per primer cop, la versió original del primer capítol em va fallar. Però ara l'estan ementent de nou, i he pogut capturar la versió original d'aquest episodi. Què acostumeu a fer en ocasions com aquestes? Seria bona idea afegir l'episodi en dual, per homogenitzar la sèrie, o val més que ho deixi com està?

Fins aviat!

Petiso
Site Admin
Site Admin
Entrades: 16309
Membre des de: dv. oct. 06, 2006 13:13

Entrada Autor: Petiso » dg. gen. 15, 2012 11:25

Doncs, va a gustos, però normalment si que fem una segona versió.
I normalment al fitxer es fica "V2" per diferenciar de la primera si es busca per l'enule.

Adéu !
Imatge Imatge

Autor del tema
Fulipopo

Entrada Autor: Fulipopo » dt. gen. 17, 2012 21:59

Molt rebé. Jo també era partidari d'afegir la versió millorada, però volia preguntar abans, per si de cas. Quan tingui un moment, em poso a ripejar.

Fins aviat!

Autor del tema
Fulipopo

Entrada Autor: Fulipopo » dg. feb. 05, 2012 18:58

Per fi he pogut incorporar la versió millorada del primer capítol. He aprofitat per arreglar el nom dels altres dos capítols i homogeneitzar-los respecte a l'estil habitual a Totsrucs. Perdoneu per ser tan lent, fa poc que he estat pare i si abans no tenia gaire temps lliure... ara és molt pitjor!!!

Salut!

naroatna
Entrades: 21323
Membre des de: ds. des. 30, 2006 23:43
Ubicació: Figueres - Alt Empordà

Entrada Autor: naroatna » dg. feb. 05, 2012 20:08

Fulipopo ha escrit:... fa poc que he estat pare

Salut!
Moltes felicitats Fulipopo !!! :D
Imatge