[ed2k] Rosa / Rosa punt i a part / Rosa la lluita
Moderadors: naroatna, arakelov, xordi
-
- Entrades: 601
- Membre des de: dl. set. 08, 2008 19:32
- Ubicació: L'Espluga de Francolí
- Status: Desconnectat
-
Autor del tema - Entrades: 1635
- Membre des de: dv. feb. 01, 2008 1:14
- Ubicació: Manresa
Re: [ed2k] Rosa / Rosa punt i a part / Rosa la lluita
Demano disculpes per l'absència de no penjar els capítols....
Aqui van els 4 primers capítols de Rosa La lluita.
Salut!!!!
Aqui van els 4 primers capítols de Rosa La lluita.
Salut!!!!
-
- Entrades: 477
- Membre des de: dv. gen. 22, 2010 14:20
- Ubicació: Valencia
Afegits el 1 i 2 de la lluita i estan igual que el 3 de punt i a part, en roig i sense fonts. gracies per aquesta nova tanda de capitols shinnosuke.
-
ajoyagua ha escrit:Afegits el 1 i 2 de la lluita i estan igual que el 3 de punt i a part, en roig i sense fonts. gracies per aquesta nova tanda de capitols shinnosuke.
Miraré que està passant i a veure si ho soluciono, ho miraré tant aviat com pugui.
Salut!
-
Gracies per estar pendent. el capitol 3 de punt i a part fa dies que el tinc ficat a l'emule, i sempre esta igual, amb roig i sense fonts. i ara aquestos 2 capitols nous que e possat, van per el mateix cami, saludets.shinnosuke ha escrit:Miraré que està passant i a veure si ho soluciono, ho miraré tant aviat com pugui.
Salut!
-
Descarregat i compartit el capitol 2 de rosa la lluita. capitol 1 de la lluita en roig i capitol 3 de punt i a part en roig tambe, saludets.
-
Lamento la abesència de no publicar els capítols, però ja els tinc enllestits i comprobats que no hi hagi cap error en les captures.
Afegits la resta dels capítols de la lluita
5,6,7 i 8 últim capítol i definitiu d'aquesta sèrie de 41 capítols en total.
Gràcies a Lopere per cedir el capítol 6è.
Salut!!!!
PD: Si hi ha cap problema amb les fonts ja m'ho direu.
Afegits la resta dels capítols de la lluita
5,6,7 i 8 últim capítol i definitiu d'aquesta sèrie de 41 capítols en total.
Gràcies a Lopere per cedir el capítol 6è.
Salut!!!!
PD: Si hi ha cap problema amb les fonts ja m'ho direu.
-
Donç jo continue igual amb els capitol 3 de punt i apart i 1 de la lluita en roig i sense fonts, no han descarregat gens tot a 0. no vuig afegir mes capitols fins que aquestos acaben de descarregar... si esque algun dia acaben. gracies per la resta decapitols.
-
ajoyagua ha escrit:Donç jo continue igual amb els capitol 3 de punt i apart i 1 de la lluita en roig i sense fonts, no han descarregat gens tot a 0. no vuig afegir mes capitols fins que aquestos acaben de descarregar... si esque algun dia acaben. gracies per la resta decapitols.
A veure si ho podem solucionar d'una vegada que ja fa dies que això ja fa pudor jeje..
Digues quins capítols estan en vermell sense fonts de punt i a part i també els capítols de la lluita
Punt i a part:
La lluita:
Miraré de solucionar-ho tant aviat com pugui.
-
- Entrades: 601
- Membre des de: dl. set. 08, 2008 19:32
- Ubicació: L'Espluga de Francolí
Punt i a part: 2 i 3. El 3 segueix al 0% des que el vaig afegir. El 2 estancat al 70% des de fa molts dies
La lluita: 1 i 4 de la remesa "antiga". Del 5 al 8 "remesa nova" tret del 8, cap té una font
L'1 tampoc té cap font i segueix al 0% i el 4 té 4 fonts i el tinc al 17% La teva font només m'apareix al 8 de La Lluita

La lluita: 1 i 4 de la remesa "antiga". Del 5 al 8 "remesa nova" tret del 8, cap té una font

-
Jo de moment tinc afegits el 3 de punt i a part que ara esta en blau i nomes te 1 font. i el capitol 1 de la lluita que esta en vermell i sense cap font. de moment i fins que aquestos 2 capitols respectivament no acaben de descarregar, no afegisc cap del s que queden per acabar. gracies per estar atent.
Hola! Podeu ajudar-me a descarregar els capítols: Rosa Punt i a part 3 i Rosa La lluita 1 i 6. Estan sense fonts i no s'ha pogut començar a baixar. Algú pot compartir-los? Moltes gràcies!
-
No ets l'unic, jo tambe estic igual i els mateixos capitols. sort que as vingut tu i al menys ratifiques el que jo estat dient darrere dels post que jo ja e dit, perque sembla que ningu em creu.liz_lia ha escrit:Hola! Podeu ajudar-me a descarregar els capítols: Rosa Punt i a part 3 i Rosa La lluita 1 i 6. Estan sense fonts i no s'ha pogut començar a baixar. Algú pot compartir-los? Moltes gràcies!
-
Pues per fi shinno a solucionat lo de aquest capitols rebels que no descarregaben, gracies. el 3 de punt y apart i el 6 de la lluita per fi descarregats i compartits. ara nomes queda el 1 de la lluita que esta en blau amb 1 font i aturat, gracies de nou shinnosuke per solucionaro.
Al mateix dic, moltes gràcies! a l'espera del capítol q falta, i compartint la resta. Ptons!ajoyagua ha escrit:Pues per fi shinno a solucionat lo de aquest capitols rebels que no descarregaben, gracies. el 3 de punt y apart i el 6 de la lluita per fi descarregats i compartits. ara nomes queda el 1 de la lluita que esta en blau amb 1 font i aturat, gracies de nou shinnosuke per solucionaro.