Hola a tothom, em dic Gerard tinc 23 anys i sóc de Mollerussa, em vaig registrar fa uns quants mesos però no m'havia deixat caure per aquí, el motiu és que l´eMule per mi havia mort fa molt de temps (ignorant..

) i devia entrar a per alguna DD (uhmm leecherrr.. ¬¬'), de fet ja us coneixia de bastant abans de donar-me d'alta, però com he dit, la Mula la tenia ben enterrada i tirava de BT's o DD's. Bé el cas de la meva presència aquí, és en part del sorprés que m'he quedat de la gran (si m'ho permeteu) "currada!" que us heu pegat durant aquests cinc anys que porta en actiu el fòrum (la web no ho sé :p), i com a crescut aquesta magnífica comunitat fins a ser el que és avui en dia, això comporta un gran esforç i dedicació que és molt d'agrair que puguem gaudir de tot aquest material en català (com a tu t'agrada :p), moltes gràcies, ja sóc i som un Ruc més
I com he tornat a parar aquí? Doncs ara farà un mes i poc més, al 3xl van tornar a emetre la sèrie "Waterloo Road" les vegades que ho havia vist fent zàping doncs no em deia res, però l'he vista des de el primer episodi i clar m'hi he quedat enganxat, doncs de pet cap al Sr Google a preguntar-li si estava disponible per algun lloc.. i apa, aquí em teniu.
Bé, no se que més dir.. sóc un addicte a les sèries, sóc més de V.O, amb castellà ni m'ho plantejo, les úniques crec que me baixat amb doblatge amb castellà han sigut NCIS, el doblatge estava prou bé, i antigament CSI:NY, la resta V.O. Aquí a Catalunya tenim més sort en els doblatges, alguns la veritat estan molt ben fets. A més, tenir la sèrie en DUAL ja es tot un orgasme
Amb molt de gust he fet un
apply per col·laborar.
Bé, salut i visca la terra,
lliure!!