[ed2k] La profecia d'Avinyó (minisèrie) [8/8] | COMPLETA
Moderadors: naroatna, arakelov, xordi
-
- Entrades: 1647
- Membre des de: dg. abr. 01, 2007 11:24
- Ubicació: Gràcia - BCN -
- Status: Desconnectat
-
- Entrades: 72
- Membre des de: dj. set. 29, 2011 11:22
Re: [ed2k] La profecia d'Avinyó (minisèrie) [8/8] | COMPLETA
L'Oriol1967 m'ha recomanat aquesta sèrie, i diu que li està agradant molt. Em va dir que me la descarregués aquí. Es el primer cop que entro en un forum de totsrucs, i ho aprofito per agrair-te aquesta sèrie. Quan la tingui tota baixada, els 8 capítols, me la miraré. Per la feina viatjo molt, i em passo molts vespres i nits en habitacions d'hotel, i el meu portàtil treu fum, mirant pelis i sèries.
Aqixí que, moltes gràcies per aquesta sèrie, NAROATNA

Aqixí que, moltes gràcies per aquesta sèrie, NAROATNA

-
Autor del tema - Entrades: 21316
- Membre des de: ds. des. 30, 2006 23:43
- Ubicació: Figueres - Alt Empordà
Benvingut piltrafillax!
Doncs aquí a TotsRucs trobaràs una bona col·lecció d'audiovisuals en català, amb noves aportacions constants de tota una colla de gent que hi anem col·laborant tant com podem.
I moltes gràcies, com sempre i més, a tothom que pugui col·laborar també compartint les descàrregues.
Fins aviat!

Doncs aquí a TotsRucs trobaràs una bona col·lecció d'audiovisuals en català, amb noves aportacions constants de tota una colla de gent que hi anem col·laborant tant com podem.
I moltes gràcies, com sempre i més, a tothom que pugui col·laborar també compartint les descàrregues.

Fins aviat!

Moltes gràcies!
Hola, cap avall, té molt bona pinta.
Salut i sort

Moltes gràcies per aquesta sèrie, NAROATNA, no et preocupis, que fins que no em peti la capacitat del disc dur, la tindré disponible amb el meu emule.naroatna ha escrit:Que en gaudiu i sis-plau que tothom que se la descarregui faci tant com pugui per anar-la compartint el màxim de temps possible. Moltíssimes gràcies!
Fins aviat!

Moltissimes gracies naroatna, no conexia aquesta obra ni la seva historia en si, molt interesant.
Complerta i compartin-la.
Complerta i compartin-la.

Petonets by Nerea 

⁂ ŇĻỗvĕ√α ⁂
-
- Entrades: 72
- Membre des de: dj. set. 29, 2011 11:22
Moltes gràcies per aquesta sèrie, NAROATNA, ja l'he mirada tota i m'ha agradat molt.