Compta amb mí (Stand by me)
Moderador: Petiso
Compta amb mí (Stand by me)
M'agradaría fer una petició. Vull descarregar-me la pel.lícula de Stand by me en català. Ja he trobat l'enllaç al emule per fer-ho, pero no hi ha manera que es descarregui res. Ja porto hores amb el emule en marxa i no s'ha descarregat res de res d'aquesta peli. M'agradaria saber si la podeu pujar a descarga directa, o com ho podría fer per baixar-me-la.
Re: Compta amb mí (Stand by me)
Doncs ja has fet el primer pas, fer la petició.
Ara a veure si algú la te te pot donar un cop de mà. Ni que veig que te 5 fonts completes, així que l'únic que necessites es paciència, i ja baixarà. I un cop descarregada, ajudar a compartir-la el màxim de temps possible.
Adéu !
Ara a veure si algú la te te pot donar un cop de mà. Ni que veig que te 5 fonts completes, així que l'únic que necessites es paciència, i ja baixarà. I un cop descarregada, ajudar a compartir-la el màxim de temps possible.
Adéu !

-
- Entrades: 4525
- Membre des de: dt. gen. 22, 2008 17:24
- Ubicació: Tarragona
- Status: Desconnectat
Posada a compartir
Si us plau, avisa quan l'acabis de baixar
a10!

a10!
Gràciesconradtgn ha escrit:Posada a compartirSi us plau, avisa quan l'acabis de baixar
![]()
a10!

-
- Entrades: 4525
- Membre des de: dt. gen. 22, 2008 17:24
- Ubicació: Tarragona
- Status: Desconnectat
No et veig al emule... el tens ben configurat com s'explica aquí (Important ID alta i la Kad): http://forum.totsrucs.cat/viewtopic.php?f=34&t=6429?
Quin nick tens al emule?
I tingues en compte que:
Quin nick tens al emule?
I tingues en compte que:
a10!Petiso ha escrit:Ni que veig que te 5 fonts completes, així que l'únic que necessites es paciència, i ja baixarà. I un cop descarregada, ajudar a compartir-la el màxim de temps possible.
Adéu !
Bueno, he de reconèixer que em falta paciència, es que no utilitzo gaire el emule perque va molt lent i m'he acostumat a les descàrregues directes, que trobo que són més cómodes y ràpides.
Finalment rebuscant pel google he trobat una web on tenen la peli en Megaupload y en 15 minuts me la he pogut descarregar. Si voleu poso l'enllaç aquí. Com que no sé si està permés posar enllaços d'altres webs no el poso ara.
Gràcies a tots igualment per l'interés, sou molt amables
Finalment rebuscant pel google he trobat una web on tenen la peli en Megaupload y en 15 minuts me la he pogut descarregar. Si voleu poso l'enllaç aquí. Com que no sé si està permés posar enllaços d'altres webs no el poso ara.
Gràcies a tots igualment per l'interés, sou molt amables