[Projecte] Concerts del programa "Clàssica" o "Catmúsica"

Per parlar dels projectes presents i futurs de TotsRucs

Moderadors: xordi, Ripejadors

Respon

Autor del tema
lopere
Entrades: 3207
Membre des de: ds. ago. 14, 2010 14:38
Ubicació: Vallès Occidental
Status: Desconnectat

[Projecte] Concerts del programa "Clàssica" o "Catmúsica"

Entrada Autor: lopere » dg. set. 18, 2011 12:01

Encara que ja he publicat diverses coses d'aquest programa de música de la que en diuen "clàssica" :mrgreen: no habia obert un projecte. El motiu és perquè no els publico tots sistemàticament, només els que reuneixen una d'aquestes condicions:

- Que sigui música catalana
- Que l'autor sigui català
- Que els intèrprets siguin catalans

Per descomptat hi ha hagut alguna excepció, com el concert "Samba a Sao Paulo" que era un concert molt interessant i poc habitual.

Ara obro el projecte perquè me'n vaig uns dies de vacances, :mrgreen: i demano que algú capturi el programa que facin el 2 d'octubre. Jo ja el deixo programat, a ull, però per si les mosques o els mosquits... Ho sento, perquè potser l'haurem d'esborrar després, perquè ja el tinguem, o perquè no reuneixi almenys una de les tres condicions.

Us recordo l'horari, sempre al 33:

Diumenge 2 d'octubre - de 9 a 12. Vosaltres mireu la programació i l'ajusteu. (poso aquest horari tan extens perquè encara no han dit què donaran i varia en funció de la durada del concert i del documental)

Moltes gràcies :D
lopere

Autor del tema
lopere

Re: [Projecte] Concerts del programa "Clàssica" o "Catmúsica

Entrada Autor: lopere » dl. oct. 10, 2011 13:01

Gràcies als que hagueu gravat el programa del diumenge 2 d'octubre. Jo el tinc bé i ja el publicaré.

De tota manera, han canviat el nom del programa i ara es diu: "Catmúsica"
Ja no el presenta l'Ariadna Cima sinó l'Àlex Robles però el contingut és el mateix, de manera que els tres criteris per publicar o no un concert, o el que sigui, a TotsRucs, seràn els mateixos d'abans quan es deia: "Clàssica"

De moment, el que han emès el diumenge 2 sí, però el del dia 9 no en compleix cap, perquè ni és música catalana, ni l'autor ni els intèrprets son catalans.

Salut filharmònics!!

Petiso
Site Admin
Site Admin
Entrades: 16309
Membre des de: dv. oct. 06, 2006 13:13

Re: [Projecte] Concerts i documentals del programa "Clàssica

Entrada Autor: Petiso » dl. oct. 10, 2011 13:03

lopere ha escrit:De moment, el que han emès el diumenge 9 no en compleix cap, perquè ni és música catalana, ni l'autor ni els intèrprets son catalans.
Si els vols publicar, ho pots fer sense cap problema :-)
Les normes de "català" vam fer una petita excepció amb la música.

Adéu !
Imatge Imatge

Autor del tema
lopere

Re: [Projecte] Concerts i documentals del programa "Clàssica

Entrada Autor: lopere » dl. oct. 10, 2011 13:54

Petiso ha escrit:Si els vols publicar, ho pots fer sense cap problema :-)
Les normes de "català" vam fer una petita excepció amb la música.
No ho sabia però em sembla perfecte, publicaré tots els concerts, la música és un llenguatge universal que permet que toquin junts a la mateixa orquestra un israelià i un palestí sense matar-se a cops de trompeta :lol:

Respon