Sóc nou..
Moderador: Petiso
Be, be, un altre ruc de carrega :-p
Ara responc a les teves preguntes:
Format: aquí tens un manual de com passar de TDT (DVB) a avi. Diria que mes o menys es com ho fem tots (amb petites variants).
http://www.totsrucs.cat/web/Manuals_DVBAAVI.html
Si tens cap dubte sobre el manual o del procés, no dubtis en preguntar.
Normes del riper doncs no en tenim masses. Weno, es podrien resumir en:
- Avisar del que fas a projectes, per evitar fena doble i ja de pas que puguem ajudar-te.
- No penjar un fitxer que ja estigui.
- No penjar un fitxer que hagi de fer un altre sense el seu consentiment.
Ara estem provant un sistema privat per enviar fitxers que es pengen entre nosaltres per ajuda a la distribució. Però la distribució final al solem fer sempre amb l'emule.
A partir d'aquí, el que et sembli be
Igualment, te recomano que et passis per projectes i miris els projectes oberts o parats, potser pots ajudar en algun projecte com a capturador suplent. Ena quest cas, estaria be que sabessis com ho fa el capturador (filtres, resolucio, bitrares) per fer-ho igual.
Adéu !
Ara responc a les teves preguntes:
Format: aquí tens un manual de com passar de TDT (DVB) a avi. Diria que mes o menys es com ho fem tots (amb petites variants).
http://www.totsrucs.cat/web/Manuals_DVBAAVI.html
Si tens cap dubte sobre el manual o del procés, no dubtis en preguntar.
Normes del riper doncs no en tenim masses. Weno, es podrien resumir en:
- Avisar del que fas a projectes, per evitar fena doble i ja de pas que puguem ajudar-te.
- No penjar un fitxer que ja estigui.
- No penjar un fitxer que hagi de fer un altre sense el seu consentiment.
Ara estem provant un sistema privat per enviar fitxers que es pengen entre nosaltres per ajuda a la distribució. Però la distribució final al solem fer sempre amb l'emule.
A partir d'aquí, el que et sembli be
Igualment, te recomano que et passis per projectes i miris els projectes oberts o parats, potser pots ajudar en algun projecte com a capturador suplent. Ena quest cas, estaria be que sabessis com ho fa el capturador (filtres, resolucio, bitrares) per fer-ho igual.
Adéu !

Ok, moltes gràcies per la informació, ara e estat llegint el manual i utiliza els mateixos programes q jo
de moment no hi ha cap problema! Estic fent un ullada a l'apartat Projectes per tal de mirar projectes que es poden dur a terme, intentaré aportar màxima informació i material, em veuràs sobint per aquí
PD:Si hi ha alguna feina a fer en concret només cal dir-ho! També us puc ajudar a puijar material al servidor mitjançant FTP , jo tinc un servidor propi i domino el tema de Upload
PD:Si hi ha alguna feina a fer en concret només cal dir-ho! També us puc ajudar a puijar material al servidor mitjançant FTP , jo tinc un servidor propi i domino el tema de Upload
Aquí estem pel que necessitis !!martu ha escrit:Ok, moltes gràcies per la informació, ara e estat llegint el manual i utiliza els mateixos programes q jode moment no hi ha cap problema! Estic fent un ullada a l'apartat Projectes per tal de mirar projectes que es poden dur a terme, intentaré aportar màxima informació i material, em veuràs sobint per aquí
![]()
Ara mateix no tenim servidor FTP (sería massa lent, ja que el servidor penja de un ADSL).martu ha escrit:PD:Si hi ha alguna feina a fer en concret només cal dir-ho! També us puc ajudar a puijar material al servidor mitjançant FTP , jo tinc un servidor propi i domino el tema de Upload
Les pujades privades les fem via un altre mitjà. Si tens un bon upload, i vols ajudar a pujar, ho dius i te fico al grup de "colaboradors".
I això del servidor propi en que consisteix ? En podem fer algun tipus d'us ?? :-p
Adéu !