empatat i me'n vaig a dormir de mala llet, però tot i això

Gràcies per la benvinguda!!!!Ferriol ha escrit:Calma, calma, em sembla que aquesta ens costarà més, però si ens en falten tres i juguem així, quan estiguin tots![]()
PD: Benvinguda a TotsRucs
Martumflis ha escrit:Ai!!!! aquests cules.... sempre pessimistes!!![]()
![]()
mmm.... i qui enten als entrenadors???aliga ha escrit:El que no entenc, es perque esta jugant l'abidal si no esta al 100% i deixem fora al maxwell o a l'adriano.
Tampoc entenc que fem jugant amb tres defenses si l'equip contrari et juga amb les bandes obertes![]()
Salut a tothom
Recoi!! penses com jo, el pobre Abidal no acaba d'estar bé, i el 3-4-3 no sempre funciona. En Pep si veu que els primers minutsaliga ha escrit:El que no entenc, es perque esta jugant l'abidal si no esta al 100% i deixem fora al maxwell o a l'adriano.
Tampoc entenc que fem jugant amb tres defenses si l'equip contrari et juga amb les bandes obertes![]()
Salut a tothom
Bé Ferriol, amb això ja hi compto, mai, mai havia gaudit tan amb aquest Barça, el meu pare era un culer empedreït, quina pena que no hagi pogut veure aquesta etapaFerriol ha escrit:Buenoooooo... que només hem empatat dos partits!!i en el segon ens van estafar dos penals.
En Maragall feia "maragallades" i en Pepfa "guardiolades", però hem de tenir més confiança, que ens fa (i ens farà) gaudir molt