PET - 15 Love

Qualsevol petició de sèries, pel·lícules, fonts del emule, audios, etc.

Moderador: Petiso

naroatna
Entrades: 21316
Membre des de: ds. des. 30, 2006 23:43
Ubicació: Figueres - Alt Empordà
Status: Desconnectat

Re: PET - 15 Love

Entrada Autor: naroatna » dv. ago. 12, 2011 18:23

El 2x07 i el 2x08 de moment no els he trobat ni tampoc el 1x24 v2. Diria que els tenia, però no surten. He de rebuscar una mica més. Els que sí que vaig trobar són alguns de la tercera temporada (a partir del 3x03...)

Fins aviat!

Imatge

Moltes gràcies!

Autor del tema
martaumbert
Entrades: 41
Membre des de: dg. jul. 17, 2011 18:07

Entrada Autor: martaumbert » dv. ago. 12, 2011 20:50

Doncs, de moment, no penjis la tercera temporada. Si és tant difícil aconseguir la segona, crec que descartarem aquesta sèrie i en buscarem alguna altra de semblant.

De moment, com que Petiso comparteix alguns de la 2, tot i que sigui una descàrrega lenta, aniré connectant la mula per descarregar altres coses i cada vegada que engegui l'ordinador per a altres funcions i aniré agafant el que baixi. Deixo en espera aquests anteriors als que té Petiso, també, per si apareix algú que els té.

Gràcies per la teva ajuda, naro.

Autor del tema
martaumbert

Entrada Autor: martaumbert » dg. ago. 14, 2011 18:06

Ostres, Petiso, he passat de descarregar de tu 9 Mb cada 3 dies a descarregar-ne 84 en un sol dia. No sé com ho has fet però he anat fent descàrregues tot sovint.

Després t'he perdut, quan ja estava animada a continuar. Deixo l'ordinador engegat per si tornes. Gràcies.

Autor del tema
martaumbert

Entrada Autor: martaumbert » dg. ago. 28, 2011 18:04

naroatna ha escrit:El 2x07 i el 2x08 de moment no els he trobat ni tampoc el 1x24 v2. Diria que els tenia, però no surten. He de rebuscar una mica més. Els que sí que vaig trobar són alguns de la tercera temporada (a partir del 3x03...)

Fins aviat!
Naro, has deixat de compartir l'1x24 v2 o és que no el tens complet?. És que n'anava descarregant cada dia una miqueta fins ahir, però avui ja no té cap font. Ja veig que déies que no el tenies.

També tinc a l'espera el 2x10 i el 2x11, que també comparteix Petiso i gairebé cada dia puc aconseguir 9,31 Mb de l'un o de l'altre.

Tinc l'ordinador sempre engegat perquè també he trobat en italià els capítols que vosaltres no teniu i espero poder completar amb l'ajuda de tots aquesta temporada 2 tant difícil, perquè els nois se la mirin l'estiu 2012, si encara en tenen ganes, una mica en català, una mica en anglès i una altra mica en italià. També existeix en espanyol, per si em falléssin aquests altres tres idiomes. I segur que baixaria ben ràpid, en aquesta llengua! :twisted:

naroatna

Entrada Autor: naroatna » dg. ago. 28, 2011 21:25

martaumbert ha escrit: Naro, has deixat de compartir l'1x24 v2 o és que no el tens complet?. És que n'anava descarregant cada dia una miqueta fins ahir, però avui ja no té cap font. Ja veig que déies que no el tenies.

També tinc a l'espera el 2x10 i el 2x11, que també comparteix Petiso i gairebé cada dia puc aconseguir 9,31 Mb de l'un o de l'altre.

Tinc l'ordinador sempre engegat perquè també he trobat en italià els capítols que vosaltres no teniu i espero poder completar amb l'ajuda de tots aquesta temporada 2 tant difícil, perquè els nois se la mirin l'estiu 2012, si encara en tenen ganes, una mica en català, una mica en anglès i una altra mica en italià. També existeix en espanyol, per si em falléssin aquests altres tres idiomes. I segur que baixaria ben ràpid, en aquesta llengua! :twisted:
A veure doncs el 1x24 v2 sí que el tinc complet i compartint. Rebuscant el vaig trobar i posar a recompartir fa dies o sigui que en principi t'ha d'acabar baixant. El que suposo que deu passar és que ara estem "enganxades" baixant el 2x11 i vet aquí que l'altre arxiu t'haurà quedat com si diguéssim aparcat.

I sí tens tota la raó és una pena però molta gent doncs un vegada descarregat el que l'interessa li costa poc deixar-ho de compartir tot seguit fent així un flac favor a la nostra estimada llengua, ni que també s'ha de dir, per sort hi ha més gent de la que pugui semblar que fa els possibles per compartir al màxim de les seves possibilitats.

Fins aviat!
Imatge

Moltes gràcies!

Autor del tema
martaumbert

Entrada Autor: martaumbert » dl. ago. 29, 2011 17:58

FANTÀSTIC. Amb la teva ajuda, he completat l'1x24 v2 i el 2x10.

Ara tinc a l'espera el 2x11, el 13 i el 14. No hi ha cap enllaç per al 12, però l'he trobat en italià.

Jo comparteixo tota la primera temporada i el que vaig aconseguint de la segona, però no veig que ningú descarregui res de mi. Em sembla que no agraden les sèries sense violència, alcohol ni sexe compulsiu. :( De fet, costa molt trobar-ne.

Gràcies una vegada més, naro.

Autor del tema
martaumbert

Entrada Autor: martaumbert » dg. set. 04, 2011 8:19

Hola naro,

Ara mateix ets la única font per a la segona temporada de 15 Love. Del 2x11 em sembla que tens totes les parts que em falten però, si no m'ajudes una mica trigaré moltes setmanes a completar-lo. Així que, si pots, ja saps que m'aniria bé una empenteta. Gràcies.

naroatna

Entrada Autor: naroatna » dg. set. 04, 2011 11:56

martaumbert ha escrit:Hola naro,

Ara mateix ets la única font per a la segona temporada de 15 Love. Del 2x11 em sembla que tens totes les parts que em falten però, si no m'ajudes una mica trigaré moltes setmanes a completar-lo. Així que, si pots, ja saps que m'aniria bé una empenteta. Gràcies.
Sí aquest el 2x11 ja l'he pogut completar gràcies al mestre Petiso i el tinc compartint-se. L'hi apujat la prioritat per mirar d'ajudar-te. Ara mateix no et veig, sembla com que t'he perdut la pista a l'eMule, però estigues en la confiança de que farem els possibles. :wink:

Fins aviat!
Imatge

Moltes gràcies!

Autor del tema
martaumbert

Entrada Autor: martaumbert » dl. set. 05, 2011 19:49

Gràcies, naro, per ajudar-me a completar el 2x11.

Ara intento descarregar el 2x13 i ja veig que no el tens complet :cry: Quina llàstima!.

Petiso, tot i que només aconsegueixo descarregar de tu cada 2-3 dies, avui m'has passat 64 Mb. d'aquest 2x13. Gràcies.

Autor del tema
martaumbert

Entrada Autor: martaumbert » dj. set. 08, 2011 15:55

Naro, sembla que ja has pogut completar el 2x13 que jo estic intentant descarregar.

Si el vols compartir amb mi, ara m'he canviat el nick i, com que ja no descarrego de cap altre portal, em deixo el mateix que faig servir aquí (martaumbert).

naroatna

Entrada Autor: naroatna » dj. set. 08, 2011 16:20

Compartint !! :wink:

Fins aviat!
Imatge

Moltes gràcies!

Autor del tema
martaumbert

Entrada Autor: martaumbert » dv. set. 09, 2011 7:49

naroatna ha escrit:Compartint !! :wink:

Fins aviat!
Encara no et veig però val la pena esperar perquè sé que descarregaré de tu el que em falta en un tres i no res, quan et vegi compartint-lo. Gràcies.

Autor del tema
martaumbert

Entrada Autor: martaumbert » dt. set. 13, 2011 14:32

No et veig, naro, compartint el 2x13. Et vaig veure un moment, fa 3 díes. Que ja el vas retirar?.

naroatna

Entrada Autor: naroatna » dt. set. 13, 2011 16:43

martaumbert ha escrit:No et veig, naro, compartint el 2x13. Et vaig veure un moment, fa 3 díes. Que ja el vas retirar?.
No, no he retirat res. Estic compartint com sempre, ja veuràs com l'acabes enganxant segur. :wink:

Fins aviat!
Imatge

Moltes gràcies!

Autor del tema
martaumbert

Entrada Autor: martaumbert » dt. set. 27, 2011 8:44

Gràcies naro i petiso, els últims dies hem fet una bona avançada. Ja he començat a descarregar el 3x03. Sembla que el 3x02 no té cap font.

Veieu algú més que estigui descarregant aquesta sèrie?. Jo no en tinc cap sol·licitud i potser no caldrà que la segueixi compartint.

Respon