[ed2k] Poble Nou (119-192)(TDTrip) | Nous: 158

Sèries i programes de TV

Moderadors: naroatna, arakelov, xordi

ajoyagua
Entrades: 477
Membre des de: dv. gen. 22, 2010 14:20
Ubicació: Valencia
Status: Desconnectat

Re: [ed2k] Poble Nou (119-192)(TDTrip) | Nous: 158

Entrada Autor: ajoyagua » ds. ago. 20, 2011 22:59

Tot aixo ja eu sabia petiso, el que e dit no en referia per a que eu tornares a dir. ja se que en vaes dir que no els van ametre tots al 300 i jo mateix vaig enviar un correo a tv3 dien si la acabarien d'emetre. el meu missatge anterior era mes per als que tenen morro de vaixar i despres no compartir res a l'emule.

Tambe vaig dir en un missatge anterior que jo ja tenia tota l'aserie que la vaig tindre que acabar de descarregar per 3alacarta i que si sapiera possar els capitols que falten a l'emule i els enllaços aqui per acabar l'aserie, o faria. tinc els capitols conversats i tot. pero ningu es va esmerar en explicarmeu.

nasticdetgn
Entrades: 601
Membre des de: dl. set. 08, 2008 19:32
Ubicació: L'Espluga de Francolí
Status: Desconnectat

Re: [ed2k] Poble Nou (119-192)(TDTrip) | Nous: 158

Entrada Autor: nasticdetgn » dg. ago. 21, 2011 9:38

Petiso ha escrit:ajoyagua, te torno a contestar amb el que ja vaig dir 3 o 4 missatges mes amunt:
Petiso ha escrit:Com ja vaig dir fa poc, del 161 al 192 no els van re-metre a la repetició que van fer l'última vegada. Per tant NO els tenim capturats.

L'única opció és baixar els capítols del 3alacarta i re-comprimir-los, quan pugi ho faré. Ara, si algú altre ho vol fer, endavant :-)
Sobre lo de compartir .... és recíproc: es culpa tant nostra (no ho puc compartir tot), com dels que baixen i no comparteixen.

Adéu !

PD: Ja hi ha un projecte obert http://forum.totsrucs.cat/viewtopic.php?f=19&t=9699 ..... així que no dubteu que es farà.
I tant que és culpa de tots!
Sobretot dels que descarreguem. Si bé sí entenc que som "pocs" i no hi ha una tirada nacional, fa ràbia que si no t'apuntes a les coses al moment, et quedes mort a no ser que hi hagi una ànima caritativa que et doni un cop de mà. Jo fa segles que descarrego tot lo atrassat de Laberint (i gràcies, perquè tinc sort que l'Arakelov m'ha compartit darrerament uns quants) i els pocs que em queden de Poble Nou...però és que fa 168 dies que vaig afegir a l'emule el 51 i no hi ha ni una mísera font :roll: :roll:
Potser s'hauria de buscar algun mitjà per que això no passi, ja que també crec que moltes vegades la feina us sobrepassa, perquè sou pocs compartint i hi ha mooooooolta feina a compartir...i cada dia més. Jo torno a repetir que m'ofereixo per ajudar-vos a compartir el que queda de Laberint, senzillament hauríem de quedar en algo i tot estaria més rodat 8)

Respon