[Projecte + Estat] "El xou del Correcamins" i "Bugs Bunny"
Moderadors: xordi, Ripejadors
Re: [Projecte + Estat] "El xou del Correcamins" i "Bugs Bunn
I dilluns 13, una altre peli:
20:30 (cs3) Tom i Jerry. El trencanous
Adéu !
Adéu !

I potser repeteixen aquella d'en Sherlock Holmes que volies...Petiso ha escrit:I dilluns 13, una altre peli:
Adéu !

"Hi ha gent a qui no li agrada que es parle, s'escriga o es pense en català. És la mateixa gent a qui no li agrada que es parle, s'escriga o es pense."

Pel que veig, avui la matí en fan uns quants de nous? O tenen noms diferents??
Els estic gravant per si de cas .... ja diràs r5004.
Adéu !
Els estic gravant per si de cas .... ja diràs r5004.
Adéu !

Mentre programava les captures em vaig trobar amb el mateix dubte, així que ho gravo tot (de 9:35 a 20:20) i després ja ens ho mirarem.Petiso ha escrit:Pel que veig, avui la matí en fan uns quants de nous? O tenen noms diferents??
...

"Hi ha gent a qui no li agrada que es parle, s'escriga o es pense en català. És la mateixa gent a qui no li agrada que es parle, s'escriga o es pense."

Demà en fan uns quants que no tenim (segons la EPG):
Els dos primers ja estan publicats. Els altres tres, pel títol, deuen ser d'en Silvestre i en Piuet (aka Tweety).la/el COSA ha escrit:2011-06-12 15:45:00 (canalsuper3) Bugs Bunny - Jeckyll, Hude i Bugs
2011-06-12 15:51:00 (canalsuper3) Bugs Bunny - El cas del conill perdut
2011-06-12 15:58:00 (canalsuper3) Bugs Bunny - Silvestre i Botoboti " Una campana per al cangur "
2011-06-12 16:04:00 (canalsuper3) Bugs Bunny - Un ratolí de talla gran
2011-06-12 16:11:00 (canalsuper3) Bugs Bunny - El canari segrestat

A la marató del dissabte també van emetre capítols que no són d'en Bugs Bunny, algun suggeriment de com publicar-los? (En el mateix fil que el d'en Bugs Bunny, en un fil nou, ...)
EDITO: Alguns d'aquests, estan inclosos en els capítols d'"El xou del Correcamins".
EDITO: Alguns d'aquests, estan inclosos en els capítols d'"El xou del Correcamins".

He demuxat les parts interessants de la marató; tot OK.
Crec que el millor serà crear un nou post, amb un títol que seria més o menys "Looney Tunes i Merrie Melodies" i aquí posar-hi tots aquests nous episodis... però no els d'en Bugs Bunny (si algun dia en fan de nous) perquè ja té el seu propi fil.
Prenent com a referència aquesta guia, Looney Tunes and Merrie Melodies filmography, proposo aquest model pel nom dels capítols:
Aquest capítol en concret ("Don't Axe Me"), està publicat en el 1x12 del xou del Correcamins, amb un nom diferent ("no em destralegis"). En casos com aquest, que no és l'únic, sóc partidari de publicar-lo igualment.
Crec que el millor serà crear un nou post, amb un títol que seria més o menys "Looney Tunes i Merrie Melodies" i aquí posar-hi tots aquests nous episodis... però no els d'en Bugs Bunny (si algun dia en fan de nous) perquè ja té el seu propi fil.
Prenent com a referència aquesta guia, Looney Tunes and Merrie Melodies filmography, proposo aquest model pel nom dels capítols:
Codi: Selecciona’ls tots
Merrie Melodies -1958- No em tallis el cap (DVBrip català - anglès per r5004) (TotsRucs.cat).avi

Si a tot :-p
Si vols ajuda amb alguna de les pelis, ho dius!
Si vols ajuda amb alguna de les pelis, ho dius!

Petiso ha escrit:Si a tot :-p

No m'ho puc creure... estem d'acord en tot...

Les dues pel·lis ja les tinc ripejades i només em queda publicar-les, que la que van fer a la tarda ja estava publicada.Petiso ha escrit:Si vols ajuda amb alguna de les pelis, ho dius!

La calor comença a fer estralls...
Algú té bé aquest capítol que van fer ahir?

Algú té bé aquest capítol que van fer ahir?
la/el cosa ha escrit:16:37 Bugs Bunny - Ànec cast, burro espallat

-
- Entrades: 21319
- Membre des de: ds. des. 30, 2006 23:43
- Ubicació: Figueres - Alt Empordà
- Status: Desconnectat
Síiiiiiiiiiii !!r5004 ha escrit:La calor comença a fer estralls...![]()
Algú té bé aquest capítol que van fer ahir?la/el cosa ha escrit:16:37 Bugs Bunny - Ànec cast, burro espallat

Moltes gràcies!
Doncs quan puguis, ja saps què has de fer...naroatna ha escrit:Síiiiiiiiiiii !!![]()
![]()

Les dades les tens al fil de la publicació.
EDITO: El nom de fitxer vindria a ser alguna cosa com Merrie Melodies -1950- Ànec cast, burro espallat (DVBrip català - anglès per naroatna) (TotsRucs.cat).avi.
Cal parar atenció en el nom del capítol, que a vegades el que diuen al començar-lo és diferents que el que hi ha a la web de Tv3 (i jo tinc un mega-tall just quan diuen el nom

No sé què ha passat amb el repetidor del Montseny que ja fa unes quantes hores (no sé dir ben bé quantes) que els dos MUX de TvC estan KO...
Això vol dir que no se m'han capturat els Lonney Tunes/Merrie Melodies d'avui. Si algú vol fer-los, endavant.
16:36 Bugs Bunny - A tot drap
16:42 Bugs Bunny - Un regal embolicat
De tota manera, aquest cap de setmana els repetiran i espero poder-los capturar... si els senyors d'Abertis/TvC/la dona de fer feines volen.

Això vol dir que no se m'han capturat els Lonney Tunes/Merrie Melodies d'avui. Si algú vol fer-los, endavant.
De tota manera, aquest cap de setmana els repetiran i espero poder-los capturar... si els senyors d'Abertis/TvC/la dona de fer feines volen.

-
- Entrades: 21319
- Membre des de: ds. des. 30, 2006 23:43
- Ubicació: Figueres - Alt Empordà
- Status: Desconnectat
Els tinc gravats (no els he demuxat) però guardats quedaran per si de cas.r5004 ha escrit:No sé què ha passat amb el repetidor del Montseny que ja fa unes quantes hores (no sé dir ben bé quantes) que els dos MUX de TvC estan KO...![]()
![]()

Fins aviat!

Moltes gràcies!