[Projecte] Els Visitants (2009) - Sèrie americana
Moderadors: xordi, Ripejadors
-
Autor del tema - Entrades: 4378
- Membre des de: dv. jul. 13, 2007 12:35
- Ubicació: Algún lloc d'aquí o d'allà...
- Status: Desconnectat
[Projecte] Els Visitants (2009) - Sèrie americana
Ripejador / muntador: Oliana
Suplents: r5004, spk2010, shinnosuke, ................
NOTA: Si tot va bé, la publicarem amb subtítols. Apunteu-vos de suplents princialment aquells que podeu capturar-los.
Re: [Projecte] Els Visitants (2009) - Sèrie americana
Apunta'm com a suplent, amb subtítols.
"Hi ha gent a qui no li agrada que es parle, s'escriga o es pense en català. És la mateixa gent a qui no li agrada que es parle, s'escriga o es pense."

Et farà falta el vídeo HDTV720p? Tinc localitzada una versió del "Abc".
"Hi ha gent a qui no li agrada que es parle, s'escriga o es pense en català. És la mateixa gent a qui no li agrada que es parle, s'escriga o es pense."

-
- Entrades: 1635
- Membre des de: dv. feb. 01, 2008 1:14
- Ubicació: Manresa
El mateix dic !! amb subtítols !!!
Suplent com a subtítols, ja en parlarem Oliana.
Suplent com a subtítols, ja en parlarem Oliana.
jo no tinc capturadora,pero pots contar amb els meus HD (i els que cauran) 

-
porto tot el dia que 1 de les dues capturadores m'ha fallat. I ara no arrenca. Provaré amb l'altra...
Preneu-vos en sèrio i amb ganes la suplència
Preneu-vos en sèrio i amb ganes la suplència

por Dios oliana...trata de arrancarlo TRATA DE ARRANCARLO!!!Oliana ha escrit:I ara no arrenca

-
Ja em podeu passar l'àudio, que no se m'ha capturat....
Seria molt demanar que em tallessiu els anuncis i em pugessiu a l'intercanvi l'àudio i el log del projectX?
Gràciesssss
Seria molt demanar que em tallessiu els anuncis i em pugessiu a l'intercanvi l'àudio i el log del projectX?
Gràciesssss

Pujant al SR3. Em sap greu però ara no tinc temps per editar i treure anuncis...
visitants2 (29-04) audio cat.mp2 58.625.280 bytes
md5: e8cf305c541a2b157a8a168a9a1199ef
Et fa falta el .sup també?

visitants2 (29-04) audio cat.mp2 58.625.280 bytes
md5: e8cf305c541a2b157a8a168a9a1199ef
El log:

-
El log el volia si em passaveu l'àudio i li haviíeu tret els anuncis... així jo ja veia on hi havia el cut-in, cut-out...
però en aquest cas no em fa falta.
Però, moltes gràcies company!!!
però en aquest cas no em fa falta.
Però, moltes gràcies company!!!

Demà comencen la 2a temporada d'els Visitants, només són 10 episodis i sembla que en faran 2 per diumenge.
Si voleu me n'encarrego jo que no tinc gaire cosa per fer però s'agraeixen suplents.
Ja tinc baixant uns hdItunes i buscant alguna versió HD decent, si algú en sap alguna d'HD q avisi!
Si voleu me n'encarrego jo que no tinc gaire cosa per fer però s'agraeixen suplents.
Ja tinc baixant uns hdItunes i buscant alguna versió HD decent, si algú en sap alguna d'HD q avisi!
-
Perfecte, perquè jo no puc encarregar-me aquesta temporada... Però apunta'm de suplent.
Tinc els HD originals de Itunes (a 720p, i anglès 5.1). Si no els tens, te'ls passo, encara que suposo que deuen ser els mateixos que has trobat tu...
Salut!
Tinc els HD originals de Itunes (a 720p, i anglès 5.1). Si no els tens, te'ls passo, encara que suposo que deuen ser els mateixos que has trobat tu...
Salut!
Bones! he trobat uns hdItunes a 720p, però el "problema" es que estan a 23.97fps en comptes dels 25 fps d'aquí.
Sabeu d'algún mètode per passar-los a 25? o algun programa?
-
Exacte, els HDItunes originals són a 23,976fps.xordi ha escrit:Bones! he trobat uns hdItunes a 720p, però el "problema" es que estan a 23.97fps en comptes dels 25 fps d'aquí.
Jo a la 1era temporada en HD720p la vaig deixar intacte, sense passar-la a 25fps.
I per a la versió SD, vaig crear una versió ripejant a 25fps aquests HD d'Itunes.
Quan sincronitzava, ho feia amb el Cool edit i la versió SD (de fet no sé sincronitzar si no poso un avi). Com que aquesta ja estava convertida a 25fps, em sincronitzava perfecte amb l'emissió de TV3. Guardava el wav sincronitzat, i el passava a AC3 2.0 (per un tema personal del meu equip home cinema, prefereixo el AC3 que no pas el Mp3).
I per a la versió HD, aquell wav sincronitzat el passava a AC3 2.0 (160 kbps) convertit a 23,976 fps, amb lel Eac3to i la comanda:
Codi: Selecciona’ls tots
eac3to.exe "D:\arxiu sincronitzat.wav" "D:\arxiu sincronitzat_23976_160.ac3" -slowdown -160
Salut!
Si, ara ho he tornat a comprovar i els HDrips de la versió SD que he baixat no tenen logo ni anuncis.
Doncs quan el tingui sincronitzat ja passaré els audios a 23.97 fps amb el Besweet i dp el passaré a ac3 amb la comanda que m'has dit i els muntaré als mkv. L'eac3 no canvia els fps no?
Doncs quan el tingui sincronitzat ja passaré els audios a 23.97 fps amb el Besweet i dp el passaré a ac3 amb la comanda que m'has dit i els muntaré als mkv. L'eac3 no canvia els fps no?