ESPORT3 avui a les 19:56 - Champions Magazin !!!!
Moderador: Petiso
ESPORT3 avui a les 19:56 - Champions Magazin !!!!
Hola a tots,
¿Algú pot capturar aquesta tarda el documental Champions Magazin que repeteixen a les 19:40?
Jo ja l'he vist aquest matí i he de dir que és absolutament genial!!!! es veu la final desde el punt de vista d'una càmara diferent, amb molta qualitat; està doblat al català ja que crec que l'han fet els anglesos, ...és molt, molt bò!!! aquí us el deixo en baixa qualitat perquè pogueu preciar-lo :
http://www.esport3.cat/video/3540590/Champions-Magazin
gràcies,
JN
¿Algú pot capturar aquesta tarda el documental Champions Magazin que repeteixen a les 19:40?
Jo ja l'he vist aquest matí i he de dir que és absolutament genial!!!! es veu la final desde el punt de vista d'una càmara diferent, amb molta qualitat; està doblat al català ja que crec que l'han fet els anglesos, ...és molt, molt bò!!! aquí us el deixo en baixa qualitat perquè pogueu preciar-lo :
http://www.esport3.cat/video/3540590/Champions-Magazin
gràcies,
JN
Re: ESPORT3 avui a les 19:56 - Champions Magazin !!!!
Ho vaig gravar... però el que tinc és diferent d'aquest vídeo que has posat (és un "Champions Magazin" sobre la final, però és diferent).
Encara ho vols??
Encara ho vols??
"Hi ha gent a qui no li agrada que es parle, s'escriga o es pense en català. És la mateixa gent a qui no li agrada que es parle, s'escriga o es pense."

Jo l'he vist akest k dius r5004,hem va agradar molt,si es el k jo hem pensur5004 ha escrit:Ho vaig gravar... però el que tinc és diferent d'aquest vídeo que has posat (és un "Champions Magazin" sobre la final, però és diferent).
Encara ho vols??
al veure la peticio d'en Jazznoir,el link k donava i el dia k demanava no hem concordava amb el k jo havia vist
Chantaje es una palabra muy fea,yo prefiero… extorsión,la X le da mucha clase
sí sí!!! gràcies per l'ofereiment!!! si el comparteixes t'ho agraïria; segur que és igual de bò!
salut,
JN
salut,
JN

"Hi ha gent a qui no li agrada que es parle, s'escriga o es pense en català. És la mateixa gent a qui no li agrada que es parle, s'escriga o es pense."

ole ole
Gracies mestre

Salut
Chantaje es una palabra muy fea,yo prefiero… extorsión,la X le da mucha clase
moltes gràcies company!!!