Polseres Vermelles.
Dades tècniques.
Resolució: *** x ***
Còdec de vídeo: xvid
Còdec àudio:
Català estèreo 128kps 48000mhz.
Audio descripció: ( possible só mono a 48000mhz )
Subtítols en Català.
Polseres Vermelles:
Capítol 1
[Projecte] Polseres Vermelles - Especial en DVD
Moderadors: xordi, Ripejadors
-
Autor del tema - Entrades: 1635
- Membre des de: dv. feb. 01, 2008 1:14
- Ubicació: Manresa
- Status: Desconnectat
Re: [EDK] Polseres Vermelles - Especial en DVD MOLT AVIAT
Mooooltes gracies avançades per la feinada del ripeig, segur que els DVD´s pot ser contindrán extres interessants, a l´espera estarem. 

Petonets by Nerea 

⁂ ŇĻỗvĕ√α ⁂
-
Autor del tema - Entrades: 1635
- Membre des de: dv. feb. 01, 2008 1:14
- Ubicació: Manresa
- Status: Desconnectat
Hola nloveva.
En el moment qué em sigui possible, ripejaré els capítols de Polseres Vermelles..
De moment mantindré aquest projecte una mica estancat, però aviat i no será mesos d'espera, ja tindreu els capítols en versió DVD.
Demano disculpes i una mica de paciència per esperar espero que aquest mes em sigui possible tenir els ripejos llestos.
El que si que et puc dir que no hi han extres, al menys a la primera entrega dels DVDs dels capitols del 1 al 6, el què si que hi ha és un videoclip de la cançó " Sense tú " què ara no sé quin grup el canta, crec que és " Teràpia de shock " .
Salut!!!
En el moment qué em sigui possible, ripejaré els capítols de Polseres Vermelles..
De moment mantindré aquest projecte una mica estancat, però aviat i no será mesos d'espera, ja tindreu els capítols en versió DVD.
Demano disculpes i una mica de paciència per esperar espero que aquest mes em sigui possible tenir els ripejos llestos.
El que si que et puc dir que no hi han extres, al menys a la primera entrega dels DVDs dels capitols del 1 al 6, el què si que hi ha és un videoclip de la cançó " Sense tú " què ara no sé quin grup el canta, crec que és " Teràpia de shock " .
Salut!!!
Gràcies per la info, i no et preocupis, quan puguis, bon moment serà, bastant treball és fer un ripeig, així que pressa cap, ja bastant bona notícia és que anuncies que ho tindrem. 
(PD, i esperem que en algún dels DVD´s possin algún "makking off" o algo semblant, sería interesant)

(PD, i esperem que en algún dels DVD´s possin algún "makking off" o algo semblant, sería interesant)
Petonets by Nerea 

⁂ ŇĻỗvĕ√α ⁂