[DD] TELEMONEGAL 2007/2010 BTV [Site-Rip]
Moderadors: naroatna, arakelov, xordi
Re: [DD] TELEMONEGAL 2007/2010 BTV [Site-Rip]
HOlaaaaaaa!!stic molt contenta de vorer q hi han tantes entrevistes. De fet, feia molt de temps que anava darrere de l'entrevista a Sandra Barneda, m'he pogut baixar les primeres 5 parts, pero la 6, diu q l'arxiu esta temporalmente desactivat... -Es pot solucionar el problema?
Salutacions
Salutacions
-
Autor del tema - Entrades: 1001
- Membre des de: dl. març 26, 2007 17:33
- Ubicació: BCN
- Status: Desconnectat
arisky ha escrit:HOlaaaaaaa!!stic molt contenta de vorer q hi han tantes entrevistes. De fet, feia molt de temps que anava darrere de l'entrevista a Sandra Barneda, m'he pogut baixar les primeres 5 parts, pero la 6, diu q l'arxiu esta temporalmente desactivat... -Es pot solucionar el problema?
Salutacions
Hola arisky;
Acabo de descarregar les 6 parts del capítol al què et refereixes, sense cap problema.
De vegades tant amb Megaupload com altres servers d'allotjament cal tenir paciència quan et surt un "error" d'aquest tipus doncs per manteniment o altres problemes d'alguns dels seus centenars de servers físics pot passar això i a l'estona funcionar perfectament, com ara mateix acabo de comprovar jo mateixa.
I per cert, si teniu algun altre problema citar-me el número de capítol, ja que buscar pel nom de l'entrevistat és bastant ....... pesat.

Petonets by Nerea 

⁂ ŇĻỗvĕ√α ⁂
Nlovela, ho he tornat a intentar, i es cert, no he tingut cap problema. Moltisimes gracies!!
-
Aviat més programes...... 

Petonets by Nerea 

⁂ ŇĻỗvĕ√α ⁂
Gràcies per el curro! Feia molt temps Que no escrivia per aquí.
M'estic posant les botes veient aquests programes. Són boníssims. 

nloveva, em pots dir quin programa fas servir per descarregar els videos? perque he probat amb 2 o 3 (download helper, jdownloader...) i no se si es que posen alguna protecció pero no hi ha manera.
O si algú altre en sap d'algun que vagi bé.
D'una manera semblant a la de la guia que vaig fer ahir, amb el Vlc.txarli ha escrit:...
A la segona imatge, amb la pestanya Xarxa enlloc de Fitxer. I com a URL, et poses a mirar el vídeo des de la web de Btv i la busques al codi font de la pàgina (busca .asf). Per exemple, l'adreça del Telemonegal d'ahir és mms://vodstr.btv.cat/btv2/2011/76-333/76-333.asf
A la tercera imatge, especifiques el fitxer destí (aquí l'extensió ha de ser asf en comptes de wav). Com a perfil has de triar "Video - WMV + WMA (ASF)" i marcar la casella "Aboca a l'entrada raw".
Ara ja només queda prémer "Start" i esperar... tarda mooolta estona, no ho he mesurat mai però diria que tarda el mateix que dura el programa, 1 hora 20 minuts.

"Hi ha gent a qui no li agrada que es parle, s'escriga o es pense en català. És la mateixa gent a qui no li agrada que es parle, s'escriga o es pense."

Crec que ho he entès. En teoria s'està "fent". A veure si tinc sort. Moltes gràcies!!!
Ho he aconseguit
Em queda un dubte i es que he provat de fer el mateix amb altres webs com per exemple la de "buenafuente" o "salvados" i al buscar a codigo fuente l'extensió asf no surt res. He provat amb altres com ogg, mp4 però no. Què he que buscar en aquests casos?

Em queda un dubte i es que he provat de fer el mateix amb altres webs com per exemple la de "buenafuente" o "salvados" i al buscar a codigo fuente l'extensió asf no surt res. He provat amb altres com ogg, mp4 però no. Què he que buscar en aquests casos?
Aquí hi ha una guia, però no l'he provat.
"Hi ha gent a qui no li agrada que es parle, s'escriga o es pense en català. És la mateixa gent a qui no li agrada que es parle, s'escriga o es pense."

-
- Entrades: 909
- Membre des de: ds. abr. 28, 2007 11:36
- Ubicació: Maresme
Un detall, m'he baixat uns quants programes, però amb els dos que he provat de veure, em surt imatge però no so... tinc el programa BSplayer. Problema de còdecs, potser???
Gràcies!!!
Gràcies!!!

-
Es molt possible que sigui un tema de codecs, amb el VLC player (ultima versió) es veuen i escolten sense problemes.lauriqui ha escrit:Un detall, m'he baixat uns quants programes, però amb els dos que he provat de veure, em surt imatge però no so... tinc el programa BSplayer. Problema de còdecs, potser???
Gràcies!!!

Aprofito per dir vos que estic treballan per posarme al dia, despres de la meva llarga absencía, i aviat continuaré afeixint mes links DD.

Petonets by Nerea 

⁂ ŇĻỗvĕ√α ⁂
-
Pues ...més Mestre Monegal:

----------NOUS CAPITOLS (Afegits 15 Maig)----------

Petonets by Nerea 

⁂ ŇĻỗvĕ√α ⁂