BEVERLY HILLS
Moderador: Petiso
Re: BEVERLY HILLS
si, efectivament, el 3X17 el vaig completar gràcies a tu.
Quan arribi a casa et posso els que tinc per descarregar.
Insisteixo, moltes gràcies a tots!
Quan arribi a casa et posso els que tinc per descarregar.
Insisteixo, moltes gràcies a tots!
-
- Entrades: 47
- Membre des de: dv. des. 03, 2010 0:21
- Status: Desconnectat
loft ara vaig pel 5x27, quasi tinc la t5 completa i de la t6 e descarregat alguns, moltes gracies per la vostra ajuda i l´esforc q esteu fent, adeu i molta salut
Bon jorno
Pasu a deixar el meu nou share
5x27,5x28,5x29,5x30,5x31,5x32,7x20,7x21,7x22 i 7x23
Pistol pel k pots veure tens el cami preparat pq completis la t5,Davitet he vist k has saltat de la 3 a la 7,un consell es k completis temporades i si son seguides millor k millor
Ja demanareu per akesta boqueta de pinyo,si voleu res en concret
Salut
Pasu a deixar el meu nou share
5x27,5x28,5x29,5x30,5x31,5x32,7x20,7x21,7x22 i 7x23
Pistol pel k pots veure tens el cami preparat pq completis la t5,Davitet he vist k has saltat de la 3 a la 7,un consell es k completis temporades i si son seguides millor k millor
Ja demanareu per akesta boqueta de pinyo,si voleu res en concret

Salut
Chantaje es una palabra muy fea,yo prefiero… extorsión,la X le da mucha clase
Val, perfecte. Si es tracta de completar temporades senceres seguint un ordre, el primer que tocaria seria la tercera temporada de la que em falten el capítol 11, 16, 19 a 25 i del 27 al 30.
Moltes gràcies tant a tu com a la Naro per la vostre paciència i interès.
Moltes gràcies tant a tu com a la Naro per la vostre paciència i interès.
Molt be Davitet tens el 3x11 i el 3x16 al share
una cosa bona es k hem diguesis kins capituls vas completant per anar treient i posant
no cal dir.te k es molt interessant k continuïs compartint el maxim de capituls k descarreguis,especialment en els k vegis k hi han peticions a la teva cua
Tambe estaria be k donguessis prioritat a akests arxius per sobre de alguns amb moltes mes fonts per descarregar,donant slot als usuaris k demanen o posant en llançament els arxius
no se si s'ha entes gaire
Salut
una cosa bona es k hem diguesis kins capituls vas completant per anar treient i posant
no cal dir.te k es molt interessant k continuïs compartint el maxim de capituls k descarreguis,especialment en els k vegis k hi han peticions a la teva cua
Tambe estaria be k donguessis prioritat a akests arxius per sobre de alguns amb moltes mes fonts per descarregar,donant slot als usuaris k demanen o posant en llançament els arxius
no se si s'ha entes gaire

Salut
Davitet veig k ja demanes el 3x11
kuantes fonts mes veus a part de la meva?
kuantes fonts mes veus a part de la meva?
im-pressionanteDavitet ha escrit:No veig cap més que la teva font (pel que fa al capítol 3X11, vull dir).

¬¬'
no hi ha ningu k pugui donarli un cop de ma a en Davitet amb el 3x11 i sucessivos.....?
Pistolpete tu vas per la t5,tens les temporades anterios no?si et dedicas a donarli megas amb el teu slot a en Davitet jo hem podre dedicar mes hores a tu,sino les meves hores disponibles es divideixen en dos (Tu i ell) per cert ultimament no et trobo tan frequentment,no se pq sera
idem k a en Xdsab,a ell enkara el perdo mes sovint.....
segurament no compartire res k estigui demanant
Salut
-
davitet la t3 la tinc censera a dins en 3 dvds com les altres 3 q tinc, sempre q complete una temporada tinc el costum de fer-ho i borrarla del meu disc d´ur per a q no ocupes molt espai, el meu cossi em demana de tant en tant q li deixe alguna, les 2 primeres ja les ha vist i me les a tornat, ara ell te la t3 i la t4 i no se quan em possare en contacte amb ell pel seu treball i per q viu molt lluny, ara mateix jo tinc de la t5 fins al 5x29 i de la t6 fins al 6x05, si et falta alguns d´aquest capitols sera un plaer donar-te un colp de ma, salut i adeu
Davitet et tink descarregant el 7x23 ara mateix
has tornat a la t7? t'ho dik pq tens el 3x16 preparat
Salut
Pistolpete continuas sense completar la t5,no? trankil k en res la tens feta
has tornat a la t7? t'ho dik pq tens el 3x16 preparat
Salut
Pistolpete continuas sense completar la t5,no? trankil k en res la tens feta
Gràcies.
He possat a descarregar el 3X16. Quan acabi posso els que em falten de la 3: el 12 i 13 i del 18 al 25.
He possat a descarregar el 3X16. Quan acabi posso els que em falten de la 3: el 12 i 13 i del 18 al 25.
Davitet ha escrit:Gràcies.
3x12 i 3x13 a la carpeta
Salut
Pistol et tink descarregant el 5x32 ara mateix,tens tot l'anterior completat?
Tens alguna cosa de la t6?
Salut
Tens alguna cosa de la t6?
Salut
Senyors fa dies k no veig ningu a part d'en pistolpete
feu una actualitzacio plis,k segur no comparteixo cap de les vostres peticions
feu una actualitzacio plis,k segur no comparteixo cap de les vostres peticions
-
loft em sap greu no escriuret avans, de la t5 nomes em falta el 5x32 i de la t6 tinc fins al 6x05, del 6x06 endavant no tinc res, gracies per estar al corrent de tot i una vegada mes moltes gracies, adeu i salut