jo tampok t'he trobat encaraDavitet ha escrit:LoFt, no et trobo per l'emule. No sé quin deu ser el problema.
Moltes gràcies.
BEVERLY HILLS
Moderador: Petiso
Re: BEVERLY HILLS
Chantaje es una palabra muy fea,yo prefiero… extorsión,la X le da mucha clase
Pistolpete fins a on tens?
xdsab tb aniria be una actualitzacio teva pq et veig pok i no se si es que no tink capituls compartits x tu
Salut
xdsab tb aniria be una actualitzacio teva pq et veig pok i no se si es que no tink capituls compartits x tu
Salut
Afegits el 5x21,5x22,7x20 i 7x21
Salut
Salut
Jo no trobo ningú.
Per un moment he vist la Naro, pero estic al lloc 118 de cua i no hi havia manera d'avançar.
Per un moment he vist la Naro, pero estic al lloc 118 de cua i no hi havia manera d'avançar.
-
pistolpete1
- Entrades: 47
- Membre des de: dv. des. 03, 2010 0:21
- Status: Desconnectat
loft vaig pel 5x21,no e pogut escriure per q passat poc de temps a casa pel treball, e observat que a tornat molta gent , aixo es d´agrair, moltes gracies com sempre i un abrac molt fort a tots
Bon dia
Donks la veritat es que no se qui ha tornat i ki no,pq kom k no descarrego res no se qui comparteix,pero si tu hem dius k hi ha molta gent m'ho crec
A veure et veig acabant de completar el 5x21 pistol,m'imaginu k els anteriors els tindras tots per tant t'he afegit dos mes al share
Davitet no se quin deu ser el problema,prova de tenir ben actualitzada la llista de servidors del ruc,potser aixi ens trobas
pasu a deixar la llista dels meus,per un llok o altre buscant akests capituls m'has de trobar si o si
3x17,5x21,5x22,5x23,5x24,7x19,7x20,7x21
Salut
Donks la veritat es que no se qui ha tornat i ki no,pq kom k no descarrego res no se qui comparteix,pero si tu hem dius k hi ha molta gent m'ho crec
A veure et veig acabant de completar el 5x21 pistol,m'imaginu k els anteriors els tindras tots per tant t'he afegit dos mes al share
Davitet no se quin deu ser el problema,prova de tenir ben actualitzada la llista de servidors del ruc,potser aixi ens trobas
pasu a deixar la llista dels meus,per un llok o altre buscant akests capituls m'has de trobar si o si
3x17,5x21,5x22,5x23,5x24,7x19,7x20,7x21
Salut
LoFt ha escrit:xdsab tb aniria be una actualitzacio teva
Doncs ara hem falta el 7x15 i del 7x20 en endavant.
Si es precís, hem puc amoldar als que estiguin descarregant la gent i aquests ja els descarregaré
xdsab ha escrit:LoFt ha escrit:xdsab tb aniria be una actualitzacio teva
Doncs ara hem falta el 7x15 i del 7x20 en endavant.
Si es precís, hem puc amoldar als que estiguin descarregant la gent i aquests ja els descarregaré
Per mi feu com vulgueu,no m'importa tenir uns o altres penjats,mentres els demaneu
El k si k podrieu fer es posar.vos d'acord i compartir els vostres slots pq jo nomes en tink 1 i per tant nomes 1 descarrega sense pausa,pero aixo es cosa vostra
Salut
New share
3x17,5x24,5x25,5x26,5x27,7x20,7x21,7x22 i 7x23
Salut
3x17,5x24,5x25,5x26,5x27,7x20,7x21,7x22 i 7x23
Salut
Actualitzacions si sou tan amables
Salut
Salut
Jo estic esperant per alguns dels capítols que vas penjar. Pero només et trobo molt de tant en tant. A qui trobo més es a la Naro, pero sempre estic molt lluny a les seves cues i no acabo mai descarregant res d'ella.
-
naroatna
- Entrades: 21332
- Membre des de: ds. des. 30, 2006 23:43
- Ubicació: Figueres - Alt Empordà
- Status: Desconnectat
Doncs ja miraré a veure si puc donar un cop de mà.Davitet ha escrit:Jo estic esperant per alguns dels capítols que vas penjar. Pero només et trobo molt de tant en tant. A qui trobo més es a la Naro, pero sempre estic molt lluny a les seves cues i no acabo mai descarregant res d'ella.
Fins aviat!

Moltes gràcies!
A veure Davitet es posible k no hem trobis ara pq no tink cap capitul k demanis compartit
L'ultima vegada k et vaig veure et vaig donar slot en el capitul 3x17,no se si el vas aconseguir descarregar sencer
kins capituls mes tens per completar?
Salut
L'ultima vegada k et vaig veure et vaig donar slot en el capitul 3x17,no se si el vas aconseguir descarregar sencer
kins capituls mes tens per completar?
Salut